RED ROSES של JO MALONE LONDON

למי: למי שרומנטית בנשמה, אבל אסור להזכיר לידה את המונח "חג האהבה"' או לקחת אותה לראות את השקיעה. 

JO MALONE LONDON   עדיין לא מותג מאוד ידוע בישראל, אבל כל מי שאוהבת ניחוחות יוקרתיים חייבת להכיר – ודחוף. מבין כל הניחוחות שלהם, הרומנטי ביותר הוא, כמתבקש, ה-RED ROSES, שממש מריח כמו שדה ורדים רך ונעים. כמובן שהוא מיועד רק לחובבות הפרח - ולאלו צפויה התמכרות.

מחיר: 265 שקל ל-30 מ"ל ו-530 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג בחנויות המותג בקניון רמת אביב, שדרות אלרוב ממילא בירושלים וקניון TLVפאשן מול בתל אביב.

 

 

GOLDEN HOUR של L'OCCITANE

למי: למי שרואה את "תחת שמי טוסקנה" בכל הזדמנות שמשדרים את הסרט (וזה הרבה). 

בושם קצת לא אופייני למותג, שבדרך כלל נוטה להיות פרחוני ורומנטי. הפעם ההשראה לניחוח היתה בין הערביים בפרובנס, והוא נרקח על ידי לא פחות משלוש רוקחות בשמים. התוצאה, כאמור, שונה ומפתיעה, שכן לבושם יש ניחוח פיקנטי וחזק, שמהר מאוד מתעדן והופך למתוק. כמובן שיחד עם הבושם מגיעים גם מוצרים משלימים, בהם ג'ל רחצה (100 שקל) וקרם גוף (140 שקל).

מחיר: 279 שקל ל-50 מ"ל, 389 שקל ל-90 מ"ל.

 

 

Eau de Parfum D?licieuse  של ג'יבנשי

למי: לזו שחולמת על וויקנד בפריז ובינתיים מסתפקת בסיבוב בפאשן מול החדש בתל אביב.

הניחוח החדש של המותג היוקרתי מיועד לחובבות המתוק עם מתוק ועוד קצת מתוק. הוא טומן בחובו שקדים, ורדים ונגיעות וניל, ולמרות כל זה עדיין מצליח לשמור גם על עדינות, כיאה למה שמצופה מג'יבנשי האלגנטי.

מחיר: 349 שקל ל-75 מ"ל.

 

 

 

Crystal Creations  של ללין

למי: לזו שלא מצפה לפרחים. היא מצפה ליהלומים

לרגל חג האהבה, Laline השיקו סדרה מנצנצת בשילוב אבני סברובסקי. לא פחות. הסדרה מגיעה בניחוח ויולט אמבר, שהוא פרחוני אבל רענן, עדין ונעים. היא כוללת מי גוף נצנצים שמגיע עם תליון משובץ באבנים (100 שקל); קרם גוף מועשר בויטמין E,Aו- C ואלוורה ובשמני חוחובה וקלנדולה (70 שקל); מפיץ ריח (70 שקל); תיק רחצה קטיפתי (70 שקל); ומסגרת נצנצים לתמונות (30 שקל).

 

 

מולקולה אסנטריק 04 של  ESCENTRIC MOLECULES

למי: למי שלא מחפשת טבעת, אלא קעקוע תואם. 

לפני כמה שנים פרצו בשמי המולקולות לתודעה, משום שהם בישרו לעולם על דור חדש של בשמים. בושם המולקולה מכיל אך ורק את אותה מולקולת ריח ייחודית בריכוז חסר תקדים, כך שהוא יוצר ניחוח "נקי" וטהור, ועמידות מרשימה.

מותג בשמי הבוטיק מלונדון ESCENTRIC MOLECULES נוהג להשיק בשמי מולקולה, ויחד איתם גם גרסת אסנטריק, שהיא כבר מורכבת מפורמולה שמבוססת על אותה מולקולת ריח ייחודית, עם מרכיבים נוספים. בבסיס הניחוח החדש שלהם עומדת מולקולת הניחוח Javanol העצית, שנוצרה מעץ האלגום, ובאסנטריק 04 מצורף לה גם תו ניחוח שמופיעה לראשונה בעולם הבישום – המריחואנה. יחד הם יוצרים ניחוח יוניסקסי רענן וקייצי, שנשאר עמיד שעות על גבי שעות (אפילו אחרי מקלחת!).

מחיר: 649 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג בסניפי רשת אפריל, בדיוטי פרי, באתר גילטי ונקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ. לרכישה און ליין. 

 

 

 

KENZO WORLD של קנזו

למי: לזו שתשומת לב בעיניה זה לא פחות מכדור פורח הנושא את שמה.

קודם כל, אם עוד לא יצא לכן לראות את הסרטון שיצא עם הבושם החדש של קנזו, אז תצפו בו – ועכשיו. מעבר לסרטון המהפנט, גם הבושם עצמו הוא יפיפה, מקורי ואומנותי, ממש כמו בגדי המותג. הניחוח עצמו נוצר כהתפרצות פרחונית ובהשראה של זר דמיוני, שבין מרכיביו פרחי פיאוני, פרחי יסמין מצרי ומולקולה מתמציות טבעיות המדמות ניחוח ענברי. יחד הם מרכיבים ניחוח דומיננטי, משכר ממש, שמתאים לנועזות והאמיצות שבינינו. רק שימו לה שהבושם יגיע לחנויות רק ב-15.8. 

מחיר: 329 שקל ל-50 מ"ל; 419 שקל ל-75 שקל.