LONG WEAR BROW PEN של קרליין

קרליין לא נשארת מאחור ומציגה את המוצר שלה שיעזור לנו ליצור גבות מושלמות. העיפרון החדש של החברה מגיע בשלושה גוונים ובמרקם פודרתי, שמתמזג עם הגבה וממלא 'חורים' באופן טבעי. המבנה האלכסוני שלו מאוד נוח לתפעול גם עבור מי שלא כיכבה בשיעורי מלאכה, והוא מגיע עם מברשת גבות בצדו השני, שמיועדת לעשות פינישים אחרונים. חמוד, נוח ושימושי.

מחיר: 40 שקל.

 

 

 Keratin intense ampoules  של נטורל פורמולה

כבר כמה פעמים שמעתי מילים חמות על סדרת קרטין אינטנס של נטורל פורמולה, המיועדת לשיער שעבר החלקה בכל השיטות ולשיער שעובר עיצוב בחום בתדירות גבוהה. לאחרונה היתווסף לסדרה גם מארז אמפולות קרטין טהור, המכיל 4 אמפולות שמספיקות לטיפול חודשי.

ריכוז הקרטין הגבוה שבכל אמפולה מיועד לבנות מחדש את פנים השערה וליצור מעטה הגנה וכן להעשיר את השיער בשמן ארגן (שעשיר בויטמין E  ובנוגדי חמצון), ולמנוע קצוות מפוצלים וחשמל סטאטי.

 

נסיינית שהשיער שלה עבר לא מעט אתגרים בשנה האחרונה, דיווחה שהאמפולות מצויינות ושכבר אחרי שימוש אחד השיער היה רך יותר ונראה בריא וחיוני. 

מחיר: 50 שקל.

 

 

 Bye Bye Racines

מיהרת לטיסה ולא הספקת לחדש את צבע שיערך? אז מעכשיו את (או אתה!) יכולה לרכוש בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ספריי צבע זמני, שמעניק כיסוי לשורשי השיער, אפילו על שיער לבן או אפור.

 

הספריי – שמגיע בארבעה גוונים - מבטיח שתוך לחיצה אחת תקבלו כיסוי מושלם, טבעי וגם עמיד (יחסית) לאורך זמן, גם בתנאים של לחות וגשם, כל זאת עד לחפיפה. כמו כן הוא ללא סיליקון והיחיד ללא פראבנים. הנוסחה שלו עדינה ולא מייבשת או מדביקה את השיער, ולמי שחששה: היא גם לא משאירה כתמים על הבגד או על המצעים.

 

והנה פרט טריוויה: הוא זכה בפרס "ניצחון היופי" (Victoires de la Beaut?) לשנת 2015/2016, אחד הפרסים החשובים בעולם טיפוח היופי.

מחיר: 27 דולר.

 

 

 

o8 baby של רשת ניו-פארם 365

ניו פארם נכנסו לקטגורית טיפוח התינוקות, עם מותג חדש העונה לשם o8 baby. מוצרי הסדרה מכילים אצה מיוחדת החיה בים המלח, ונחשבת לבעלת הריכוז הגבוה ביותר של בטא-קרוטן בטבע. במחקרים מדעיים הוכח שתמצית האצה משפרת את הפעילות המטבולית של העור, מעניקה חומרים חיוניים לבריאותו, שומרת על לחות העור בתנאים קשים, מונעת נזקי סביבה (קרינה וחום) ועוד. בנוסף מכילים המוצרים מרכיבים פעילים טבעיים נוספים, בהם שמני זרעים ואגוזים, שמן זית, אלוורה, תמצית קלנדולה, תמצית קמומיל, פרו וימין B5, חמאת שיאה, שמן שקדים ותמצית ארניקה. כל הטוב הזה נועד לשמור על העור העדין, להרגיע גירויים, להפיג אדמומיות ורגישויות ולהעניק לחות נעימה. וכמתבקש, מוצרי המותג הם ללא גלוטן וללא SLS  וSLES  ופראבנים.

 

הניחוחות הם עדינים עד כדי לא מורגשים, שזה טוב לתינוקות, והמרקמים נעימים לגוף והפתיעו לטובה.

 

בין מוצרי הסדרה גם קרם הגנה והקלה לתפרחת חיתולים, שמפו אל דמע, סבון, מוס רחצה ותחליב גוף. טווח המחירים נוח בהחלט: 20-15 שקל למוצר ובמהלך חודש מאי יש גם הנחה של 30 אחוז.

 

 

מסכה טבעית לפנים על בסיס שמו זית של essence

מותג הבית של "בית הבד של הגולן" השיק לאחרונה מסכה טבעית לפנים המבוססת על פרי ושמן הזית, והמתאימה לעור פנים רגיל ויבש.

 

המסכה מסייעת לניקוי וטיהור עמוק של עור הפנים ומגבירה את מחזור הדם. היא מבוססת על נוגדי החמצון של הזית, אשר מסייעים לחטא ולהחיות את העור, להגביר את זרימת הדם ולהעניק לו אפקט אנטי אייג'ינג מצעיר. בנוסף יש בה גם ויטמינים, מינרלים ושמנים צמחיים טבעיים המסייעים לריכוך והזנת העור.

 

כמו תמיד, המוצרים של המותג מוכיחים את עצמם ומספקים תוצאות מעולות במחיר נוח.  

מחיר: 96 שקל.

להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן ובאתר האינטרנט

 

 

 

 

 

ADVANCED NIGHT REPAIR INTENSIVE RECOVERY  AMPOULES של אסתי לאודר

אמפולות הן המשחק הכי כיפי ומפנק שיכול להיות בסוף יום מתיש. רק האריזה שלהן ישר מרגישה לי כמו ספא. כל עוד אני מתעלמת מהבלגן מסביב, מהטרנינג המצ'וקמק ומקריאות ה"אמא, אמא".

 

האמפולות החדשות של אסתי לאודר מיועדות במיוחד למי שמזדהה איתי, משום שהן מכילות סרום פעיל המספק הקלה מהירה לעור הנמצא בסטרס כתוצאה מחשיפה לאורח החיים המודרני הלחוץ, הכולל מחסור קבוע בשינה, זיהום סביבתי, נסיעות ושינויי מזג אוויר.

 

האמפולות מכילות את הסרום Advanced Night Repair במינון מדויק לשימוש לילי, שמיועד לעזור לעור לשקם את עצמו ולהתאושש ממה שעבר עליו ביום הקודם, ולהתחזק ולהתחסן מפני מה שמצפה לו ביום הבא. התוצאה היא שיפור מראה עור מגורה, אדמומי ועייף ועמידות מפני הנזקים שמעודדים את הזדקנות העור.

 

להפתעתי הנוסחה לא כבדה או שומנית מדי, אלא מאוד נעימה על העור, ובבוקר הפנים אכן נראות קצת יותר זוהרות ועם גוון בריא.   

 

כל אריזה מכילה 60 אמפולות וההמלצה של החברה היא להשתמש בסשן דו -שבועי כל שלושה חודשים, או בתקופות של סטרס ורגישות.

מחיר: 565 שקל.

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין

 

 

CK ALL

יותר מ-20 שנה אחרי ההשקה של CK One המיתולוגי, זוג רוקחי הבשמים שאחראים על הניחוח המקורי משיקים את דור ההמשך שלו - CK All.

 

חובבי הבושם המושבעים לא יתאכזבו. הניחוח החדש מזכיר את השורשים שלו, אבל הגרסה החדשה קצת יותר "עוקצנית", אוריינטלית ועצית, מה שמקרב אותה יותר לתחומים הגבריים של הסקאלה. לכן מדובר בניחוח רענן וקליל, שיכול לצנן את הקיץ הצפוי עלינו לטובה.  

מחיר: 149 שקל ל-50 מ"ל ו-199 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

החנות הראשונה בישראל של Smashbox

Smashbox הוא אחד ממותגי האיפור האהובים עלי. כל מוצר שלהם שניסיתי היה בול, במיוחד הפריימרים הממכרים והמייקאפים הקלילים. התרסיס שלהם שמקבע איפור וגם מרענן את הפנים הוא מוצר חובה אצלי בקיץ, ולאחרונה הם השיקו שפתון עמיד מהטובים שנתקלתי בהם, במיוחד בזכות העובדה שהוא באמת לא מייבש את השפתיים.

 

לכן אתם יכולים רק לתאר עד כמה נחרדתי מהידיעה שהמותג חונך חנות ראשונה ב-TLV FASHION MALL. הסכנה עבור חשבון הבנק שלי היא ברורה ומידית. מה גם שהחנות היא בעלת קונספט אינטראקטיבי, מה שאומר שבאמצעות תאורה חכמה, כל לקוחה יכולה לראות את עצמה מאופרת בסוגי תאורה שונים וכן לצלם את עצמה גם באמצעות מכשיר הטלפון האישי שלה וגם באמצעות מכשיר ייעודי שיוצב בחנות ויאפשר לצלם "וידאו בומרנג", שירד ישירות למכשיר הטלפון הנייד של כל לקוחה. מי שמעוניינת תוכל להדפיס את התמונה באותו הרגע מהמכשיר עצמו (כמו תמונת פולארויד), ובין המצטלמות תתקיים תחרות. התמונה היצירתית בכל חודש תזכה את הלקוחה שצילמה אותה בפרסים, כמו גיפט קארד לרכישת בחנות, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד. בנוסף, החנות תציע שירותים נוספים כמו שיעורי איפור, איפור לאירועים ומועדון לקוחות אטרקטיבי.

 

אגב, החנות הזו מצטרפת לחנויות איפור וקוסמטיקה נוספות בגינדי, שבהן גם זו של קליניק, מאק ונטשה דנון. אין ספק שחובבות הטיפוח, וביוחד אני, צריכות לשמור על מרחק מהקניון.

 

 

דאודורנט צמחים של WELEDA

בינינו, אני כבר די הרבה זמן מחפשת דאודורנט שיהיה טבעי ועדין עם העור ובכל זאת אפקטיבי. אחרי לא מעט חיפוצים, מצאתי אחד כזה בדיוק בזמן - לפני שיא הקיץ והזיעה. מדובר בדיאודורנט של המותג הידוע WELEDA, שאינו מכיל כימיקלים כדוגמת מלחי אלומיניום או אנטי פרספירנטים, ומופק מלימונים טריים, שמנים אתריים מאיטליה וממרכיבים צמחיים בלבד. בהתאם, הריח שלו קצת חמצמץ, אבל הוא מרענן ועושה עבודה מעולה בשמירה על ריח גוף סביר במאה אחוזי לחות.

מחיר: 43 שקל. 

 

 

DAY CREAM ESSENCES - SKIN REGENERATION וESSENCES - SKIN REGENERATION SERUM של ג'ייד

שני מוצרים חדשים בסדרת הטיפוח להתחדשות העור של ג'ייד. האחד הוא קרם יום לעור רגיל עד יבש ואילו השני הוא סרום. במרכז הסדרה עומד רכיב מיוחד של ג'ייד, המופק מתאי גזע מפרח הלוטוס ג'פוניקה. לדברי החברה, הוא מעודד את ההתחדשות הטבעית של התאים, תוך כדי הגנה עליהם והשבת יכולת הריפוי של העור. לצדו יש גם מולקולות חומצה היאלורונית, לשיפור רמת הלחות בעור. יחד הם פועלים למיצוק העור, גמישותו ולמראה חיוני יותר.

נסיינית בת 60 פלוס דיווחה ששני המוצרים טובים, נספגים מהר ומספקים לחות נעימה לעור לאורך כל היום, ואחרי מספר ימים של שימוש, העור הרגיש לה חלק ומוצק יותר. 

מחירים: 180 שקל לקרם ו-190 שקל לסרום. 

 

 

 

 

 

ועוד משהו חשוב:

קניון רמת אביב משיק פרויקט ייחודי, במהלכו סלבריטאים ואייקוני אופנה נבחרים יפתחו את הארון וייתרמו בגדים. הפרויקט הוביל גם ליצירת תערוכה ייחודית, החושפת את סודות הסטייל של הסלבס ושצולמה על ידי אושיית האופנה מיטל ווינברג אדר. לפרויקט נרתמו מובילי דעת קהל מגוונים מבחינת גיל, מין, טעם אופנתי ופילוסופיית חיים, במטרה לעודד את הקהל הרחב לתרום בגדים ולמיחזור הבגד.

 

התערוכה נוצרה בשיתוף ויצ"ו, כאשר במסגרת התערוכה תוצב עמדה למחזור בגדים, בה יוכל הקהל הרחב לתרום בגדים גם כן. כל הבגדים שייאספו במסגרת הפרויקט, ייתרמו לארגון.  בין משתתפי התערוכה: גלית גוטמן, אסף גרניט, יובל שרף, רותם סלע, אורי פפר ויעל גולדמן, דורין פרנקפורט, מאיה וורטהיימר  ונטע גרטי.