חנות פופ אפ של גילדת המעצבים

גילדת המעצבים, שכוללת בתוכה כמה מהמעצבים הישראלים הצעירים המעניינים כמו זויה סנדלר, טל ברזילי, גלית רונדין ואליאנה תורג'מן, מגיעה לדיזנגוף סנטר. בחנות פופ אפ מיוחדת, יהיה אפשר למצוא פריטים כחול-לבן עד מידה 52 ובמחירים יותר משפויים. כמובן שזו גם הזדמנות מצוינת להכיר את דור העתיד של המעצבים הישראלים ולתמוך באופנה המקומית.

טווח מחירים: 790-150 שקל (ישנם גם פריטים בודדים עד 1,500 שקל).

 

 

 

 

 

 

זכרונות – קולקציית אביב-קיץ 2017 של Lara rosnovsky

המעצבת לארה רוסנובסקי חוזרת לילדות בסנט פטרסבורג של שנות ה70 ולרוסיה הצארית של לפני המהפכה, בקולקציה רומנטית, אביבית ויפהפייה. כרגיל הגזרות הן משוחררות, רחוקות מהגוף ועם נטייה לגזרות המקסי.

לצד שמלות כפריות עם הדפסים פרחוניים, ישנן גם הרקמות שמזוהות עם המעצבת וכן תחרות, מלמלות וטול. כקונטרה יש תחרות שחורות ודרמטיות ואוברולים עם מותן גבוהה ושלייקס נקשרים, בהשראת בגדי בית הספר של רוסיה הקומוניסטית.

מלבד לפריטים מהפנטים ביופיים, הכינה לארה גם קולקציית קפסולת Mini Me, הכוללת מספר שמלות עם אותם האלמנטים רק בקטן, לילדות ברות המזל. לא זול, אבל כל כך יפה וענוג.

טווח מחירים: 2,600-790 שקל.

 

 

 

 

 

 

 

Palm Springs של שלומית אופיר

עיירת הנופש המדברית פאלם ספרינגס, זו שמככבת בשלל סדרות כמו "סקס והעיר הגדולה", "בנות" ו"בוורלי הילס" כעיר שבה הכל יכול לקרות, היא ההשראה לקולקציית אביב-קיץ של מעצבת התכשיטים שלומית אופיר.

בעיצוביה התייחסה אופיר לאקלים, לבוטניקה ולצבעוניות המדברית, לצד התייחסות לארכיטקטורה הבולטת של המקום ולאווירה והשיק הבוהמיינים. ומעל כל אלו מרחף כמובן פסטיבל קואצ?לה, שמתקיים באזור.

הצמידים, השרשראות והעגילים של הקולקציה עשויים ממתכת בציפוי זהב או כסף, בשילוב חומרים כמו חרוזים דמויי שן, חרוזי חץ, פרומייקה וזמש. ולמרות איך שזה עלול להישמע, הם מצליחים להיות עדינים, מעודנים ובוגרים.  

כמו תמיד, המחירים נוחים ומתאימים לאג'נדה של המעצבת – שתכשיט הוא אביזר שכיף להתחדש בו אפילו מספר פעמים בעונה, ולכן חבל שהוא יהיה בלתי מושג.

עוד כדאי לשים לב לקולקציה המיועדת בעיקר לבנות המצווה (אבל לא רק), שמורכבת מתליונים עדינים ומתוקים המגיעים בבקבוקנים קטנים.

טווח מחירים: 260-88 שקל.

להשיג בחנויות המותג ובחנות האינטרנטית

 

 

 

 

 

קולקציית נעלי הנשים לאביב-קיץ של Clarks

במרכז הקולקציה החדשה של מותג הנעליים הבריטי עומדת נעל הבלט, שנתנה את ההשראה לליין המרכזי של הקולקציה – GRACE, עם נעלי סירה בגווני פודרה ושחור בשלל גבהים ועקבים. אך יחד איתה ישנם מוטיבים מרכזיים נוספים, כמו המוקסינים, נעלי אוקספורד וסנדלים, כולם עם דגש על נוחות העקב וגמישות של העור. חלק מהנעליים בעלות סוליות קלות במיוחד, ואחרות עם רפידות עור פנימיות להתאמה אישית. אפילו אישה שלא הלכה על עקבים כבר כמה שנים נאלצה להודות שמדובר בעקבים נוחים בצורה בלתי רגילה.

 טווח מחירים: 899-399 שקל.

 

 

קולקציית הקיץ של GALLABIA

הקיץ היא שעתו היפה של המותג שמתמחה בעיקר בגלביות ובשמלות נינוחות. הפעם מתחלקת הקולקציה ל-3 קווים: השראה רומנטית – פריטים בגווני הלבן עשויים כותנות קלות עם תחרה וכיווצים; הקו אורבני - מתבסס על אופנת קז'ואל יומיומית שמתאימה לכל היום ומתאפיין בין היתר בבדי ג'ינס ורקמות; וקולקציית הריזורט- שהיא היפה מכולן - שנוצרה בהשראה מדברית והמתאימה לאלו שיוצאות לחופש, או לאלו שאוהבות להרגיש בחופש גם ביום תל אביבי רווי בלחות.

ובהמשך לשתי העונות הקודמות, גלביה ממשיכה גם הפעם כנציגה הישראלית היחידה שנמכרת ברשת J.CREW.ריספקט.

 טווח מחירים: החל מ-590 שקל לחולצות ועד ל-790 שקל לשמלות.

 

 

 

 

קולקציית RETRO GLORY של Wrangler

מותג הג'ינסים חוגג יום הולדת 70 עם קולקציית קפסולה בהשראת שנות ה-70, כהוקרה לעשור שבו הפך ממותג המיועד לחוואים למותג אופנתי.

פריטי הדנים לגברים מגיעים בשטיפת סטון אותנטית בצבעים בהירים ובגזרה צרה המותאמת לגוף. הנשים מקבלות עיצוב עם קריצה לעבר עם גזרות רטרו ישרות או מתרחבות ומכנסי שורטס בסיום גבוה.

לכל אלה מתלווים הדפסים צבעוניים וואריאציות של לוגו הקשת בענן של רנגלר. כמובן שהמוטיבים האלו חוזרים גם בליין האקססוריז הנלווה: כובעים, תיקי פאוץ?, ותיקי גב.

 

 

 

 

 

 

Attitude - קולקציית קפסולה של Coupleof ושכטר

שלי ואיילון סתת – קומבור, שמאחוריהם מותג הנעליים Coupleof, חברו לשים אדרי, מעצב הבית של שכטר שידוע בזכות עיצוב בדים איכותיים ומקוריים. יחד הם יצרו קולקציה של סנדלים, נעלי דרבי וכפכפים שנעשו בעבודת יד מוקפדת, בשילוב הטקסטורות המרהיבות של  הבדים של שכטר. אל המיקס המיוחד הזה הם הוסיפו גם אבני חן אוניקס ולאלמנטים מעץ. אדרי סיפר שהם לא חיפשו להתכתב עם הטרנדים העכשיווים, אלא להיפך - ליצור משהו חדש ומרענן, כי אחרת, לדבריו, אין צידוק לקיום שלהם. ואכן, התוצאה אמנם לא מתאימה לכל אחת, אבל מי שלא מפחדת לבלוט בשטח ולייצר אמירה מקורית, יכולה למצוא נעל שלא רואים אצל כל מי שעוברת ברחוב (חוץ מזה שכמו תמיד, הנעליים של Coupleof מפתיעות בנוחות שלהן). 

 
 

 

קטלוג הכלות של דנה הראל

אמנם לסופי מצ'טנר יש עוד כמה שנים עד שהיא תאלץ לכתת את רגליה במטרה למצוא את שמלת הכלה המושלמת, אבל בכל זאת היא נבחרה להוביל את קטלוג שמלות הכלה של דנה הראל. המעצבת חביבת הסלביות עיצבה את הקולקציה בהשראה פריזאית, ובמיוחד בהשראת מלון "ריץ" שבפריז, ולשם כך היא גייסה את מצ'טנר הצעירה והיפה, שמביאה איתה ניחוחות זרים ואלגנטיים, לצד תמימות נעורים.

הגזרות ברובן קרובות אל הגוף, אבל מאוד מחמיאות ולא "חונקות" ויש הרבה שימוש במוטיבים מהטבע כמו פרחים, פרפרים וציפורים. עוד שינוי מרענן זה השימוש בגוונים שהם לא רק לבן ושמנת, אלא אפילו ורוד, תכלת ואפרפר.

 

 

 

 

 

קולקציית הקיץ של Lee

גם מותג הדנים Lee חוזר אחורה עם קולקציה בהשראת שנות השבעים בחוף המערבי של ארה"ב. זה כולל גזרות רטרו, בדים נוחים יותר ושילובים של משבצות בצבעי פסטל. לצדם יש פריטים בשחור ולבן, למראה אורבני יותר.

במרכז הקולקציה נמצאים מכנסיים מתרחבים ומכנסים באורכים משתנים. בנוסף ישנה חצאית ג'ינס ללא גמורים במכפלת למראה משוחרר ומגוון מכנסיים קצרים בגזרות רחבות. כמובן שאל אלו מתווספים חולצות וז'קטים בהשראת עולם הבייסבול, או עם שרוולים תפוחים.

טווח מחירים: 119- 649 שקל.

 

 

 

 

 

 

קולקציית אביב קיץ 2017 אופנת הילדים KIWI 

מותג אופנת הילדים kiwi  משיק את הקולקציה החדשה שמבוססת על השראות מפסטיבלים, מהעולם הטרופי ומהאווירה האורבנית. בבגדי הבנות מככבים שמלות המושפעות מקולקציית הנשים, עם שימוש בג'ינסים, פייאטים, חתכים ייחודיים וגזרות אובר סייז נוחות. אצל הבנים יש יותר הדפסים גרפיים עם אלמנטים של פופ גראנג'י. עבור שני המינים יש את ליין ה-PAUSE, המורכב מבגדים קצת יותר חגיגיים כמו חולצות ושמלות המשלבות רקמות ובדי אריג לבנות ומכנסיים מחויטים וחולצות פולו לבנים. 

טווח מחירים: 120-40 שקל.