חוות צוק המעדניה

בחוות צוק המעדניה, בבעלות החוואי תומר צוק והשף אסף שנער, מציעים מגוון אפשרויות לחג: בשר טרי מהקצבייה, שרק נשאר להכניס לתנור ולהשלים בישולן בבית וכן תפריט אוכל מוכן לפסח. בגזרת הקצבייה אפשר לרכוש עופות חופש אורגניים ממשק מלמד, למשל עוף שלם ללא עצמות ממולא בשר (65 שקל לק"ג), עוף צלוי בפפריקה (49 שקל לחצי עוף, 98 שקל לעוף שלם), צלעות טלה (189 שקל לק"ג), צלי כתף (95 שקל לק"ג), לשון בקר (59 שקל לק"ג), אוסובוקו בקר (75 שקל לק"ג), רוסטביף פילה בקר בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין (255 שקל לק"ג); רוסטביף סינטה בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין (145 שקל לק"ג); כתף או שוק טלה, ללא עצם, עם לימון כבוש וזרעי כוסברה (155 שקל לק"ג); מסדר צלעות טלה בתימין ולימון כבוש (279 שקל לק"ג), רוסטביף סינטה מוכן ופרוס (32 שקל ל-100 גרם), לשון עגל בפורצ'יני ויין לבן (49 שקל למנה), כתף עגל בערמונים, שזיפים ויין אדום (59 שקל למנה), ועוד.

 

כתף ממולאת של חוות צוק

כתף ממולאת של חוות צוק. צילום: אפיק גבאי

 

בין המנות הראשונות אפשר למצוא גפילטע פיש (13 שקל ליחידה), כבד קצוץ (85 שקל לק"ג), רגל קרושה (38 שקל ליחידה), חזרת אדומה או לבנה (15 שקל ל-150 גרם), סלט תפוח אדמה (14 שקל ל-250 גרם), חרוסת (22 שקל ל-250 גרם) ועוד. ויש גם שלל תופסות כמו קוביות תפוחי אדמה עם פטרוזיליה, שום ושמן ארטישוק (48 שקל לק"ג); אורז חגיגי (60 שקל לק"ג); ירקות צלויים (86 שקל לק"ג). לקינוח יש עוגות בחושות כשרות לפסח (42 שקל), עוגיות כשרות לפסח (35 שקל לאריזה), מוס שוקולד אישי (8 שקל) ומנות פנה קוטה אישיות עם רוטב תות (8 שקל).

 

גפילטע פיש של חוות צוק

גפילטע פיש של חוות צוק. צילום: אפיק גבאי

 

להזמנה: חוות צוק המעדניה, רחוב פרלוק 5, רמת אביב החדשה - תל אביב, 077-5155905,  או באתר .

 

דליקטסן

המעדניה של דליקטסן מכילה שלל מוצרי גלם עונתיים וטריים שנבחרו בקפידה, חלם מיובאים וחלקם ממגדלים ומיצרנים מקומיים. לצד הפעילות השוטפת, לקראת פסח מציעים בדליקטסן מנות במיוחד לפסח, בהן: מרק עוף של סבתא, המבושל באיטיות עם עופות טריים (48 שקל ל-4 מנות), קניידלך צמחוני עם בצל מטוגן (36 שקל ל-10 יחידות), כבד קצוץ (44 שקל ל-500 גרם), קציצות גפילטע פיש (87 שקל לשש יחידות) וגם פרוסות של קרפיון ממולא לחובבי הז'אנר (116 שקל לשש פרוסות). 

 

כבד קצוץ של דליקטסן.

כבד קצוץ של דליקטסן. צילום: עידית בן עוליאל

 

גם בגזרת העיקריות יש מבחר גדול: מפרום ארטישוק - תחתיות ארטישוק במילוי בשר בקר ועוף (76 שקל לארבע יחידות), חריימה בורי פיקנטי (72 שקל לארבע פרוסות), צימס טבעוני ונטול גלוטן (38 שקל ל-500 גרם), סלט וולדורף צמחוני (38 שקל ל-500 גרם), פרוסות רוסטביף סינטה בשום, רוזמרין חרדל ודבש (78 שקל לשתי מנות), טאטן בצלים - מאפה פולנטה ובצלים מקורמלים עם מנגולד וסלסה ורדה (64 שקל), תרנגולת ממולאת בחמוציות, ערמונים רכים ועשבי תיבול (118 שקל), חזרת אדומה (19 שקל ל-160 גרם), חרוסת תמרים (29 שקל ל-250 גרם) ועוד, וגם מבחר אדיר של קינוחים כשרים לפסח כמו עוגת שוקולד, עוגות אגוזים, עוגת גבינה קופי בר, מיני עוגיות ועוד.

