NEWA

כמעט כל שבוע יוצא איזה טיפול או מכשיר חדש שמבטיח עור צעיר יותר, רק שאלו דורשים בדרך כלל להגיע לקליניקה ואז עוד להתחייב לסדרת טיפולים – ובאמת לא ברור לי מי הנשים שיש להן זמן או כסף לזה. אבל לשמחתי לאחרונה הגיע עד לפתח ביתי מכשיר קטן וחמוד העונה לשם NEWA . מדובר במכשיר חדש שפועל בטכנולוגיה של גלי רדיו כדי להגביר את יצור סיבי הקולגן ועל ידי כך למצק את העור ולשפר את המראה שלו.

המכשיר, שקיבל את אישור ה- FDA, גם מצריך התחייבות לא קטנה: החודש הראשון כולל טיפול אחד ביום, חמש פעמים בשבוע, כשכל טיפול בנוי מעיסוי עם המכשיר למשך זמן של למעלה מעשרים דקות (הפנים מחלוקות לשישה אזורים, כשכל אזור בפנים מטופל במשך 4 דקות). אחר כך, צריך להמשיך לבצע שני טיפולים שבועיים כדי לשמור על התוצאות לטווח הארוך.

 

 

אז נכון, זה בכל זאת דורש קצת מאמץ, אבל לפחות אפשר לעשות את זה מול הטלוויזיה בטרנינג. ומה שעוד יותר טוב: נראה שזה גם לגמרי שווה את זה. נסיינית בת 60 הגיעה למוצר עם המון סקפטיות. היא גם מיד התלוננה שהג'ל שצריך למרוח על המכשיר צמיגי ולא נעים. אבל כבר אחרי כמה ימים, היא נאלצה להודות שיש שיפור ניכר במראה העור. לאחר חודש היא דיווחה בהתרגשות שהמכשיר מקיים את ההבטחות, שהעור נראה מוצק יותר והרגיש מהודק ובריא יותר.

מחיר1,500 :  שקל. להשיג באתר. שימו לב שהמכשיר מגיע עם שנתיים אחריות, וניתן להחזירו תוך 120 יום ולקבל את הכסף חזרה.

 

 

מוצרים חדשים בקולקציית Studio Fix של MAC

כמעט אין דבר ש-MAC  מוציאים שאני לא אוהבת, אבל אני באמת מתרגשת כשהם משיקים מוצרים לקולקציית הבסיס שלהם, Studio Fix. הסיבה לכך היא ממש לא בגלל שאני מאפרת מקצועית עם יד של אמנית, אלא בדיוק להיפך – דווקא בגלל הידיים העקומות שלי וחוסר הניסיון. המוצרים בסדרה הזו כל כך נוחים לתפעול וכל כך מדויקים, שכמעט אין מצב ליפול איתם.

 

ההשקה החדשה כוללת את ה-PERFECTING POWDER: פודרה בתפזורת לקיבוע איפור, בעלת כיסוי שקוף ורכיבים להזנת העור (150 שקל); ואת ה- STUDIO FIX PERFECTING STICK מקלון קונסילר שמתמזג בעור בקלות ושעוזר לטאצ'-אפים ותיקונים בקלות ובמהירות (111 שקל). שניהם מוצרים מעולים למאפרת המקצועית והחובבנית. 

 

 

 

סרום מסדרת מולטי ויטמין של HL

רק לפני כמה שבועות הרחבתי על המותג HL, והנה לאחרונה הם השיקו סדרה החדשה העונה לשם מולטי ויטמין. כשמה, הסדרה מכילה ריכוז גבוה של ויטמינים שעושים נפלאות לעור, כשהחידוש הגדול הוא האופן שבו הם נשמרים: בתוך מיליקפסולות ששומרות על הטריות שלהם ועל ידי כך מגבירות את היעילות שלהם.

התכשירים כוללים את הוויטמינים A ,B ,C, E, Fו- H שמגינים על העור מפני רדיקלים חופשיים ושאר נזקים, כמו שמש, עישון או תזונה לקויה. הם עוזרים להאטת תהליך ההזדקנות של העור ולשיפור המוצקות והגמישות שלו, וכן פועלים נגד כתמי פיגמנטציה והעלאת רמת הלחות. בקיצור, כל מה שצריך כדי לשמור על עור בריא. הסדרה, שכמו שאולי שמתם לב מיועדת למגוון רחב של אנשים, כוללת ג'ל ניקוי, סרום, קרם לחות וכן מארז טיפוח הכולל סרום וקרם לחות.

