נעים להכיר, אני מעיין קפולטו, אמא לשני קטנטנים ומנהלת בשעות הפנאי את קבוצת הלוחשות לבייביז וקבוצת הורות ומה שמסביב, ותקופת מעבר הן האויב הכי גדול שלי. אני יודעת שאני לא לבד, יש עוד אנשים שסובלים, אבל אתם יודעים, בסוף כולנו יודעים לספר על עצמנו.

יש כאלה שרגישים להרבה דברים, אני רגישה לחום וקור שמתהפך מפעם לפעם... הגוף שלי מאותת לי שאני מתחילה להרגיש רע . אבל לפעמיים הוא מתמרן אותי והחום מגיע משום מקום , חולשות בגוף ואין לי כוח לקום לרופא !

אני מרגישה כמו ילדה קטנה שלא מצליחה להחזיק את עצמה אבל ההבדל עכשיו שאני אמא, ולא יכולה להרגיש כמו ילדה. היום שיש לי ילדים הגוף שלי דווקא מתחזק, או שפשוט אמהות חייבות להרגיש טוב ולא יכולות להיות חולות עם תינוקות בבית, ודווקא הגוף שלהם מאוד רגיש ואני לא יודעת איך הם יהיו בתקופת המעבר.

ילד לא יכול להיות חזק כמו המבוגרים, הוא צריך שמישהו ישמור על גופו הקטן והרך וכשהוא מרגיש רע הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לקחת אותו למרפאה עם מלא ילדים חולים, משתעלים , מחלות באוויר, וירוסים ושפעת. הכניסה למרפאה לא מלהיבה ובטח שיש עוד תינוקת בבית וגם אותה לחשוף למרפאה. למעשה כל הורה עם קטנטנים מבין אותי.

כמובן שלא תמיד הם חולים בכלל בשעות המרפאה אלא דווקא בשעות הלילה שהמרפאה פשוט סגורה ואין רופא זמין לבדיקה !!

לא תמיד זה חייב להיות משהו רציני (וטוב שכך) ברגע שאנחנו נהפכים להורים אנחנו מאוד רגישים ומפחדים מהחום הכי נמוך מהנזלת שלא רוצה להעלם, ומהשיעול שנראה לנו לא ידידותי לסביבה.

 

 

מזל שאנחנו כבר בשנה מאוד מתקדמת ובמקום להגיע לרופא, הרופא יכול לבדוק אותי דרך מכשיר קטן שהולך לעשות מהפכה בעולם הבריאותי. טייטו הציל אותי בימים קרים וגשמים שרופא בדק אותי ואת הילדים בלי לצאת מהבית. יכולנו להישאר תחת הפוך או במקום חמים ונעים ולהיבדק מול רופא אונליין.

מהיום תקופת המעבר והחורף פחות מלחיצות אותי, לא אותי ולא את הילדים. אני יודעת שאני בידיים טובות ואין לי מה לדאוג והחורף הזה יעבור בשלום. כי שיש את המכשיר טייטו החדשני בבית נגמרו הסוף לדאגות והילדים מרגישים בטוחים ובריאים. למי שלא מכיר - מכשיר Tyto כולל מצלמות זעירות וחיישנים, המאפשרים לבצע בדיקות של מספר מערכות בגוף. התמונות, ווידאו וקבצי הקול מועברים ישירות למחשב של הרופא המטפל ומאפשרים לו להגיע לאבחנה רפואית ולתת המלצה טיפולית, כולל משלוח מרשמים.

אז המכשיר אצלנו ואני מקווה שהשנה המכשיר יהיה במגירה ולא נצטרך אותו עד לשנה הבאה כי כולם יהיו בריאים.