PARTY TIME  של SACARA.

מתאים ל: משקיענית שגם אוהבת לאפר את כל החבר'ה.  

לכבוד החג השיקה חברת SACARA ליין עשיר של מוצרים מקצועיים ואיכותיים לאיפור הגוף, הפנים והשיער. כל מוצרי הסדרה, שפותחו בשיתוף מאפרת הבית של החברה מישל אדרי, מותאמים לאקלים הישראלי, נעימים למגע, אינם מלכלכים, עמידים ביותר וקלים להסרה. חוץ מזה שהם כיפים להשתעשע עימם (ע"ע הגננת והבן שלי). הסדרה כוללת חמישה מוצרים: סט צבעי איפור מטאלי מקצועי לפנים ולגוף (כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול. 40 שקל); פלטת שפתונים הכוללת 12 גוונים (30 שקל); סט של שש מברשות לאיפור מקצועי לפנים ולגוף (40 שקל); צבעי שיער זמניים בגווני אדום, ורוד, ירוק, כחול וסגול (18 של); ופלטת צבעי איפור מקצועית לפנים ולגוף-  15 גוונים שיכולים להתאים גם לצביעת שטחים גדולים וגם לקישוטים עדינים (40 שקל). כמו שאתם רואים, ובהתאם לרוח המותג, המחירים מאוד נוחים, ומתאימים להוצאה חד פעמית לפורים.

 

 

 

 

פורים בסניפי MAC.

מתאים ל: מי שממש לא מתכוונת להסתפק בכמה נגיעות קלות של צבע בפנים (ועל הדרך להתחדש במוצרים של מאק).

כידוע, במשך כל השנה אפשר לקבוע עם המאפרים של מאק בסניפי המותג לסשן איפור, שמניסיון תמיד יוצא מוצלח. לכבוד החג, ובמהלך כל החודש, אפשר יהיה לבקש מהם להגשים לכם את הפנזטיות עם איפור תיאטרלי ויצירתי במיוחד, שישלים את התחפושת שלכן או להפך – יגנוב את ההצגה בלי עוד השקעה מצדכן. עלות איפור מקצועי של  60 דקות הוא 300 שקל, אשר מוחזרים במלואם לרכישת מוצרים ממגוון מוצרי החנות בעת הפגישה. כמובן שצריך לקבוע מראש.

 

 

מארז איפור של ג'ייד.

מתאים ל: מי שאוהבת להרגיש ברבי כל השנה וכל יום משנה את הלוק בהתאם.  

מארז האיפור החדש של ג'ייד כולל לא פחות מ-30 גוונים של צלליות, 4 גווני סומק, 10 שפתונים, עיפרון עיניים, פודרה וחמש מברשות מברשות, וכל זה במחיר מבצע של 100 שקל. כך שמדובר בצעצוע שגם נערות וגם מבוגרות חובבות איפור יכולות לבלות עימו שעות, ולהרכיב מספר בלתי מוגבל של מראות.

ניתן לרכוש באתר ג'ייד בלבד. 

 

 

ALWAYS ON MATTE LIQUID LIPSTICK  של סמאשבוקס

מתאים ל: מי שמתכוונת לחגוג בפורים (או בכלל) ואין לה חשק או כח לעמוד בתור לשירותים רק כדי לרענן את האודם.

SMASHBOX COSMETICS השיקו 20 גוונים של שפתונים שהם גם נוזלים וגם סופר עמידים (בחברה טוענים ל-8 שעות. אצלי נרשמו 4, שגם זה דיינו). מה שמעולה בהם זו המריחה הקלה והתחושה הקלילה (והלא דביקה!) שלהם. המרקם הוא מאט מושלם והדבר הכי חשוב: הם לא מייבשים בכלל. מה שעוזר להם להיות כאלו זה קומפלקס מיוחד לסמאשבוקס, המועשר בשמני חוחובה, אפרסק וחמניות. בקיצור - מוצר חובה!

מחיר: 115 שקל.

12 גוונים מהקולקציה ימכרו בחנויות אפריל ומתחמי סמאשבוקס בקניון עזריאלי ומלחה ירושלים. ל 20 הגוונים ימכרו בלעדית באתר האונליין של רשת אפריל

 

 

DERMABLEND של וישי

מתאים ל: מי שלא רוצה להתעורר אחרי פורים עם פיצה פייס.

מייקאפ מצוין של וישי שמעניק כיסוי ברמה גבוהה ובמרקם מאט ובכל זאת נשאר קליל על העור ולא משאיר את תחושת במסכה הידועה לשמצה. ומה שהכי טוב בו זה שהוא מותאם לעור שומני עם נטייה לפיצעונים, שכל כך אוהבים להתרבות מתחת למייקאפ. בנוסף יש בו גם חומרים פעילים, שמסייעים לטפל באקנה ולהרגיע את האדמומיות והדלקת, כך שלמעשה הוא גם מכסה וגם מטפל.

