חיק הטבע קורא לכם

הסוג הראשון של בילויים מבוסס על הידיעה שבארץ ישראל יש אתרי טבע רבים שמזמינים אתכם בכל ימות השנה, אבל בעיקר בשבתות. בין אם אלה יערות, פארקים, שמורות טבע, אתרים היסטוריים או כל מקום אחר, היציאה לחיק הטבע תעשה לכם רק טוב. בכל חלקי ישראל יש מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, כך שלא בכל מקרה תצטרכו לנהוג ברכב שעות ארוכות כדי להגיע ליעדכם (גם אם לפעמים זה כדאי). מומלץ לחשוב על משחקים ועל הפעלות לזמן הנסיעה ברכב, שיהפכו אותה לאטרקציה בפני עצמה.

 

מים, מים ועוד פעם מים

ברוב ימות השנה בישראל יש מזג אוויר אידיאלי, שהופך את הטבילה במים – בייחוד בקיץ, אבל ממש לא רק בתקופה זו – לרעיון שיתקבל בהנאה על ידי כל אחד מבני המשפחה. בין אם בחוף הים, בכנרת, בים המלח, במעיינות, בבריכות שכשוך או בפארקי מים עמוסי אטרקציות – זה יכול להיות רעיון מצוין להוציא אנרגיה, להירטב וליהנות מהשמש הישראלית.

 

סרטים ופעילויות תרבותיות אחרות

מרכזי בילוי רבים פותחים בשבתות את שעריהם, ומושכים אליהם נחיל עצום של משפחות. אין זה המקום שאליו תלכו כדי לקבל שקט, אבל למי שמחפש אטרקציות למכביר מדובר בפתרון אידיאלי: ישיבה במסעדה או בבית קפה, מתחמי משחקים (באולינג, לייזר, מכונות משחק ועוד), קניות לכל המשפחה בחנויות, צפייה בסרט או בהצגה וכיוצא באלה. תוכלו להעביר בדרך זו בקלות כמה שעות, תוך שאתם משאירים לילדים טעם של עוד.

 

ואיך אפשר בלי טרמפולינות?

אם יש משהו שמאחד את כל הילדים בעולם, יהיה זה הרצון להיות פעילים, להוציא אנרגיה. מה עם לקפוץ כבילוי משפחתי על טרמפולינה? פארק הטרמפולינות עונה על ההגדרה הזו, כאשר הוא מתאים לילדים ולמבוגרים גם יחד. תמצאו בו מתקני קפיצה מכל סוג, מסלולי מכשולים, מתחם למחניים, קירות טיפוס ועוד – הכל עם מוזיקת רקע נעימה ומקפיצה. ביקור במתחם הוא לא רק מהנה, אלא גם תורם לגוף מבחינה בריאותית או מנטלית. הפעילות הזו מתבצעת בחלל סגור, ולכן היא מתאימה לכל תנאי מזג אוויר ולכל ימות השנה.