אחת המסעדות הוותיקות והמוקפדות בגליל המערבי היא אדלינה, השוכנת במבנה אבן היסטורי ומלא אופי בקיבוץ כברי. מה שהיה פעם בית התרבות של הקיבוץ הוא היום מסעדת שף שהכי רחוקה מאוכל קיבוצי שיש. התפריט מוגדר ים תיכוני עם נגיעות ספרדיות, החצר מעוטרת בגפנים, בעשבי תבלין ובעצי זית, בפנים פועל טאבון רציני, שהוקם פה הרבה לפני שזה הפך לטרנדי. האוויר הגלילי צלול והנוף נדיר כך שיש פה באמת כל מה שצריך לארוחה משובחת.

 

 

מסלול ראשון הוא ארוחת טעימות תחת השם הפסטורלי טיול טאפאס. המסלול מיועד לאנשים שרוצים לטעום קצת מהכל, ומתקשים להחליט רק על שתי מנות. ב-132 שקלים לסועד מקבלים לחם עם מטבלים, קרם חציל קלוי עם קצח, דג נאבהתאם לעונה ולשלל הימי, ארטישוק, איולי ושקדים, קרפאצ'ו בקר עם וינגרט שמן זית, ליים וגבינת פרמז'ן, מאפה בשר וחציל אש, מנת סלק, סנט מור ותפוחיםוסלט עלים.

 

מסלול נוסף הוא המסלול הסטנדרטי: מנות ראשונות ומנות עיקריות מתוך מבחר לא גדול, כיאה למסעדת שף. בין הראשונות מנת שרימפס עטוף בקדאיףעם וינגרט יוגורט על מצע סלק, סלט עגבניותעם אבוקדו, בצל סגול, עלים ירוקים וגבינת סנט מור, מרק היום ועוד. חלקן מככבות גם בתפריט טיול טאטפס.

 

 

בגזרת המנות העיקריות תוכלו למצוא קלאסיקות כמו סינטה, המוגשת עם בייקון בגריל ברוטב ציר עוף ושמנת עם תפוח אדמה אפוי; פילה בקר צלוי בגריל ברוטב יין אדום וציר בקר עם גראטן תפוחי אדמה; נתח קצבים צלוי בגריל ברוטב ציר בקר ויין אדום עם גראטן תפוחי אדמה; צלע לבן צלוי בגריל ברוטב יין אדום וציר בקר עם פירה תפוחי אדמה וכרוב מזוגג; כבד עוף מוקפץ בבצל ויין מרסלה עם פריקי; פרגית במרינדת זעתר צלויה בגריל עם שרימפס ופירה; פילה דג צלוי ברוטב לימונית עם פולנטה תירס ועשבי תיבול; סלמון צלוי בציפוי פריך של שקדים ועשבי תיבול עם פירה; שרימפס מוקפץ בציר ים. לצמחונים יש מנת אורז בר אדום ושחור עם שמנת, פטריות וירקות אפויים ולטבעונים יש פריקי עם ירקות העונה.

 

בימי שישי מגישים פה בראנץ' כיפי ב-70 שקלים לסועד עם מלא טאפאסים קטנים בצלוחיות ומנה אחת עיקרית לבחירה (חלקן בתוספת תשלום). נעים מאוד לשבת ביום שמשי בחוץ וליהנות מארוחה מושקעת ומהנוף. אם יש לכם חגיגה פרטית תוכלו לעשות זאת בחדר הפרטי המיועד לעד 14 סועדים.

 

 

אם מתחשק לכם לבלות באדלינה בעיתוי מיוחד, אז ב- 22.12.2016 תיערך ארוחת חג מולד מיוחדת. בין השעות 22:00-18:30 יכין ויגיש השף רושדי דכואר מתרשיחא, ארוחת חג המבוססת על חומרי גלם עונתיים ומקומיים וירכיב מהם מנות חורף.המחיר לסועד עומד על 210 שקלים. לפרטים והזמנות: 04-9523707 או דרך אתר זמן גליל מערבי westgalil.org.il