כל אישה שהיתה בהריון יודעת שתשעה חודשים זה לא מעט זמן. כל אישה שחרגה מתאריך הלידה המצופה שלה יודעת עד כמה כל יום יכול להרגיש כמו נצח. אם כך, תארו לעצמכם איך מרגישה אישה שמגיעה כבר לחודש ה-60 להריונה?

 

עוד באון לייף:

 

הריון בשבוע ה-260

צילום מסך מתוך התשדיר

 

לא להיבהל. התמונה הזו היא רק תמונת מחאה. למעשה, שיא גינס להריון הממושך ביותר שתועד בהיסטוריה עומד על כ-375 יום, 100 ימים יותר מההריון הממוצע (שנמשך 280 יום).

 

אז מה הסיפור של הבחורה המסכנה הזו שבתמונה? ובכן, ארגון אמריקאי הנקרא "השותפות לנשים ומשפחות" רצה ליצור תשדיר קצר שידגים לציבור עד כמה בעייתי המצב הקיים בארה"ב שבו אמהות טריות לא מקבלות תשלום על חופשות לידה, וכך הגה את דמותה של לורן – האישה שנמצאת בהריון כבר 260 שבועות, חמישה ימים ותשע שעות.

 

שבוע 260 להריון

צילום מסך מתוך התשדיר

 

לפי התשדיר, לורן בחרה למשוך את ההריון שלה כמעט 5 שנים כי היא ובן זוגה לא מקבלים תשלום על חופשת הלידה, ולא יכולים להרשות לעצמם לקחת חופש אחרי שהתינוק יוולד. כשהתינוק יהיה 6 שנים בבטן, היא סוף סוף תוכל לממן לעצמה חופשת לידה. הסרטון מציג אותה מתמודדת עם קשיים שונים של ההריון במשרד עורכי הדין בו היא עובדת. "לורן ובעלה שקלו לעבור למדינה בה כן מקבלים תשלום בחופשת לידה, אבל ללורן אסור לטוס מאז 2012", מציינת הקריינית.

 

"לשמור על פעוט ברחם שלך זה אתגר, אבל היא מנסה לחשוב על זה כעוד זמן בו היא יכולה להתחבר אליו", מסכמת הקריינית. "וכיוון שארה"ב היא המדינה המפותחת היחידה שאין בה תשלום על חופשת לידה, לורן פשוט חייבת לשמור על הילד בפנים. מה האופציה האחרת, שבאמריקה תהיה מדיניות לחופשות לידה? זה מטורף". האמת, כן. לא פחות מטורף מלשמור על הריון עד השבוע ה-260. 

 

הסרטון המלא: