בכל שנה ממריאים לחו"ל מיליוני ישראלים. זה יכול להיות ליעד קרוב, כמו יוון או טורקיה, וזה יכול להיות ליעד רחוק כמו ארה"ב או אוסטרליה שבצד השני של הכדור. מה שבטוח הוא שהיום פשוט הרבה יותר להזמין חופשה, החל מהטיסה ועד לפרט האחרון. יותר איננו זקוקים למתווכים ולסוכנים שיגידו לנו מה עומד לרשותנו – הכול נמצא ברשת, גלוי ושקוף לגמרי. אז היום, כשאינספור אתרים מציעים לנו את האפשרות הזו, דרך איפה הכי טוב שנזמין חופשה?

 

טרווליסט - www.travelist.co.il

אתר להשוואת מחירים של כל שירותי התיירות הקיימים, שנחשב לטוב ביותר מסוגו. ומה זאת אומרת 'מסוגו'? זהו אתר שדרכו אפשר לבצע השוואת מחירי טיסות, חדרים במלון, חבילות נופש לחו"ל, השכרת רכב ועוד. למעשה, אפשר להשוות באתר הזה גם מוצרים ספציפיים, כמו חבילות ספורט, חבילות נופש לחגים, דירות נופש וכן טיסות לואו קוסט, טיסות של הרגע האחרון, 'טוס וסע' ועוד.

 

בעצם, האתר הזה מרכז עבורכם במקום אחד את כל מה שתצטרכו לקראת החופשה שלכם. הוא מפרט לכם מה הם היעדים הפופולאריים ביותר, מציע לכם חבילות משתלמות ואפילו מסוגל להתאים לכם את החיפוש על פי סגנון החופשה (נופש משפחתי, למשל). כשכל זה עומד לרשותכם, ברור שאתם חייבים לעבור באתר הזה כשאתם מתכננים חופשה.

 

גוליבר - www.gulliver.co.il

גוליבר הוא אחד האתרים הוותיקים ביותר בישראל בכל הנוגע להשוואת מחירים בעולם התיירות, וגם הוא מציע לכם השוואה בין מחירי טיסות, חבילות נופש וחדרים במלונות בכל רחבי העולם (כולל בישראל, לדוגמה: טיסות לאילת). מה שהופך את השיטוט באתר הזה לנוח מאוד הוא ה'תוסף' החשוב הזה: אפשרות להשוואה ולהזמנת מוצרי התיירות השונים דרך הטלפון החכם שלכם.

 

למעשה, מבחינה זאת נחשב גוליבר לאתר המתקדם ביותר בישראל בתחומו, והוא מציע לכם מערכת מותאמת סמארטפונים שתתגלה מהר מאוד כנוחה וכפשוטה מאוד להזמנה. באמצעותו, תוכלו 'לתפור' את כל החופשה שלכם מהסמאטרפון, בזמן שאתם חוזרים הביתה באוטובוס או אפילו במהלך הישיבה השבועית (רק אל תגלו לבוס...).

 

קיאק - www.kayak.com

עוד אתר ותיק מאוד בתחום, ובינלאומי, שמציע את מה שמציעים שני קודמיו: טיסות, חדרים במלונות, רכבים שכורים ועוד – בכל רחבי העולם. האתר הזה נחשב לפופולארי מאוד בעולם, משום שהוא נוח ופשוט לשימוש. אנחנו ממליצים לכם מאוד 'לעבור' גם בו, ולהציץ במבחר שהוא מציע. האתר מציע גם התראות במקרה של שינוי מחירים, ריכוז של כל פרטי ההזמנות במקום אחד ואפילו ציונים ודירוגים של מקומות שונים בזמן הטיול עצמו.

 

אקספדיה - www.expedia.com

גם אקספדיה הוא אתר בינלאומי להשוואת מחירי מוצרים בתחום התיירות. הוא מאפשר לכם להשוות בנוחות ובמהירות בין שלל מוצרים, החל בטיסות ועד לשכירת מכונית, וגם מציע כמה תוספות נחמדות: מועדון לקוחות, אפשרות לצבירת נקודות על כל הזמנה דרך האתר, טיפים ועצות הנוגעים ליעד שאליו אתם מתכוונים לטוס וגם אפשרות לביצוע 'מחקר' אינטרנטי מהבית על היעד הנבחר. כל אלו הופכים אותו לאתר מבוקש מאוד.

 

בוקינג – Booking.com

מי שמחפש אתר שכל התמחותו היא בהזמנת חדרים במלונות – זהו ללא ספק האתר שאליו הוא צריך להגיע. למעשה, כל מי ש'מרכיב' לעצמו חופשה ביעד מסוים בעולם, כדאי שיעבור באתר הזה ולכל הפחות יציץ בו.

 

מדוע? משום שזהו אחד האתרים המפורטים ביותר שיש היום בכל הנוגע לחדרי מלון, הן מבחינת אפשרויות הלינה שהוא מציע (כולל לינה לפי אזורים שונים ביעד ודירוג לפי מרחק מהמרכז או לפי רמת האירוח), והן מבחינת הדברים שמציע לכם כל מלון ומלון. הוא כולל כמובן גם שלל תמונות של כל מלון, מציע המלצות מפי מבקרים ובחלק רב מהמקרים מאפשר לבטל את ההזמנה ללא תוספת תשלום – כל עוד היא נעשית מספיק זמן לפני הצ'ק אין עצמו.

 

טריווגו - www.trivago.co.il

גם זה אתר אשר נחשב מומלץ מאוד בכל הנוגע לחיפוש אחר בית מלון. גם הוא מאפשר לכם למצוא את המלון שלכם על פי האזור הספציפי ביעד, ומדרג את המלונות לפי רמת האירוח ולפי חוות דעת וציונים של גולשים שהיו שם קודם לכן. אפשר גם לחפש את המלון על פי שירות מסוים שלו אתם זקוקים או שחשוב לכם מאוד בחופשה, כמו קיומה של רשת אלחוטית במלון או הימצאותה של בריכת שחייה בתחומיו.