אפשר לומר, שהנוף התת מימי היה עד היום מחוץ לתחום כמעט לחלוטין, אולי פרט לחשבונות הפייסבוק של מומחים לדבר, ברשתות החברתיות. חידוש טכנולוגי מבית רויאל קריביאן הולך לשנות משמעותית את התמונה - עם משקפת שמתאימה לצלילה או ל"שנירקול" (Scuba Diving) המכילה בתוכה מצלמות איכותיות של סטילס ווידאו לצילום מתחת למים.

 

SeaSeekers- לצלם את העולם המרהיב שמתחת למים

 

משקפי הצלילה החדשים של רויאל קריביאן הם פטנט עולמי. מדובר במשקפת רגילה למראה, נוחה לשימוש (אנחנו יודעים, מפני שאב הטיפוס של משקפי הצלילה ניתן לצוללנים מומחים ולצלמים תת מימיים להתנסות, והם חזרו מרוצים) המאפשרת בקליק פשוט - צילום באיכות מרהיבה, של הנוף התת מימי שאתם רואים. כי אם עד היום יכולתם לצלם, לשמור, לפרסם ולשלוח לחברים תמונות של נופים מעל המים במהלך הטיולים בחו"ל - מהיום, בחופשות של רויאל קריביאן, תוכלו לשתף גם תמונות מתחת למים.

 

מתי ואיפה אפשר יהיה להשתמש במשקפי הצלילה הייחודיים?

על פי התכנית, כבר בסתיו של שנה זו (2017) יתאפשר לנופשים אשר יבחרו בחופשת שיט מעל סיפוני אוניות הפאר של החברה, להשתמש במשקפי הצלילה הייחודיים. במהלך שייט לקריביים, באתרי צלילה המהווים אזורי תיירות של צוללים מקצועיים מכל רחבי העולם, יוכלו הנופשים של הרויאל קריביאן לשכור את משקפי הצלילה החדשים, לשנרקל או לצלול בין השוניות באתרי הצלילה באזור, לצלם את שהם רואים בלחיצה פשוטה על כפתור - ולשתף.

 

אתם לא חייבים לדעת לצלול על מנת להשתמש במשקפי הצלילה של רויאל קריביאן

חברת רויאל קריביאן מספרת, שכאשר עיצבה את משקפי הצלילה לא חשבה דווקא על הצוללים המקצועיים, שהם מיעוט בנופשי השיט של החברה. הרעיון היה לספק גם לצוללים החובים ועבור הנופשים הנהנים משחייה עם משקפת מעל פני הים (עם שנורקל - או אף בלעדיו, לצילומים קצרים במיוחד) את האפשרות לשמור ולהעביר הלאה את שהם רואים - באיכות מצויינת וגם בלי חליפת צלילה מלאה.

 

לאילו מסלולי שיט מתוכננים משקפי הצלילה החדשים?

מסלולי הקרוז של רויאל קריביאן הם מגוונים ומשתנים בהתאם לעונות ולביקוש.

בין יעדי השיט הפופולאריים של החברה: קובה, אוסטרליה וניו זילנד, איי הבאהאמאס, הוואי, והאיים הקריביים בחלקים שונים שלהם. היעדים החביבים על ישראלים בנופשי השיט של הרויאל קריביאן: חבילות שיט של 8 - 10 לילות למערב הים התיכון ולאירופה; וחבילות שיט הכוללות טיסה, של 10 - 13 לילות לאיים הקריביים.

 

שיט של הרויאל קריביאן - שילוב מושלם בין ביקור באטרקציות מדימות לבין חופשת בטן גב

משקפי הצלילה החדשים מבית רויאל קריביאן, מאפשרים גם לצוללים מנוסים וגם למי שמעוניין רק "לטבול" את העיניים מתחת למים ולהיחשף לעושר של צבעים, תנועות, ומראות - ואף לצלם אותם.  משקפי הצלילה מצטרפים לרשימה ארוכה של הנאות ופינוקים המוצעים מעל ספינות הפאר במסלולי הקרוזים השונים של החברה. לא בכדי, הפכו את  חופשות השיט בישראל (כמו גם בעולם) לנופשים הפופולאריים והאהובים ביותר. בנופשי קרוז תמצאו תמהיל מושלם של בילוי נינוח ושליו  ב"מלון שט" עליו מסעדות פאר, אטרקציות, משחקים, מופעי בידור, חנויות ומועדונים, ועוד - לבין בילוי וביקור באטרקציות המובילות בעולם, בעצירות ביעדי המסלול.

 

ואם כבר שיט - אז שיהיה ברויאל קריביאן

לרויאל קריביאן לא פחות מ - 26 ספינות פאר, המפעילות מעל 230 קרוזים אל 72 מדינות. על כל אחת מהספינות תמצאו אירוח מרגש שתוכנן ועוצב לחוויית נופש מושלמת. בספינות הקרוז של החברה תוכלו למצוא:

 

  • מגוון רחב של מסעדות פאר ומסעדות שף - בממוצע חמש מסעדות שונות בכל אוניה
  • אטרקציות רבות המתאימות לנופש לכל המשפחה, כולל מועדונים לילדים קטנים וחדרי הפעלה לנוער ולגדולים יותר
  • אטרקציות כושר גופני, כמו סימולטור צניחה חופשית וסקי, חדרי כושר, קירות טיפוס משוכללים, מגלשות יבשות ורטובות, ועוד
  • אולמות מופעים - המופעים משתנים מאוניה לאוניה ומציעים ערבים בסגנון מופעי ברודווי, ערבי קריוקי, מופעי בידור, ועוד

 

הוסיפו לכל אלה את האפשרות להשתמש במשקפי הצלילה SeaSeekers  במהלך העצירות המתוכננות ביעדי צלילה עוצרי נשימה - ותקבלו חופשת קרוז שאין שניה לה.