אמנם אנחנו נפרדים מהסדרה "בנות", אבל ככל הנראה ארבע הנשים הצעירות הולכות ללוות אותנו עוד הרבה מאוד זמן. במהלך ששת העונות, לינה דנהאם הצליחה להביא את הצופים לתדהמה ואושר בו זמנית, בעזרת דמויות מורכבות שכל אחת ואחד מאתנו יכול להזדהות איתן בדרך כזו או אחרת, ולצמוח יחד איתה. כל אחת מארבע הנשים - האנה, מארני, ג'סה, ושושנה - שונה לגמרי מהאחרת ויחד הן יוצרות תמונה שלמה ונהדרת של נשיות מודרנית. 

 

לאורך הסדרה, כל אחת מהדמיות התפתחה ונבנתה, וכך גם המלתחה של כל אחת מהן.

לפניכן סקירה אופנתית על כל אחת מהדמויות כפי שהן התלבשו בעונה השישית, פלוס רעיונות שיעזרו לכן לאמץ את כל אחת מהמלתחות. 

 

עוד באון לייף: 

 

 

האנה – הסופרת ההיפסטרית

הדמות של האנה מצהירה כבר בפרק הראשון שהיא "קולו של דור כלשהו" והיא אכן סוחפת אותנו מההתחלה ואומרת את כל מה שאנחנו לא מעזים להגיד. האנה תמיד אופיינה ב-mix & match של פרינטים, אך עם הזמן ניתן לראות שיש יותר הקפדה על הלוק שלה ושהיא מתבגרת ומתחברת לנשיות שלה, במיוחד בזמן ההריון. הלבוש עדיין מורכב מחולצות/שמלות בעלות הדפסים צעקניים, אך יש יותר השקעה וחשיבה, שכן היא נפגשת עם אנשים מתחום העיתונות והספרות, אנשים שהיא מעריצה ודעתם עליה חשובה. גם בתחום האקססוריז יש התפתחות: בעונות הראשונות היא התהלכה עם תיקים סתמיים ואילו עכשיו היא עברה ל"תיק סופרים", שבו היא יכולה להכניס את הלפטופ ומחברת הכתיבה. בנוסף, לאורך כל העונות האנה הולכת בנעליים שטוחות ובעונה הזו בעיקר בנעלי אוקספורד מתוחכמות. להשלמת המראה היא גם התחילה לאסוף את שיערה, מה שמקנה מראה נקי ובוגר יותר.

 

 

 

 

 

 

 

שמלה- Mona - 290 שקל. להשיג פה

 

 

חולצה- Nordstorm- 579 שקל. להשיג פה

 

מכנס של אלף אלף 380 שקל . להשיג כאן

 

 

תיק וינטאג'- crazygoodbananas, Etsy, 281 שקל . להשיג פה

 

 

נעליים- דר' מרטינס, Urban Outfitters, 110 דולר. להשיג פה

 

 

מארני – המוזיקאית המיוסרת

מארני התחילה כעובדת גלריה, שם התלבשה בהתאם וניסתה כמה שיותר להידמות לדימוי, עם לבוש קפדני ומחויט (כמו הבוסית שלה רצתה להידמות). אחר כך היא עזבה לטובת "המוזיקה" שלה והדרך אל שמלות וודסטוק מתנופפות ברוח הייתה קצרה. בעונה הנוכחית מארני במוד של כושר, ולכן רואים אותה יותר בבגדי ספורט. את הלוק היא כמובן משלימה עם אוזניות מדוגמות. אבל גם כשהיא יוצאת מחדר הכושר, היא תמיד טוטאלית עם המראה אותו היא מנסה לשדר  - למשל בפרק 2 של העונה, בו היא נוסעת לסופשבוע במכונית קבריולט, היא עוטה לראשה מטפחת בהומאז' לסרט "תלמה ולואיז". נראה שלמארני אין באמת כיוון אחד בלבוש מלבד כלל אחד: היא תמיד הולכת רחוק מדי עם הדמות שאותה היא מגלמת.

 

 

 

 

 

 

 

חולצה- Urban Outfitters, 35 דולר. להשיג פה

 

 

חצאית-  Top Shop219.90 שקל. להשיג פה

 

 

חולצת האידאל של מארני H&M  59.90 שקל. להשיג פה

 

 

חצאית- and other stories, 39 פאונד. להשיג פה

 

 

ג'קט ספורט- Nike- 408.90 שקל. להשיג פה

 

 

אוזניות, Caeden, 149.99 דולר. להשיג פה

 

ג'סה - הפאם פטאל

ג'סה התחילה כדמות אקסטרווגנטית ומורכבת שעברה המון במהלך הסדרה (התחתנה, התמכרה לסמים, נסעה, חזרה, הלכה, ביקרה), וכך גם הלבוש - מוגזם כמו הדמות עצמה, והמון אקלקטיות בוהמיינית. החל מהעונה החמישית חל בג'סה מפנה ורואים זאת בעיקר בעונה הנוכחית. כעת היא הולכת עם לבוש יותר מתון ולעיתים אף פשוט, של ג'ינס וטי שרט פסים, או דנים כהה וחולצה לבנה מחויטת ורכה בעלת צווארון קלאסי כפול ובתוספת שרשרת זהב עדינה.

 

 

 

 

 

 

חולצה- Nordstorm 627.91 שקל . להשיג פה

  

 

שרשרת זהב-  Etsy28 דולר. להשיג פה

 

גינס- Levi's, 64.5 דולר. להשיג פה

 

חולצת פסים- Lee, 27 פאונד. להשיג פה

 

שושנה- Trend girl

לאורך כל הסדרה שושנה היתה דמות שרוצה (אפילו בכח) להיות בעניינים, ובעונה זו יותר מתמיד. שושנה מנסה להיות ה"מגניבה" שנמצאת עם יד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים. המוטיב הכי שכיח בסטיילינג של דמותה הוא מערכות לבוש מסודרות ומותאמות מאוד. בתקופת שהותה בטוקיו, היא הקפידה להתאים את עצמה לסגנון המקומי ולאופנת הרחוב היפנית. בעונה השישית היא התגלמות הworking girl-, מוקפדת יותר ותמיד תראה במיטבה, כי מבחינתה כל מפגש אקראי הוא הזדמנות ליצירת קשרים עסקיים חדשים.  

 

 

 

 

 

 

 

חליפת טוויד של עלי אקספרס. 26 דולר. להשיג פה

 

טי שרט להשלמת המראה, Sarcastic me, 24 דולר. להשיג פה

 

עגילים- Etsy, 16 דולר. להשיג פה