אם את מחפשת דרך שאולי תשמור אותך קצת יותר עירנית בחודשי ההיריון, או משהו אחד שעשוי לעבוד נגד הצרבות – מצאנו בשבילך פתרון קסם, פשוט וקצר. צפי בסרטון, ושיהיה במזל טוב!

 

 

1. לנצח את העייפות הזאת -במהלך ההיריון עולה משמעותית כמות הנוזלים בגוף האישה, נוזלים שחשובים לשמירה על העובר. מחסור בנוזלים האלה, אפילו המחסור הקטן ביותר, עלול לגרום לירידה באנרגיה, ולהפחית את התפקוד והריכוז שלך. שתייה מספקת של מים במהלך יום רגיל יכולה לעזור לך להישאר עירנית ומרוכזת יותר. כי תשעה חודשים הם זמן לא קצר – ואת צריכה את הכוח שלך, לא ככה?

 

עוד באון לייף:

 

2. צירי לידה מוקדמים? מחסור בשתיית מים עשוי לגרום לצירי לידה מוקדמים, ממש כך. שתייה מספקת בזמן ההיריון, עוזרת לשמירה על העובר ולהעברה תקינה של רכיבי המזון בדם שלך. מחסור במים עלול לגרום לצירי לידה מוקדמים, לא עלייך. שתיה מספקת של מים במהלך ההיריון יכולה לשמור גם על העובר, ובעיקר יכולה לדאוג להעברה תקינה של רכיבי המזון בדם שלך – וכתוצאה מזה להקטין את הסיכון לצירי לידה מוקדמים.

 

3. די לצרבות! צרבת נגרמת מכך שחומצה מן הקיבה עולה במעלה הוושט. שתיית מים שוטפת את חומצת הקיבה ומחזירה אותה לקיבה. כדי להסדיר את תנועת הוושט ולמזער את התנועה של חומצות הקיבה עצמה עלה, כדאי לשתות מים בלגימות קטנות. זה עובד כמו קסם.

 

4. התכווצות שרירים מהגיהינום: מים מכילים מינרליים טבעיים, כמו מגנזיום וסידן. מחסור במגנזיום עלול, בין השאר, לגרום להתכווצות השרירים ברגליים הידועות ככואבות מאוד. מומלץ לשתות מים מינרליים שמכילים את הכמות הגבוהה ביותר של מינרליים כאלה.

 

5. זהירות, רעלת היריון! מחקרים שנערכו בקרב נשים בהיריון, מצאו שצריכה מספקת של סידן ומגנזיום משמעותית במניעה של רעלת הריון.שתיית מים מינרליים המועשרים במגנזיום וסידן, יכולה להוות השלמה של כמות הצריכה היומית המומלצת. אם את מחפשת דרך שאולי תקטין את הסיכון לרעלת הריון, או פתרון שישמור אותך קצת עירנית בחודשי ההיריון, או משהו אחד שעשוי לעבוד נגד הצרבות – מצאנו בשבילך פתרון קסם, פשוט וקצר. צפי בסרטון, ושיהיה במזל טוב!

 

אם עדיין לא השתכנעת, בואי לענות על השאלון הבא: