נבחרו הערב בטקס "מוצר השנה" - המוצרים המובילים והמנצחים של שנת 2019. התפישה של פרס "מוצר השנה" גורסת כי את הפרס מעניקים בעצם הצרכנים. את הסינון הראשון של המוצרים עורכת ועדת מומחים אשר בוחנת את המוצרים על פי מדדים שונים. לאחר מכן נערך סקר צרכניות גדול בו משתתפות מעל ל-1000 נשים, הבוחרות את המוצרים המצטיינים ביותר של השנה.

פומפייה רב תכליתית DRUM GRATER

פומפייה רב תכליתית, בעלת 3 סכינים לחיתוך וגירוד. מעולה להכנת סלטים, גירוד גזר ותפוחי אדמה, או להכנת רסק.

דבר נסיינית "מוצר השנה", יהודית:

יהודית הרשקו: "זוהי פומפייה ידנית שמשדרגת את החיים שלנו במטבח. היא קלה ונוחה לשימוש. פשוט לבחור את צורת החיתוך הרצויה. להכניס את הירק לפתח המזון ולסובב את הידית. התנסיתי איתה אישית ואני יכולה להמליץ עליה לכולכם...היא מעולה להכנת סלטים למיניהם, גירוד גזר ,תפוחי אדמה, להכנת לביבות ופשטידות ואני גם משתמשת בה לאפיה...אני מגרדת איתה שקדים, בוטנים בסקויטים ועוד...החיים שלי במטבח נעשים קלים יותר ופשוטים ואני נהנית מאוד. יש לפומפייה 3 סכינים לחיתוך ולגירוד...מוצר מעולה. ראוי בהחלט להיות מוצר השנה 2019."

דבר היצרן:

אופיר יצחק, מנכ"ל: הפומפייה המסתובבת שלנו צריכה להיות בכל בית בישראל.

במקום הפומפייה הרגילה שהעבודה איתה מסורבלת, מצריכה הפעלת כוח רב ואף פוגעת לנו בקצות האצבעות ובציפורניים, הבאנו לכם את ה DRUM GRATER -  -פומפייה רב תכליתית. זו הדרך הנוחה, המהירה והבטוחה ביותר לגירוד.

רסק עגבניות, תפוחי אדמה וגזר ללביבות ופשטידות, גבינה קשה מגורדת, אגוזים, ביסקוויטים, שוקולד – הפומפייה שלנו  מגרדת הכול!

בי פטנט דואגת תמיד להביא גאדג'טים וחידושים (מהארץ והעולם) שמטרתם להקל על מטלות הבית והמטבח השונות ולספק מענה מהיר ויעיל לצורכי הלקוח בשגרה היום-יומית, בדגש על איכות ומיוחדות.

הודות להקפדה על איכות, חדשנות ונוחות המוצרים, חלק מהמוצרים שהחברה שיווקה אף זכו בתואר "מוצר השנה", כולל זכייה טרייה של שני מוצרים בשנת 2019!

מכונת קפה ניידת יוניספרסו

מכשיר קפה נייד ועוצמתי, שמותאם לשימוש בקפסולות או עם קפה טחון. באמצעות יוניספרסו ניתן להכין בקלות משקאות קפה טעימים ומפנקים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", מירי:

מירי קרמין: "מכונת קפה יוניספרסו ניידת, אחלה רעיון ומצוין למתנה למכורים לקפה איכותי בעיקר מקפסולות, אתה יוצא לטייל, נסיעות במסגרת העבודה, מוצר איכותי, נח וטוב."

דבר היצרן:

עידן גדוליאן מנכ"ל  UPORTA  : "רצינו לתת מענה לצורך הכנת קפה אספרסו וקפוצ'ינו בכל מקום בלי תלות חיבור לשקע חשמלי. 

התשובה לכך היא יוניספרסו מכשיר קפה נייד וקל לנשיאה ושימוש שניתן בעזרתו להכין קפה בכל מקום ומפיק לחץ של 19 בר והקצפת חלב מאותו המכשיר"!

ניתן להשתמש הן בקפסולות קפה והן בקפה טחון.

 

Tyto בכללית

מכשיר שמאפשר לבצע שמונה בדיקות רפואיות מרחוק - חום, דופק, לב, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור, ולשדר את התוצאות לרופאים און-ליין.

