ב-17 במאי הרגשתי האישה הכי קולית בסביבה. החלטנו לחגוג יום הולדת 40 זוגי בהופעה של אירוסמית בתל אביב, וכדי להישאר עם האנרגיות הגבוהות של פוסט ההופעה (המעולה!) החלטנו להישאר לישון במלון בוטיק מגניב בלב תל אביב - מלון שינקין.

יש הרבה מלונות בוטיק בתל אביב, והם צצים כמו פטריות אחרי הופעת רוק מיוזעת, אבל אין הרבה שמשרים אווירה נינוחה שלא מעמיסה ומציפה מדי. במילים אחרות, לא העמיסו במלון שינקין את כל הטרנדים שיש בסביבה וכך הוא פועל בארבע השנים האחרונות. בלי מינון יתר. 

במלון שינקין, שעל אף שמו ממוקם ברחוב ברנר הסמוך, יש כ-30 חדרים שונים, המעוצבים בקו אורבני קליל ונקי. החדרים מרווחים ומוארים, המשלבים עיצוב חם (רצפת פרקט, טקסטיל רך ובהיר) ועיצוב קר ונקי (חדרי רחצה מונוכרומטיים בשחור-לבן). מלבד החדרים המפנקים יש חללים ציבוריים משותפים נעימים, אחד מהם הוא הגג הכייפי עם ערסלים, מיטות שיזוף ופינות ישיבה, והשני הוא הגינה הממשיכה את הלובי (המעוצב) ובה כיסאות ושולחנות, wi-fi, פינת קפה עם עוגיות ובראוניז עסיסיים ואווירה נעימה גם לעבודה וגם לבהייה סתמית.

שווה להתעכב על המיקום של מלון שינקין. אמנם יש נטייה לבחור במלון קרוב לחוף הים של תל אביב, אבל דווקא המיקום בלב העיר - מטר משדרות רוטשילד ומאלנבי, סנטימטר משינקין ובסביבת בתי קפה, ברים, מסעדות וחנויות שוות - מנצח. המיקום ברחוב שקט ומוצל, בין בנייני מגורים עמוסים בתל אביבים זמניים או קבועים, מוסיף לתחושה של "חיים של אחרים", ולו רק ליממה. זה מתאים במיוחד עבור מי שמתגעגע לתקופה שגר בתל אביב או חשק לגור בה. כי רק מי שהלך להנאתו רק עם ארנק וטלפון במורד רחוב שינקין בשעה 17:00 בלי מיליון ילדים שחייבים להגיע לחוג ומהר יידע להעריך עד כמה שזה מייצג חופש אמיתי, ועוד מהסוג האורבני המשובח.

אחרי שנחנו במיטה עם המצעים הלבנים הרכים והמתוחים - שזה כבר פאן בפני עצמו - אגרנו כוחות להופעה. באחת בלילה צנחנו שוב לסדינים, כשכל הגוף מפוצץ באדרנלין, וזה הרבה יותר מתאים מלישון בבית. מתחנו עוד קצת את החוויה, ואני נזכרתי שכבר ראיתי את אירוסמית' בסיבוב הקודם שלהם בארץ ב-1994, אז יצאתי עם מישהו לדייט ראשון (!) לפארק הירקון. בכל מקרה, הרגשתי ק?לית מדי מלחזור לישון באותו לילה בבית.

 

את ארוחת הבוקר אוכלים באחד משלושה בתי קפה בסביבה - מאפיית בייקרס, קונדיטוריית בן עמי ואחד מסניפי LoveEat, מה שמוסיף עוד קצת לחוויה האורבנית, כי לאכול בחדר אוכל מלונאי תוכלו לעשות בכל מקום אחר. תוכלו לבחור אחד מארבעה סוגי חדרים: חדר ג'וניור ליחיד (מתאים בול לאנשי עסקים או למטיילים), חדר סטודיו, חדר קלאסי וחדר סופריור. במלון יש גם ספא עם תפריט טיפולים מגוון, מעיסוי שוודי דרך ארומטי, רקמות עמוקות, רפלקסולוגיה, ועד עיסוי לנשים בהריון.

 

אחרי הצ'ק אאוט תוכלו לשוטט בנחלת בנימין, שוק הכרמל, כרם התימנים, שדרות רוטשילד, חוף הים הקרוב הנמצא כ-12 דקות הליכה, קינג ג'ורג' או לצעוד כמה דקות לרחוב ביאליק, שם נמצא בית העיר, בית ביאליק והדירה האקולוגית עץבעיר. והתמורה? לגמרי value for money, מ-800-700 שקל ללילה, כולל ארוחת בוקר.

מלון שינקין, ברנר 21, תל אביב, 03-6009400