חבר הכנסת ויו"ר הקואליציה דוד ביטן וח"כ מיקי זוהר

שלום רב לכם,

שמי דרור זיכרמן,
או כמו שאגף השיקום של משרד הבטחון קורא לי "הזכאי. הכוונה ב"זכאי" היא שאני זכאי לטיפול רפואי עקב פציעתי ונכותי, בהתאם לאחוזי הנכות שקיבלתי. למרות שאני מאמין שאם משרד הבטחון היו יכולים לשנות את הסמנטיקה שבהגדרה זו הם היו קוראים לי "הנטל" או "השקרן".

 

בואו ואספר לכם משהו קטן שיושב לי המון זמן על הלב ולמרות ששיתפתי לא מעט אנשים, כששמעתי שדוד ביטן צעק על אב שכול שהוא שקרן, הרגשתי כאילו המילים האלו נאמרות כלפיי, כלפיי יתר פצועי צה"ל וכלפיי כל המשפחות השכולות באשר הן. את התביעה שלי מול משרד הבטחון סיימתי אי שם בשלהי 2011, נקבעו לי 74% נכות כללית כאשר מתוכם 20% נפשיים, כתוצאה מהפרעת דחק פוסט טראומטית ממנה אני סובל (או נהנה) משנת 2009.

 

.

השאלה שנשאלת היא איך אם נפצעתי בשנת 2005, אז רק בשנת 2011 סיימתי את כל התביעות וההכרה בי כפצוע, אז אסביר לכם איך זה קרה.

כשהתלוננתי בוועדה שאני לא ישן בלילה, הרופא צחק עליי,הוא לא אמר לי במפורש שאני שקרן, אבל בהחלט גרם לי להרגיש ככה ובסופו של דבר נגררתי במשך 4 ועדות שונות, כאשר בכל ועדה יושבים מולי פסיכיאטרים ששואלים אותי מה לא בסדר איתי, וכשאני מתחיל להסביר להם הם עושים הכל כדי להגיד לי שהכל בראש ושאני (אהמ) שקרן.

אני לא ישן בלילה - אתה שקרן
אני משתין מתוך שינה - אתה שקרן
 אני חוטף התקפי חרדה כמה פעמים ביום - אתה שקרן

דוד, מיקי
אני איש חזק חברים שלי
את הזכויות שלי השגתי לאחר מלחמה רבה,
דם יזע דמעות ופיפי מתוך שינה הוקזו מהגוף שלי מדי יום,
 
ד שהצלחתי להשיג את כל מה שאני זכאי (שוב המילה הזאת)

אבל המדינה קראה לי שקרן
קראה לחברים שלי לנשק שקרנים
ועכשיו גם קוראת למשפחות שכולות שקרנים
אז כולנו שקרנים, או שמאלנים
או שמאלנים שקרנים
רק אתם בסדר
רק אתם אומרים אמת בפנים

היום הוכחתם לי שאתם לא ראויים,
אני בז לכם ומתבייש שאתם נבחרי ציבור.

 

 

בתמונות - שקרן