דבר נסיינית "מוצר השנה", גלית:

גלית שניידר: " הבן שלי נולד בשבוע 25, ללא מערכת חיסונית והוא מאוד רגיש. לכן, קיבלנו הנחיה להימנע מחשיפה למחלות וזיהומים בשנים הראשונות לחיו. יצא מצב אבסורד שכן במקרה בו חלה ונדרש לטיפול, נאלצנו להמתין במרפאה ליד ילדים חולים אחרים, כך שכמעט כל ביקור הוביל להחמרת מצבו. המכשיר החדש של הכללית מאפשר להורים במצבנו להתייעץ עם רופא שרואה את המצב של הילד ומאבחן האם יש צורך לגשת למרפאה ולעיתים אף מסייע במתן טיפול לאור הממצאים שלפניו. מדובר ברעיון ייחודי ומהפכני שללא ספק מקל על חיינו."

 

מכונת כביסה משולבת מייבש AEG

המכונה שמכבסת ומייבשת - מתאימה את הטמפרטורה, תנועת התוף לבדים ואת תוכנית הייבוש. מכניסים למכונה בגדים מלוכלכים ומוציאים אותם נקיים, יבשים וריחניים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", דינה:

דינה אלפסי: "סוף סוף הגשמת חלום של כל משפחה! איך לא חשבו על זה קודם?!  להכניס את הכביסה למכונה, שיעברו גם כיבוס וגם ייבוש, מה שנשאר לנו זה רק לקפל. אין מילים כמה עבודה זה חוסך ומשאיר לנו, כמשפחה, זמן פנאי איכותי."

דבר היצרן:

 

קרן ימיני, מנהלת שיווק: "מכונת הכביסה המשולבת מייבש (LWX7E9612BM) היא חלום שמתגשם הנותן מענה לצורך של כל כך הרבה משפחות בישראל. המכונה המשולבת מסמנת את הסוף לעבודה הקשה -  שמים כביסה מלוכלכת ומקבלים כביסה ריחנית ויבשה ללא שלבי ביניים. לא צריך יותר לחשב זמנים מתי המכונה תסיים לעבוד, לא צריך להעביר את הכביסה הרטובה למייבש ולא צריך לספור את השעות עד שהכל יתייבש. מעכשיו החיים נעשים קלים יותר כשהמכונה והמייבש משולבים למכשיר אחד שמכבס, מנקה, מרכך ומייבש. לא מדובר בנוחות בלבד כי אם גם בקיצור משמעותי של כל התהליך שכן זמן מחזור הכביסה מתקצר בכ-60%. המכונה החדשה מספקת פתרונות לכל סוגי הבדים ושומרת על הכביסה כחדשה. מארגז הכביסה ועד הארון בפעולה פשוטה אחת.

 

מקרר Samsung Flex Zone

המקרר מאפשר ארגון פנימי נוח, ובעזרת מערכת ה-Flex Zone ניתן בלחיצת כפתור להפוך את תא המקפיא לתא קירור.

דבר נסיין "מוצר השנה", מוטי:

מוטי כהן: "רכשתי את המקרר Samsung Flex Zone ביריד מוצרי לחשמל שהיה ובאמת הייתי זקוק ליותר מקרר ממקפיא... מעבר לזה שהמקרר שקט, חסכוני ויפה הוא גם גדול מאוד. אני משתמש בבית ב-3 תאי מקרר ותא אחד של מקפיא. ממליץ מאוד - הטוב מסוגו."

דבר היצרן:

רונן סלם, ראש חטיבת השיווק: סמסונג הינה החברה הבינלאומית המובילה את תחום החדשנות בכל אחד ממוצריה.  סמסונג מאפשרת לצרכנים שלה לעשות את הבלתי אפשרי, למתוח את גבולות האפשר,  באמצעות קדמה וחדשנות טכנולוגית  בלתי מתפשרת.

מניתוחי התנהגות צרכנים עולה  כי מקרר הוא מרכז המטבח והלב של הבית. אנחנו בסמסונג מבינים שמקרר חייב להיות לא רק איכותי ובעל עיצוב מרהיב, אלא גם פרסונלי -  חכם, מתאים לצרכן באופן אישי ולאורח חייו. סדרת מקררי הארבע דלתות שלנו מציגה את הפונקציה הייחודית של סמסונג,FLEXIABLE ZONE

המאפשרת  לכל משתמש / צרכן  להחליט כיצד המקרר יתופעל : האם יהיה ברובו מקפיא או ברובו תא קרור רגיל, כך שכל  לקוח יכול לקבוע על פי רצונו הפונקציונליות של המקרר ולשנותה מעת לעת ובהתאם לצרכים הקולינרים .סמסונג גאה  גם השנה, להמשיך ולהוביל את זירת החדשנות בשוק ולהיות מותג המקררים החזק והמוביל בישראל ומבטיחים להמשיך ולהציג את החידושים והטכנולוגיות פורצי גבולות האפשר גם בשנים הבאות".

 

ביטוח רכב PROTECT של כלל

פוליסת ביטוח שכוללת מצלמת דרך חכמה שמלווה את המבוטח בנסיעותיו, מדווחת online במקרה של תאונה ונמצאת בקשר עם מוקד סיוע.

דבר נסיין "מוצר השנה", מוטי:

רפי מנצר: " שרות מעולה של כלל ביטוח שכולל ביטוח מקיף לרכב, כולל מצלמת דרך שמחוברת למוקד אנושי שמקבל דיווח בזמן אמת במקרה של תאונה חלילה, המוקדן דואג לכל הפרטים הטכניים כגון גרירת הרכב למוסך, מונית הביתה בעת הצורך וכו'. השרות נותן לנו הנהגים תחושת ביטחון שיש מי שדואג לנו בכל מקום וזמן."

דבר היצרנים:

גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה להוביל את החדשנות הטכנולוגית בענף הביטוח בישראל. החברה מטמיעה כלים מתקדמים בכל תחומי העשייה שלה ומעניקה ללקוח שירותים חדשניים העונים לצרכיו המשתנים. בנוסף, החברה עברה טרנספורמציה דיגיטלית מלאה, במהלך השנים האחרות, המהווה תשתית לכל השירותים והמוצרים המגוונים שהחברה מציעה״.

עלית כספי, משנה למנכ"ל, ראש חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח, ציינה:"השירות החדשני והמתקדם שאנו מציעים הוא תולדה של הרצון  להעניק רשת ביטחון לנהגים ע"י מתן ליווי אישי מלא בעת הצורך. כיום, בעת תאונה, הנהג והסובבים אותו נדרשים לטפל בכל הדברים הדחופים, ומטבע הדברים בשל האירוע לעיתים אין ברשותם את  היכולת פיזית או נפשית לעשות זאת.
לקוחות ״כלל פרויקט״ יכולים לנהוג תוך שהם נהנים משקט נפשי, כאשר באמצעות אפליקציה החדשנית המאותתת לנציגי השירות שלנו, בעת תאונה, נדאג לתת להם את השירות הטוב ביותר ברגע בו הם הכי צריכים אותנו״.

 

אפליקציית סופר-פארם

לא צריך ארנק. מהיום עורכים קניות בסניף כרגיל, אבל משלמים בקופה באפליקציה, צופים בחשבונית וקוראים ביקורות של צרכנים על מוצרים. 

דבר נסיינית "מוצר השנה", חגית:

חגית גולדשמידט: "אפליקציית סופר פארם אני מכינה את רשימת הקניות בזמן ובמקום הנוחים לי, יכולה לראות את כל המבצעים ובהגיעי לחנות, אני אוספת את המצרכים לפי רשימת הקניות, מתחברת לקופה ומקבלת את כל ההנחות מיידית. יעיל וחוסך זמן וכסף!"

דבר היצרן:

מיכאל מיטרני, מנהל חדשנות ודיגיטל סופר פארם: "אפליקציית סופר-פארם מותקנת אצל למעלה מ-2 מיליון לקוחות בישראל כאשר מאות אלפים משתמשים בה על בסיס שבועי. זאת אפליקציית הקמעונאות הפופולרית ביותר בישראל שמסייעת ללקוחות להתעדכן במבצעים, להכין את רשימת הקניות מראש ולממש מיליוני קופונים בשנה. לקוחות האפליקציה מקבלים קופונים ומבצעים אשר הותאמו במיוחד להם ואנו ממשיכים לשפרה כל העת ומוסיפים מגוון יכולות לטובת הצרכנים שלנו."

