חברתDoppler Labs , מייסודו של בוגר רשימת 30 מתחת ל-30 של פורבס, נוח קרפט, רוצה לשנות את האופן שבו אתם שומעים את העולם - במיוחד בכל הנוגע לתקשורת בינאישית ועבודה בחללים פתוחים. הפיתוח החדש שלה -  Here One Wireless Smart Earbuds   - תוכלו להגביר או להחליש באופן סלקטיבי לחלוטין את העולם סביבכם. האוזניות עומדות כעת למכירה עבור 300 דולר, ומגיעות בלבן או בשחור.

 

 

אם אתם נמצאים במטוס, אתם יכולים להשתמש באפליקציה שלHere One  כדי להחליש את רעשי המטוס ובמקביל להגביר את הווליום של חברכם, שיושב לידכם. אם אתם נוסעים ברכבת, אתם יכולים להאזין למוסיקה ובכל זאת לשמוע את קולות הרקע של כרוז הרכבת שמציין כי הגעתם לתחנה שלכם. האוזניות בעצם פותרות את הבעיה של 'הכל או לא כלום' מבחינת ביטול הצלילים שאוזניות רגילות מייצרות, באמצעות כך שהן מאפשרות לכם לשלוט על פי בחירה במה שכן ובמה שלא תשמעו.

 

 

החיסרון הגדול ביותר של האוזניות הן חיי הסוללה הקצרים שלהן. נכון לעכשיו הן יכולות לפעול ברצף במשך שעתיים בלבד, ולאחר מכן לוקח להן עוד שעה אחת כדי להיטען. זה ללא ספק משמעותית פחות זמן מממוצע הזמן שהאוזניות האלחוטיות (ובוודאי החוטיות) הרגילות שלכם שורדות. ה- Airpodsשל אפל, למשל, מחזיקות מעמד במשך 5 שעות לאחר טעינה אחת, וה- Bose QuietComfort 25יכולות להחזיק מעמד במשך 35 שעות על סוללתAAA  רגילה אחת.

 

 

למרות החיסרון הזה, האוזניות מבטיחות מאוד בכל מה שנוגע ליכולת שלהן לאפשר לכם לשלוט באילו צלילים מהסביבה תשמעו ואילו לא. עם מספר שיפורים בלבד באורך חיי הסוללה, הן עשויות להפוך למתמודדות מובילות בשוק האוזניות האלחוטיות בפרט, ובעולם הסאונד והשמע בכלל.

 

לכתבה בפורבס ישראל

 

לכתבות נוספות בפורבס ישראל: