קוראים לזה - קולקציית "סטודיו"

בטח תגידו מה זאת מקשקשת לנו עם הקולקציה של H&M. מי ישמע. עוד קולקציה!!! אז זהו שממש לא.

בואו נעשה רגע סדר, למותג יש 2 קולקציות: הרגילה אותה תמצאו בכל חנויות הרשת והיא נהדרת ושווה, ושלא תחמיצו את הג'קט המוכסף עם הכותפות, כן, כותפות כמו פעם, כי הן חוזרות כדי להישאר.

ואני מדברת על קולקציית ה-Studio, שעליה אני עפה ביג טיים. זו תושק בלעדית בקניון האופנה גינדי TLV ב14 בספטמבר. אותי תמצאו ראשונה בתור. הקולקציה מעוצבת על ידי ה-מעצבים של הרשת, והיא אחרת והיא ריגשה אותי. זה הלוק שאני הולכת לאמץ לעונה הבאה. חייטות מוקפדת שלא שוכחת את גוף האישה, מעילים וג'קטים בלוק גברי, מול שמלות נשיות רכות, חצי שקופות. צווארונים גבוהים, תיפורים מכווצים בחזית ואימרות פרומות, בצבעוניות של שחור ולבן, כחול נייבי, אפור מלאנג', צבעי האדמה וצבע הבורגונדי. הולכת לחרוש על מכנסי הסטרץ באורך ¾ שאוספים בטן וטוסיק עם המעיל המושלם בלוק גברי מעוצב.

תשמרו לי מקום בתור.

 


 

 

את קולקציית "סטודיו" תמצאו בלעדית בקניון האופנה גינדי TLV החל מה-14 בספטמבר.

את הקולקציה הרגילה, כמובן בכל חנויות הרשת, כבר עכשיו במדפים.

 

ואם אתם כבר בקניון עזריאלי אל תפספסו את חנות הפריטים לבית של  H&M Home שמכניסים לנו בסתיו הזה את הכפר לבית. "קסם כפרי" הם קוראים לקולקציה שמורכבת מחומרים טבעיים, גוונים ומרקמים וחומרים שונים, ובצבעוניות של פלטת צבעים חמה.

קחו למשל את חלל המטבח ולקופסא בעיטור הדבורה עם הכיתוב Bee Happy. יש מושלם מזה? או כיסוי המיטה בצבע צהוב דבש, עשוי פשתן לחדר השינה. חלל הסלון פונק בשפע של כריות מבדי הקטיפה (קטיפה חזקה העונה) עם פריטים מעץ וטקסטילים בצבע אדמה, וגם חלל האמבטיה לא נשכח והוא מקבל חיים בשימוש צמחים ירוקים, כמו וילון האמבטיה עם ציור האקליפטוס שמשנה לוק למשהו רענן וצעיר.

 

אייץ אנד אם הום, קניון עזריאלי

 

קוראים לזה - מצעים כמו בבית מלון

מכירים את ההרגשה הכייפית הזו, כשמגיעים לבית מלון שווה נכנסים למיטה ושואלים את עצמנו לנו בעצם גם לי אין כאלה מצעים בבית? בחדר השינה הפרטי שלי! מצעים של בית מלון. למה לא להפוך את המיטה שלי להכי מפנקת ויוקרתית בעולם?!

אז תשמע. לפני זמן קצר, הכרתי את טלי ביטון שהיא האשה מאחורי המיזם ההיסטרי של מצעים באיכות הכי גבוהה שתבקשו ובמחירים הכי הוגנים שתקבלו. תשננו טוב - מצעי Linenz. לקניה באון ליין, וברשת סטורי ובחנויות קום איל פו.

3 אופציות לרכישה: חלק, מודפס, ומיוחד. צבעוניות קלאסית  ובעיצובים על-זמניים של קוים מינימליסטים, יוניסקס ואפשרות לשילובי מיקס אנד מאץ.

אז מה הופך אותם לאיכותיים?

אם לא ידעתם אז שככל שהרכב הבד צפוף יותר, כך עולה רמת הרכות של המוצר. המצעים של Linenz הם באריגת סטאן. צפיפות הבד היא 500 חוטים לאינצ' (שזה מאד מאד גבוה), והגימור - רק עם מרכיבים ידידותיים לסביבה ונקיים מכימיקלים מזיקים.

אז איך זה שהמחירים כל כך אטרקטיביים?

היצור הוא מקומי בישראל, במפעל בעל 47 שנות וותק ביצור טקסטיל, המייצר טקסטיל לחנויות הלייפ סטייל המובילות בניו-יורק ובעולם, והרכישה היא בעיקר באון ליין דרך האתר, מה שמוזיל משמעותית את העלויות. חווית רכישה קלה וכייפית במיוחד לאחת כמוני שממש לא מורגלת בקנייה באון ליין, וקבלת המצעים עם שליח עד הבית.

מה אני הכי אהבתי? האמת הכול כי יש לי פטיש מיוחד למצעים, אבל דווקא המצעים הלבנים עם הפס השחור הכי אלגנטיים ומזמינים. כל אחד וטעמו הוא.

799 ש"ח לסט מלא, הנחה של 15% לרכישה ראשונה.

להשיג באתר linenzzz.com

וברשת חנויות קום איל פו, וברשת "סטורי" במתחם שרונה, "סטורי פלוס" בשינקין 64 ת"א, ו"סטורי שורט" בדיזנגוף 94 תל אביב

המשקפים המיוחדים של גל גדות 

בנושא משקפיים, יש את אלה שאוהבים "כמו של כולם" ויש את אלה המעדיפים את השונים והמיוחדים. גל גדות, בהתאם למעמדה בסולם הסלבס העולמי, בחרה לה את זוג משקפי השמש של המותג Linda Farrow שמיובא בלעדית על ידי חברת "דיוק אופטיקס". המותג נוסד ב-1970 על ידי המעצבת ששמה דגש על מסגרות מיוחדות ואחרות. מהר מאד הפכו לחביבות הסלבס בראשם יוקו אונו. המותג נהג לעשות שיתופי פעולה עם בתי אופנה כמו דיור ואיב סאן לורן. ואז נעלם ל-20 שנה. היה זה סיימון, בנה של לינדה שהחזיר עטרה ליושנה, ויבורך על כך, אגב, התמונה היא מתוך האינסטגרם של גל גדות. מחירים: 2800-5200 ש"ח.

 

להשיג בחנויות האופטיקה המובילות 

 

 

קוראים לזה סושי כזה שטרם טעמתם

בטח שמעתם על מסעדת "פריים" Frame היא קיימת כבר 15 שנה והייתה מחלוצות תפריט הסושי בישראל. עכשיו הם משיקים תפריט חדש שכולל סוגי סושי שונים ואחרים וקוקטלים חדשים ומגוונים.

קחו לדוגמא את BS rol. רול שמכיל שרימפס, גבינת שמנת פילדלפיה וסלמון ומצופה בסלמון עם סוכר מקורמל. אמרנו אחר, לא? או הפיש אנד ציפס, דג דניס בטמפורה, דניס קצוץ, בצל ירוק ופונזו, מלפפון, והכל בציפוי בטטה קריספי? סליחה אבל חייבת לספר רק על עוד מנה אחת שהפילה אותי - הטייגר רול שהוא ספייסי טונה עם טמפורה אבוקדו, בציפוי טונה ואבוקדו. מי שמכיר אותי יודע שאני מאמינה בתיאוריה שלא חייבים לגמור הכול מהצלחת, הביס הבא הוא בדיוק אותו טעם. אבל במסעדה הכל ירד לטימיון. לראייה, חצי קילו עודף למחרת בבקר.

שימו לב שבתפריט יש גם מנות צמחוניות וטבעוניות, וגם נטול גלוטן. ואם בן הזוג שלך לא חובב סושי, אל דאגה, יש גם מנות מערביות הכוללות בשרים, ריזוטו טעים אש, דגים ופירות ים.

 

 

 

"פריים" רמת החייל, ראול ולנברג 2 תל אביב, פריים נתבג, ועכשיו חדש, פריים רשל"צ ראשונים 2.

 

מוצרי הביוטי בשם MOL&B

Mansion Of Love & Beauty

תודו - לשם כזה לא ציפיתם בהקשר לחברת קוסמטיקה MOL&B.

מסתבר שלא רק השם מיוחד, הכול שם שונה. מאחורי המותג עומדים טינה ורובין, זוג נשוי מדנמרק, שניהם יפים ומטופחים שמאמינים ורוצים לשנות את העולם. (הייתי חייבת לשים את התמונה שלהם שתראו איך נראים שחיים שם בצפון הקר) חיים את סגנון החיים הטבעי והבריא של ניקיון רוגע וטבע. גרים בסמוך לקופנהגן, באחוזה רחבת ידיים עם סירות ומפרצים ומשם מפיצים את תורתם והמוצרים לעולם כולו.

שלוש שנים של מחקרים על ידי מעבדות ודרמטולוגים בעלי שם עולמי הביאו למותג 8 מוצרי סקין קאר. כולם מכילים את מוצר הכוכב של המותג, שהוא שמן הרוז היפ המופק מפקעות וורדים, צמח בעל תכונות ריפוי מחדש תאי עור ומעניק מראה צעיר ורענן, המוצרים אורגניים בכבישה קרה מושתתים על פורמולה נקייה שלא כוללת פראפינים, סיליקון, ובשמים תעשייתיים.  

 

כל המוצרים מגיעים בשפורפרות כדי שלא יהיו במגע עם החמצן, ובכך מאריכים את אורך חיי המדף של המוצר.

טינה ורובין מאמינים שהמוצרים שלהם מחליפים ניתוחי פייס ליפטינג והזרקות בוטוקס. אני לא חזרתי להראות בת 20, אבל התחושה מדהימה וכלם אומרים שאני זוהרת. ועם עובדות לא מתווכחים.