 

טפטפים פרסטי של כצט

הפתרון לאתגר צחצוח שיני הפעוט מהשן הראשונה. מארז הכולל טיפות לניקוי השיניים ומברשת אצבעון לגישה נוחה ועדינה לשיני התינוק.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", הני:

הני מנצר: " בתור אמא טרייה ועם אובססיה לבריאות השיניים שמחתי לגלות את משחת השיניים החדשה של טפטפים שמיועדת לקטנטנים מגיל 0 , המשחה במרקם ג'לי וניתנת לשימוש החל מהשן הראשונה. למשחה מצורף אצבעון מותאם לפי התינוק , בעזרתו  ניקוי השיניים נעשה ביסודיות ובקלות."

דבר היצרן:

עינת מילנר, מנהלת תחום ילדים: "מהשן הראשונה חשוב לשמור על בריאות השיניים. הן מעצבות את החיוך, חשובות לדיבור, לאכילה ולבריאות .ע"פ המלצות משרד הבריאות יש להתחיל את צחצוח השיניים עם בקיעת השן הנשירה הראשונה ע"י מברשת שיניים רכה בעלת ראש קטן כדי לשמור על השיניים של הקטנטנים נקיות מעששת.

טפטפים פרסטי - הטיפות עם האצבעון, לניקוי נוח ויעיל של השיניים כבר מהשן הראשונה ועד גיל שנתיים. טפטפים פרסטי מכיל קסיליטול המסייע בשמירה על החומציות הניטרלית בפה, ומונע מהבקטריה להידבק לשיניים, ובכך מגן על השן מיצירת חורים ועששת.

טפטפים פרסטי מוצר מעולה ובטוח לכל הקטנטנים – אינו מכיל פרבנים,SLS   ופלואוריד.

והכי חשוב – הקטנטנים מתים על הטעם שלו

 

BROW TATTOO של מייבלין ניו יורק

ג'ל עמיד לגבות מעוצבות בלי מאמץ בשלושה שלבים פשוטים: מורחים, ממתינים לייבוש ומקלפים. התוצאה: גבות טבעיות, מלאות ועמידות לשלושה ימים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", שירי:

שירי: " ג'ל עמיד לגבות מעוצבות בלי מאמץ בשלושה שלבים פשוטים מורחים ממתינים לייבוש ומקלפים התוצאה מדליקה והגבות נראות טיבעיות מלאות ועמידות לשלושה ימים שכך לא צריך כל הזמן ללכת לקוסמטיקאית ולהוציא המון כסף עם המוצר הזה ניתן לעשות זאת."

 

סדרת Schick Intution

מכשיר גילוח מהפכני לנשים, כשראש הסכין עטוף בסבון מוצק מועשר בתמציות צמחים, מה שמייתר את הצורך בסבון, ג'ל או קצף גילוח.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", ליאת:

ליאת מסיקה: "העובדה שלא צריך סבון, ג'ל או קצף גילוח הופכת את הגילוח למהיר יותר, זמין יותר וקל יותר. ניתן להשתמש בסכין גם ללא מקלחת...התחושה על העור נעימה ללא גירויים, ויש פחות סיכוי לחתכים. מבחינתי זו סדרה מצוינת שמקבלת אצלי את הציון 10!"

דבר היצרן:

קרן מושי, מנהלת שיווק: "אנחנו בשיק, דואגים להביא את המוצרים הייחודיים והחדשניים ביותר בתחום הגילוח לנשים וגברים. שיק אינטואישן הינו מכשיר גילוח מהפכני לנשים. ראש הסכין עטוף כולו בסבון מוצק המועשר בתמציות צמחים לבחירה - חמאת קוקוס ושמן שקדים או אלוורה ו-ויטמין E, כך שלמעשה השימוש במכשיר מייתר את הצורך בסבון, ג'ל או קצף גילוח, ומשאיר את העור רך ונעים לאחר השימוש .המכשיר הינו בעל ארבעה להבים, ומצטיין במבנה ארגונומי ייחודי לאחיזה נוחה ושימוש נוח.

 

לרשימת כל המוצרים הזוכים לשנת 2019>>