 

אני התנסתי בסרום, שמיועד במיוחד למניעת הזדקנות מוקדמת של העור. בנוסף לוויטמינים שיש בכל הסדרה, הוא מכיל גם תמצית הממליס שפועלת לחיטוי העור ולכווץ נקבוביות מוגדלות; תמצית ליקוריץ, שגם היא אנטי דלקתית וגם אנטי- אוקסידנית; קומפלקס ריפאר, שמתקן נזקים שנגרמו לעור עקב חשיפה לשמש ואלנטואין - בעל יכולת ריפוי של גירויים ומעודד את התחדשות העור. כל הסלט הזה עושה נפלאות לעור: נספג במהירות ומותיר את העור בתחושה נעימה ורגועה, ובעל מראה אחיד יותר.  

מחיר: 328 שקל. לבירור נקודת המכירה המורשית הקרובה לביתך. 

 

 

 

 

 שירות איבחון חדש של סבוקלם

מצד אחד, כמעט אף אחת לא אוהבת שדיילת מכירות קופצת עליה ומפוצצת אותה במוצרים שהיא לא באמת צריכה. מצד שני, כשאנחנו כבר כן צריכות משהו, אנחנו לא תמיד יודעות איך לבחור בהתאם לצרכים של העור שלנו. לכן סבוקלם השיקו שירות חדש ומעולה, שבמסגרתו מקבלים משירות הלקוחות שאלון, שבמסגרתו מתבצע אבחון סוג העור, מצבו וצרכיו. המשוב עובר להרמן וייס הרוקח הראשי של המותג, שמנתח אותו ומתאים לכל עונה את המוצרים הנכונים. בהתאם לממצאים, נשלחים עד הבית דוגמיות/מוצרים בגודל מיוחד, במטרה שהלקוחה מתנסה במוצרים לפני הרכישה.

 

אחרי שמלאתי את השאלון, קיבלתי פיטו סרום שפועל להאטת תהליך הזדקנות העור, קרם CC המכיל קרם לחות, מקדמי הגנה וגוון קל ומסכת פילינג אנזימטי המסייע בהתחדשות העור. כל אלו היו מיועדים לסוג העור שלי ואמורים לעזור לו להתמודד עם סימני גיל ראשונים ועם פגמנטציה.

 

שלושת המוצרים פשוט התאימו לי בול, וכמו שכבר למדתי לצפות מהמותג – הם היו מצוינים. במיוחד קרם ה-CC, שנמרח בקלות, נספג בשניות ופשוט מתמזג עם העור בנעימות.

אגב, מי שמעדיפה, האבחון יכול להתבצע גם באמצעות שיחת טלפון עם הרוקח בשעות הפעילות (9:00-17:00) בטלפון: 03-6911688.

 

 

 

MODERN MUSE NUIT של אסתי לאודר

אסתי לאודר משיקה את הבושם הרביעי בסדרת Muse (או בשמה הפחות פורמלי: ההיא שקנדל ג'נר מפרסמת) כשהפעם ההשראה היא הקסם של ערב בלתי נשכח. הבקבוק מעוצב בהתאם, בזהב וכחול עמוק, ואילו הניחוח הוא אוריינטלי-פרחוני, עמוק וקצת כבד. הפצ'ולי שבו מאוד מורגש, ובנוסף יש וניל וכן פרחים כמו ניצני קסיס, פרחי קמומיל ויסמין. יחד הם הופכים את הניחוח לכזה שבאמת מתאים בעיקר ללילות חורפיים, בהם מחפשים להתחמם אחרי שעוד פעם אוטובוס הרטיב לנו את כל הבגדים ובינתיים מפנטזים על סיידר חם מול אח בוערת.

מחיר (לרגל הההשקה): 249 שקל ל-50 מ"ל ו-349 שקל ל-100 מ"ל. 

 

 

OIL BODY WASH של SABON

בדיוק בזמן לעונת היובש והקור, סבון משיקה שמן רחצה טהור, שבהחלט עושה נעים לעור. השמן מורכב משלושה שמנים טבעיים: שמן שקדים, שמן רוזמרין ושמן זרעי ענבים, שעוזרים לעור לשמור על לחות נעימה לאורך זמן ומזינים אותו בוויטימינים. הסדרה החדשה מגיעה בארבעה ניחוחות: Peach Tango הפירותי, Fresh Jasmin עם קצת וניל, SPICY VANILLA שהוא הקלאסי ו-FESTIVE ROSE העדין והרומנטי, שאותו אהבתי במיוחד.