 

טאטן בצלים - מאפה פולנטה ובצלים מקורמלים עם מנגולד וסלסה ורדה

טאטן בצלים - מאפה פולנטה ובצלים מקורמלים עם מנגולד וסלסה ורדה. צילום: עידית בן עוליאל

 

דליקטסן, יהודה הלוי 79/81 תל אביב, 03-9681010, ובאתר .

 

ביסל'ה

ביסל'ה של השף נעם דקרס מציע תפריט חג עם ביטוי למגוון העדפות תזונתיות (יש אייקונים של צמחוני, פליאו, טבעוני, דל שומן או מכיל לקטוז). יש מנות קלאסיות כמו חרוסת פירות יבשים ואגוזים (48 שקלים ל-500 גרם), כבד קצוץ (54 שקלים ל-500 גרם, 100 שקל לק"ג), גפילטע פיש (12 שקלים ליחידה), צלי בקר עם ירקות שורש (35 שקלים למנה, 160 שקלים לשש מנות).

 

לביבות בטטה ותרד עם ערמונים, אגוזים וג'ינג'ר

לביבות בטטה ותרד עם ערמונים, אגוזים וג'ינג'ר

 

וגם מנות עם טוויסט יותר עדכני, כמו סלקים ממולאים באורז, קינואה, אגוזים וחמוציות (40 שקלים למנה, 180 שקלים לחמש מנות), לביבות בטטה ותרד עם ערמונים, אגוזים וג'ינג'ר (25 שקלים למנה, 100 שקלים לחמש מנות), קינוח של טפיוקה קוקוס, אננס ופירות יער (60 שקלים לחמש מנות). אפשר לאסוף את ההזמנה או להזמין משלוח הביתה.

 

הודו לתנור של ביסל'ה

הודו לתנור של ביסל'ה

 

ביסל'ה, טלפון: 03-6542888, רשימת הסניפים באתר

 

בשר מהמעשנה בינוב

אם אתם רוצים להגיש נתח בשר מרשים לשולחן החג, תוכלו למצוא את מבוקשכם במעשנה. את הנתחים יעשנו ממש בבוקר של ערב החג והם יהיו זמינים לאיסוף מהמסעדה בשעות הצהריים המוקדמות עם הוראות חימום מודיקות. מה בתפריט? שוק טלה שלם, סינטה, עוף שלם ועוד. המחירים נעים בין 30 ל-70 שקלים לסועד ובמעשנה ישמחו לעזור לכם להעריך.

 

שוק טלה - המעשנה בינוב

שוק טלה - המעשנה בינוב. צילום: רועי נחום

 

המעשנה, ינוב, טלפון: 09-8945118 ובאתר.

 

הוק

להוק – בית מלאכה לבשרים מעושנים ולשרקוטרי - יש נתחים מוכנים שמגיעים מצוננים עד הבית ברחבי גוש דן והשרון (או באיסוף עצמי מתל אביב),ולכם יישאר רק לחמם קלות ולהגיש. בין המנות המיוחדות לחג הקרוב יש שוק טלה צלוי ללא עצם מתובל במלח, פלפל ואורגנו, רוסטביף אנטרקוט צלוי מתובל במלח, פלפל וחרדל, חצי עוף מעושן מתובל במלח, פלפל ואורגנו, אסאדו מעושן עם עצם מתובל במלח ופלפל, אוסובוקו טלה, שוק אווז מעושן, פיקניה מעושנת, לשון עגל, חזה אווז כבוש, שוק אווז קונפי ועוד. המחירים הם 7-19 שקלים ל-100 גרם לנתחי בשר מעושן ו-9-40 שקלים למאה גרם למוצרי שרקוטרי ונקניקים ומיוחדים.

 

צילום: אנטולי מיכאלו

 

הוק, טלפון: 03-6341199, ובאתר .

 

יאמי

לא חייבים מעדניה או מסעדה פיזית. האתר יאמי הוא פלטפורמה להזמנת אוכל עד הבית מיותר מ-50 בשלנים במגוון סגנונות וטעמים. אפשר להזמין ארוחה מלאה או רק מנות נבחרות (יש אפילו ארוחה טבעונית מלאה). יש שלל אפשרויות, אך כדי להמחיש זהו למשל התפריט של הבשלניות גל פיינגולד וטלי ארזי: סלט ביצים, פילה אמנון ברוטב עגבניות ופלפלים, פטריות ממולאות ועוד, שתי מנות עיקריות לבחירה ממגוון של צלי בקר בבישול ארוך ביין ופטריות, פרגית ממולאת באורז וירקות, פילה סלמון אפוי בעשבי תיבול, כרעיים של עוף בתנור בדבש, חזה עוף על הגריל, עוף בבטטה, פאי רועים, תוספות לבחירה, קינוח לבחירה וכך הלאה. והמחיר? מ-100 שקלים לסועד במקרה הזה. וכמובן יש עוד יותר מ-50 בשלניות ובשלנים ביתיים המציעים תפריטים לחג.