מחיר: 149 שקל.

להשיג בבתי המרקחת הפרטיים. 

 

 

טריפל צבעי איפור לפנים בועז שטיין. או: פורים זה לא (רק) משחק ילדים

מתאים ל: מאפרת מקצועית או סתם לבחור/ה מוכשר/ת שיודע/ת להעריך דברים איכותיים. 

מייק אפ צבעוני על בסיס שעוות דבורים, שמגיע במגוון של שילובי צבעים המתאימים במיוחד למאפרות מקצועיות, או לכאלו שצריכים איפור צבעוני כל השנה (שחקנים, ליצנים וכו') בגלל שהוא עמיד במים ובעל דרגת כיסוי גבוהה. הוא נמרח בקלות ומכסה היטב.

מחיר: 99 שקל, להשיג במכוני הטיפוח של המותג ואצל קוסמטיקאיות.

 

 

Future Historical של Flormar.

מתאים ל: בחורה הרומנטית שבטוחה שהיא נולדה בעשור – שלא נאמר במאה – הלא נכונים.

קולקציה חדשה ומהממת של המותג Flormar, שעושה כבוד לרומנטיקה. הקולקציה כוללת מייקאפ Anti-Blemish Foundation, שמיועד לבעלות עור שמן– שבאמת נמצאות בבעיה בגלל מייקאפים שמנוניים (70 שקל); Radiant Touch Illuminating– טוש הארה עם אפקט של קונסילר שמכסה פגמים בקלות (50 שקל); Push Up Definition Mascara– מסקרה שמעניקה נפח ואורך (75 שקל); Color Stretch Eyeshadow- צלליות נוצרו בהשראת המסיבות מתקופת הבארוק, בעלות מגוון צבעים בוהקים וטקסטורת מוס למריחה נוחה (35 שקל) ו-New Age Matte Liquid Lipstick- שפתונים נוזליים שנשארים לאורך זמן מבלי לייבש את השפתיים (50 שקל).

 

Mascara Volume Effet Faux Cils של YVES SAINT LAURENT

מתאים ל: זו שמספיק לה להתחפש ממש בקטנה כדי להרגיש נהדר.

מהדורה מוגבלת למסקרה הידוע של המותג, בגוון ירוק כהה. כבר במשיכה אחת היא מעניקה נפח מרשים, וזאת מבלי להידבק או להכביד על הריסים. ושימו לב שהירוק לא מתאים רק לכאלו עם עיניים ירוקות או לאלו שמחפשות מראה מוגזם, אפילו להיפך – בסופו של דבר המראה שמתקבל הוא פחות כהה ולכן פחות דרמטי ויותר מעודן.

מחיר: 160 שקל.

 

 

Color Riche Quads של L'OR?AL PARIS

מתאים ל: למי שעבורה פורים זו הזדמנות להוציא את הצבעים האמתיים שלה.

רביעיית צלליות שהיא קודם כל מאוד יפה במראה שלה. הצבעים בוהקים ונוצצים, ומשלימים אחד את השני בצורה שלפעמים היא מקורית ומפתיעה. הפיגמנטים החזקים והנצנצים המרובים ממש לא מתאימים למראה סולידי וטבעי ליום יום, אלא לזו שמחפשת מראה שאי אפשר להתעלם ממנו, או סתם לזו שלא מפחדת לשחק עם צבעים.

 

 

 

 

PhotoReady Perfecting Primer של רבלון

מתאים ל: מי שגם בפורים שמה לב לכל הדברים הקטנים וחייבת שהכל יהיה מושלם.

פריימר שנעים על העור ואפקטיבי. הוא יוצר שכבת מעטפת רכה וקלילה, שעוזרת למלא את הנקבוביות הפעורות ובכך מונע את היכנסות המייקאפ לתוכן. אחר כך המייקאפ נמרח בקלות ובאחידות והעור נראה אחיד וחלק יותר.  

מחיר: 110 שקל.

 

 

JUICY SHAKER של לנקום

מתאים ל: זו שבלעדיה אף מסיבה לא מושלמת.

קשה שלא להתאהב בגלוס הזה של לנקום, שגם כיף להשתמש בו (קודם משקשקים כדי שהפורמולה הדו פאזית תתערבב) וגם כיף למרוח אותו (באפליקטור נוח בצורת כרית) וגם כיף לראות את התוצאות -  גימור מבריק שהולך ונבנה לפי הטעם האישי שלך, החל מרק "טעימה" של גוון ועד לצבע עז ועמוק. הפורמולה נעימה לשפתיים, ומכילה בין השאר שמן גלעיני אפרסק ושמן שקדים מתוקים, שמלחחים ומזינים.