מחיר: 58 שקל.

 

 

 

THE ONLY 1 של רימל לונדון

 ענקית האיפור הבריטית משיקה סדרת שפתונים חדשה עם 12 גוונים. הם מגיעים באפליקטור שמאוד מקל על השימוש וגם הפורמולה עצמה מאוד קלה למריחה, אך מתקבעת די מהר על השפתיים ולא נמרחת לצדדים יותר מדי. חוץ מזה שהם יחסית עמידים ולא מייבשים- שזה כבר הישג גדול.

מחיר: 85 שקל (ועכשיו במחיר השקה של 40 שקל בלבד).

 

 

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר

היובש הבלתי נסבל שאיים לכלותנו לאחרונה, הזכיר לי את נפלאות הסדרה יו-לקטין של ד"ר פישר, שזו אחת הסדרות האהובות עלי לימים של קור ויובש. זו סדרה שמיועדת במיוחד לטיפול אינטנסיבי בעור יבש (גם אצל בעלי צרכים מיוחדים, בין השאר בגלל טיפולים כימותרפיים או סכרת), בזכות מרכיבים כמו חומצה לקטית, חומצה סליצילית, חמאת שיאה ותמצית שמן נר הלילה. אני מאוהבת בקרמים הטיפוליים שלהם לידיים ולרגליים, אבל בנוסף יש גם מוצרים המיועדים לטיפול בקרקפת ובשיער ובכל שאר הגוף.

מחירים: 55-35 שקל.

 

 

 OSiSשל שוורצקופף פרופשיונל

ענקית מוצרי השיער הרחיבה את סדרת OSiS+, שמיועדת לשימוש בייתי או אצל מעצבי השיער, וכעת היא כוללת 28 מוצרים שמתחלקים לפי עיצוב, טקסטורה ופיניש. כל אחת מהקטגוריות האלו מתחלקת בעצמה למוצרים על פי רמות שליטה שונות בשיער. למשל, באונסי קרלס הוא ג‘ל עיצוב ברמת שליטה 3, שעוזר להגדיר תלתלים דקים מבלי להכביד על השיער (97 שקל). , Flatlinerלעומת זאת, הוא מחליק ברמת שליטה 3, שגם מעניק הגנה מפני נזקי החום ועוזר לשמור על ההחלקה לאורך זמן (76 שקל).

בתחום הטקסטורה תמצאו, למשל, את Upload- תחליב שדווקא מעניק נפח וברק טבעי וברמת שליטה 2 (97 שקל).  Dust itהיא דווקא פודרה, שיוצרת אפקט מאט ונפח (97 שקל).

בגזרת הפיניש יש, בן השאר, את , Magicסרום אנטי פריז עם משאבה שמעניק ברק נוצץ ומגע רך, עם רמת שליטה 1 (97 שקל), או את Session, עם רמת שליטה 3, שמיועד לקבע עיצובים יצירתיים (97 שקל).

את כל המוצרים אפשר להשיג במספרות המובחרות של "שוורצקופף פרופשיונל". טל' לבירור נקודות מכירה:  1800-33-33-22. 

 

 
 

URBANNATURE– קולקציית סתיו חורף 2016-17 של LONGCHAMP

 הקולקציה החדשה של מותג התיקים היוקרתי היא בהשראת הצמחיה שנמצאת דווקא בתוך הנוף האורבני. כלומר, מה שאנחנו מכנים – ריאות ירוקות. בהתאם, אפשר למצוא בה הרבה גוונים של אדמה, החל מהירוקים, דרך החרדליים ועד לאפורים ולבורדו.

 

יפים (ונחשקים) במיוחד הם הדגמים המשלבים ביניהם עור וקטיפה בשני גוונים.

עוד כדאי לשים לב גם לתיקים בניחוח הפריזאי, שמשלבים בין הגוונים של הדגל הצרפתי - כלומר כחול, לבן ואדום - שמגיעים גם בצורות מעוגלות יותר, ולא רק גיאומטריות. 

 

בנוסף לכל אלו, המותג השיק לראשונה בישראל ליין בגדים. גם פה לא יהיה מה לחפש למי שהיא צמחונית אדוקה, אבל אלו שלא חוששות מעורות או מהוצאות גבוהות, יכולות למצוא מעילים וחצאיות מיני יפות שמשלבות בין עור לפרווה, או מכנסיים בגזרת סיגר בצבע אדום-כתום.    

 מחירים: 8,490 שקל-360 שקל.

 

\\