 

פילה סלמון של גל פיינגולד וטלי ארז

פילה סלמון של גל פיינגולד וטלי ארזי. צילום: הדס פרץ

 

תחתיות ארטישוק ממולאות של לוי אבן

תחתיות ארטישוק ממולאות של לוי אבן

 

האתר, וכאן תוכלו לראות את התפריטים המיוחדים לפסח

 

בראון

בביסטרו בראון בתל אביב מציעים תפריט מיוחד לקחת הביתה לפסח ובו מגוון מנות של השפית מיכל לוי. את המנות מרכיבה לוי ממיטב חומרי הגלם אותם היא מקפידה לרכוש ממגדלים מקומיים קטנים כדי שאתם תוכלו להגיש מנות מוקפדות ואלגנטיות. אפשר להזמין עד שלושה ימים לפני החג ולאסוף בערב החג. בתפריט מנות ראשונות כמו סלט חסות אייסברג, עלי סלנובה וחסה קיסר עם עלי בזיליקום, פטרוזיליה ונענע, המוגש עם קונפיטורת אגסים, גבינה כחולה ושקדים קלויים (750 מ"ל ב-54 שקלים), סלט קינואה עם תפוחי עץ, מלפפונים, סלרי, צנוניות, פטרוזיליה ואגוזי מלך (62 שקלים לחצי ליטר), מילה פוליה (באיטלקית: אלף שכבות) - שכבות תפוח אדמה, תפוחי עץ, בזיליקום וגבינת פקורינו אפויים (48 שקלים למנה של שלוש יחידות) ועוד.

 

קציצות דניס ברוטב עגבניות של בראון

קציצות דניס ברוטב עגבניות של בראון. צילום: אנטולי מיכאלו

 

בגזרת העיקריות תוכלו למצוא קציצות דניס עם מנגולד, תרד, שום וגזר ברוטב עגבניות ואורגנו, עגבניות שרי ופטרוזיליה (82 שקלים למנה של שלוש יחידות), פילה סלמון במרינדת עשבי תיבול ויין לבן (78 שקלים ל-200 גרם), נתח סינטה צרובה עם שום, תימין ומרווה (118 שקלים ל-200 גרם או ק"ג ב-490שקלים) ועוד. יש גם תוספות של ירקות אפויים, פירה וכמובן קינוחים.

 

 

 

BROWN, ניסים אלוני 10, מתחם G, תל אביב, טלפון: 03-5444024, ובאתר

 

מה דעתכם להפתיע?

טוויסט בעלילה 1

אם אתם בעניין של ליל הסדר טבעוני, במסעד ננוצ'קה תוכלו להזמין מיני מנות טבעוניות בסגנון גאורגי. מה למשל? פחאלי, מרק ירקות וקניידלך, סלט שורשים, סטליוי, רביולי סלק עם גבינת קשיו, חריימה טופו עם עשבי תיבול ברוטב חריימה מסורתי, קציצות מנגולד וירקות שורש, תפוחי אדמה ועשבי תיבול, תבשיל קינואה ומנגולד עם ירקות צלויים על פירה שורשים וירקות ממולאים באורז בר ופירות יבשים.

 

גפילטע פיש טבעוני של ננוצ'קה

גפילטע פיש טבעוני של ננוצ'קה

 

ננוצ'קה, לילינבלום 30, תל אביב, טלפון: 03-5162254 ובאתר.

 

טוויסט בעלילה 2

אם אתם או האורחים שלכם לא אוהבים גפילטע פיש, כבד קצוץ, קניידלך או אוכל בגוון חום אפרפר אחר, או אם המסורת שלכם היא עניין די דינמי תוכלו להפתיע ולהזמין מגש סושי אטרקטיבי לחג ממסעדת אסיה מוניקה של השף דניאל זך במתחם שרונים. מגש מסיבה גדול, הכולל 70 יחידות סושי מגוונות (צמחוני, דגים, מאקי, נגירי, סשימי) ב-210 שקלים, מגש מסיבה ענק, הכולל 100 יחידות סושי ב- 300 שקלים. אפשר להזמין מאורז מלא בתוספת מחיר. מומלץ להזמין 24 שעות מראש כדי שתוכלו לאסוף את המגש מהמסעדה או להזמין עם שליח עד הבית.

 

מגש סושי של אסיה מוניקה

מגש סושי של אסיה מוניקה

 

אסיה מוניקה, מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון, טלפון: 09-7465353 ובאתר