מחיר: 150 שקל (לפני מבצעים).

 

 

מסירים:

 

Take the Day Off של קליניק

מותג הטיפוח קליניק מרחיב את משפחת מסירי האיפור עם שני מוצרים חדשים שעושים חשק להתאפר רק כדי שיהיה אפשר להשתמש בהם אחר כך: Take the Day Off Cleansing Balm– תכשיר נעים שהופך על העור לשמן ניקוי שממיס בשניות את האיפור, אפילו את זה העקשן והעמיד ביותר. יש בו גם חומרים העוזרים לשמור על הלחות של העור ולא לייבש אותו, ואפילו להגן עליו מפני רדיקלים חופשיים. מחיר: 129 שקל.

המוצר השני גאוני לא פחות - Take The Day Off Eye Makeup Remover Stick. מקלון נייד שנועד לתיקונים מהירים. הוא מעולה למי שדקה לפני היציאה גילתה שהמסקרה צבעה לה את כל העפעף, או לכאלו שבאמצע היום מגלות שכל האיפור נמרח להן, או לכאלו שמעוניינות ליצור אפקטים שונים של איפור, כמו למשל מראה חתולי. מחיר: 129 שקל.

שימו לב שאת המקלון ניתן להשיג רק בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובאתר האונליין.

 

 

חלב פנים ומי פנים של gaya cosmetics

שני המוצרים החדשים של gaya cosmetics אמנם משלימים זה את זה, אבל יכולים לבוא גם בנפרד ולהיות אפקטיביים לא פחות. כמובן שביחד הם מעניקים ניקיון, טיפוח והזנה יסודיים יותר.

החלב נועד להסרת לכלוך, שאריות שומן ואיפור מהשכבה העליונה של העור. יש בו שמן שקדים, שמן אבוקדו ונוגדי חמצון, שגם מנקים את העור וגם מזינים ומרגיעים אותו.

מי הפנים ממשיכים את עבודת הניקוי ומסייעים בהכנת העור לספיגת קרם הלחות. יש בהם הממליס לחיטוי והרגעה, אלוורה ללחות ולטיפול בדלקות מקומיות וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים.

כל אחד מהמוצרים עולה 99 שקל.

 

 

מטליות לניקוי הפנים של CHIC

מגבונים טובים הם מוצר חובה אצלי, כי הם נוחים וקלים לשימוש, גם כשאני גמורה מעייפות ואין לי כח להתחיל ולשפשף את האיפור מהפנים. אלו של CHIC  הפתיעו לטובה, גם משום שהם הורידו את האיפור בקלות וגם בגלל שהם השאירו תחושה נעימה אחר כך וריח מצוין של ניקיון. יש בהם תמצית פרו ויטמין B5 ותמצית אלוורה להרגעת העור ושמירה על גמישותו. 

מחיר: 16 שקל.

 

 

מי מיסלר של YON-KA PARIS

תכשיר ניקוי שמסיר איפור מהעיניים ומהפנים ללא צורך בשטיפה במים. הבנוסף הוא מכיל שילוב של חומרים פעילים נוגדי רדיקליים חופשיים המרגיעים את העור ושומרים עליו, כמו גרניום, רוזמרין, ברוש ומנטה, שמרעננים וממריצים; ורדים וקמומיל שמרגיעים את העור, ולוונדר ים, שנוגד רדיקלים חופשיים ומונע תהליכי הזדקנות. כמובן שכל המרכיבים האלו יוצרים ריח מפנק במיוחד, כמו אחרי טיפול טוב בספא.

מחיר: 129 שקל (וכעת בחינם בעת רכישת מסכת לחות אנטי אייג'ינג של המותג).

להשיג אצל קוסמטיקאיות מוסמכות בכל רחבי הארץ, בבתי מלון, ספא ומכוני יופי.

 

 

 

CLEARING CLEANSER של GIGI מעבדות קוסמטיקה

כחלק מהסדרה NUTRI PEPTIDE הושק לאחרונה ג'ל ניקוי לפנים, שהוא למעשה אל-סבון במרקם ג'ל המסיר את כל סוגי הלכלוך, איפור והצטברויות שומן. הוא מנקה היטב ומותיר את העור רענן וללא תחושת יובש המוכרת ממוצרים דומים.

מחיר: 149 שקל.

 

 

מים מיסלרים דו-פאזיים של גרנייה

פורמולה חדשה ומיוחדת שנועדה להסיר גם את האיפור העמיד ביותר תוך שניות, מבלי לשפשף ומבלי לשטוף אחר כך. בנוסף להסרת האיפור המהירה, הם גם פועלים להרגעת העור והם לא משאירים תחושת שמנוניות מעצבנת, אלא רכות נעימה.

מחיר היכרות: 30 שקל.