רגע אחרי שהבאסטות נסגרות, מתחיל כאן הדבר האמתי. אתם מוזמנים לסיור לילי רומנטי במיוחד בשוק מחנה יהודה שמקבל גוון אחר עם רדת הלילה. סמטאות השוק מתעוררות לחיים, המוסיקה מתנגנת, הערק והבירה זורמים, הופעות חיות של מוסיקה והרבה נשמות בכל הגילאים והגוונים חוגגות ברחובות ובברים אל תוך השעות הקטנות של הלילה.

אפליקציית הטעימות הקולינריות מבית יאללה באסטה bitemojo, מציעה לכם שש טעימות של לילה רומנטיות במיוחד. בסיור עצמאי, שבו אתם קובעים את הקצב שלכם, תפגשו בין היתר את הסיפורים הבאים:

 

כוס קאווה בשוקא

שוקא בר נפתח לפני כ-5 שנים, והיה הבר השני בשוק. שני השותפים, דותן בן חיים וניצן דוידמן פתחו אותו בגיל 25. הרעיון שלהם היה להקים בר משפחתי, שכונתי ושמח. כמה שנים מאוחר יותר הם פתחו גם חומוס בשוק. לשוקא מגיעים אנשים שעובדים וגרים בעיר בעיקר בנחלאות ואח?כ יוצאים בערב לשתות. הבר מעוצב בפשטות ויש בו תמונות של לקוחות קבועים ולוחות ציור שאנשים יכולים לצייר על הקירות. הפילוסופיה של השתייה בשוקא היא אחוזי אלכוהול גבוהים, ופשטות.

בשוקא תקבלו בחג האהבה, כוס קאווה מפנקת ופרח בשביל הרומנטיקה.

 

כוס קאווה בשוקא
צילום: כפיר חרבי, bitemojo

 
 

סנדוויץ ארגנטינאי בפפיטוס

השותפים - אנדראס וסילביה, בעל ואישה, עלו לארץ מדרום אמריקה והקימו בירושלים את ביתם. המילה פפיטוס היא כינוי לסנדוויצ'ים שאוכלים בדוכנים ברחובות ונצואלה ומשם הם קיבלו את ההשראה. בגרסה הירושלמית הם היו צריכים להפוך את המנות לכשרות, ולכן חיפשו חומרים מקבילים, כמו בשר כשר במקום חזיר. למרות זאת הם הצליחו להשאיר את מה שנותן הכי הרבה טעם כמו רוטב סלסה, מיונז שום, מוחיטו, תפוצ'יפס ששמים בתוך הסנדוויצ'ים, ביצת עין, ירקות טריים וכמובן בשרים איכותיים. האוכל בפפיטוס מוגש באהבה ובחמימות של בית.

 

סנדוויץ ארגנטינאי בפפיטוס

צילום: כפיר חרבי, bitemojo

 

אספרסו קורטדו עם בייליס אייריש קרים או קלואה

יקי אייכלר, הבעלים, הגיע לעולם הקפה אחרי 15 שנה בתחום ההיי-טק. הוא חבר לפיליפ ויעל שפר, הבעלים של "קפליקס" היפואי ופתח סניף בלב שוק מחנה יהודה בירושלים. רוסטרס הוא מוסד של קפה בשוק, יש לו לקוחות קבועים רבים שבאים אליו בבוקר ובלילה. הקפה ברוסטרס הוא תוצרת בית מה שכבר נותן לו יתרון בזכות הטעם העשיר והטרי. ובחג האהבה מוסיפים אליו אייריש קרים או קלואה שהוא ליקר קפה מקסיקני, אז בכלל מדובר על משהו שנותן זריקת אנרגיה להרבה זמן. את הקפה תקבלו יחד עם מארז פרלינים של שוקולד בעבודת יד מבית היוצר של אייל בנימיני.

 

 אספרסו קורטדו עם בייליס אייריש קרים או קלואה

צילום: כפיר חרבי, bitemojo

 

הסיור זמין - 30 זוגות בלבד אז מהרו להוריד את האפליקציה בחנויות ולהצטרף לכיף.

 

סאלוט!

 

ניתן להוריד את האפליקציה ב-  iOS / Android