כבר 15 שנה שאנחנו עושות לנשים בכל העולם מייקאובר, וגילינו שהשפה הנשית היא שפה אוניברסלית, נשים בכל העולם רוצות את אותו הדבר.

נשים בכל העולם ניצבות בפני אותן דילמות ובעיות, שאלה קריירה מול גידול ילדים, שאיפות מול ויתורים. אין הבדל בין הנשים, ללא קשר לתרבות שהן באות ממנה. לכן גם השוני שאנחנו מנסות לעשות, הוא לא תלוי בתרבות או בשפה.

 

השינוי החיצוני הוא רק בסופו של השינוי הפנימי.

כל אישה שרוצה אנחנו נעשה עבורה את השינוי. היא יודעת מה היא מרגישה, מבינה מה השינוי שהיא צריכה או רוצה לעשות. אנחנו זה רק הפוש.

 

 

עוד בOnlife:

 

נועה תשבי: "הפסקתי לעשות דיאטה כבר לפני שנים"

דליה מזור: "אני נטולת סודות יופי"

ג'ודי ניר מוזס שלום: "אני בעד רומנים במקום העבודה"

כל הנשים שאנחנו עובדות איתן איבדו את הדרך.

הן רוצות שאנחנו נראה להן את הדרך, לנפש שלהן, לפנימיות שלהן.

 

זה מה שבגדים עושים, המהפכים שאנחנו עושות, זה תהליך של 12 שנה ביום אחד. כשבוחרים להתלבש בצורה שונה, אז בוחרים לחיות בצורה שונה. אנחנו שומעות את זה כל הזמן. המהפך שלנו מיועד להוציא מהנשים את הטוב ביותר, מייק-אפ זה חלק מהעניין, אבל בסופו של דבר, אנחנו רוצות שאישה תרגיש נוח עם עצמה.

 

נשים ישראליות נראות אולי חזקות, אבל מתחת מסתתרת פגיעות רבה.

הן משדרות המון עוצמה והמון ביטחון, אבל זה רק מסתיר המון פגיעות ושכבות של הסתרה. הבגדים משמשים להם מסתור לא רע, כשנשים מסכימות לעבור "מייק אובר" הן מוכנות להוריד מהלב המון מטען, הן רוצות להשתחרר מכל מה שמעיק עליהן.

שוק האופנה הישראלי לא פונה מספיק לנשים אמיתיות, בעלות מידות שהן לא רזות מדי. זה מצב בלתי אפשרי.

אנחנו אוהבות את העבודה שלנו, ומתוקף כך מבלות בחנויות אופנה כמו זארה או אייץ' אנד אם  לפחות פעם בשבוע, אז קודם כל המבחר בישראל אחר לגמרי, בבדים, בדוגמאות, אבל בעיקר במידות. המידות פה קטנות מדי, נראה לנו כבעייתי.

 

הרזון של טריני והגוף הנשי של סוזנה משלימים זה את זה.

סוזנה: טריני נולדה ככה, היא לא מנסה להיות דוגמה לנשים, אולי רק לנשים הרזות.

טריני: אני לא מנסה להיות מודל לכלום, זו אני וככה אני מרגישה בנוח עם הגוף שלי. שתיהן: "בגלל שאנחנו שונות, אז אנחנו מכסות את כל סוגי הנשים, הרזות ופחות רזות".

צורת החיים כאן, המתח ודרך החיים הלא פשוטים, משפיעים על הדרך בה הנשים פה מתלבשות.

נראה לנו שבגלל המורכבות הזו, כולם כאן חיים כל יום כאילו כל יום, הוא יומם האחרון וזה משפיע על בחירת הבגדים, על הרצון להתלבש. יש אפאתיות מסוימת בבחירת הבגדים, כי הם נראים לכם שוליים, החיים פה הם מובני מטרה, והבגדים הם איפשהו בסוף הדרך.

 

השירות הצבאי גורם לנשים הישראליות להתלבש הרבה יותר קז'ואל.

בגלל שהן מעבירות כמה שנים בבגדים שהם יוניסקס, אז הן מתרגלות וממשיכות ללבוש בגדים שלא תמיד מוגדרים "נשיים". יש כמובן גם את עניין מזג האוויר - חם כאן וקשה להיות מחויטים או להתלבש באותו אופן כמו באירופה.

 

יש פריטים שאנחנו לא יכולות לעבור את היום בלעדיהם.

טריני: הטבעת הזו (מצביעה על טבעת שהיא עונדת על אצבעה), עקבי פלטפורמה, מעיל וזוג ג'ינס מתרחבים. אני אובססיבית עליהם וחייבת ללבוש אותם כל יום. הפריטים האלה, הם לא הפריטים הכי יקרים בארון שלי, אבל הם הולכים איתי לכל מקום.

 

סוזנה: חזייה טובה ותחתונים טובים, שהם  הבסיס לכל אישה. אישה שתלך עם בגדים תחתונים טובים, תיראה הרבה יותר טוב, תרגיש יותר טוב וכל מה שהיא תלבש יישב עלה מצוין. בנוסף, אני לא יכולה בלי עגילים, לא יוצאת מהבית בלעדיהם ובלי ג'ינס, אני חיה בג'ינס.

אין כמו חזייה טובה ומחטב מעולה כדי להיראות מיליון דולר.

אנחנו חושבות באופן אישי, שהטריק הכי מוצלח למייק אובר או לשינוי תדמית, הוא פשוט חזייה טובה. היא הפריט הכי חשוב בארון. חזייה מרימה את החזה, מסייעת ליציבה שלך, הבגדים שלך נראים עלייך מעולה, והתוצאה היא שאת מרגישה טוב עם עצמך.

 

לא חשבנו אף פעם שזה יימשך כל כך הרבה זמן, אבל כל עוד אנחנו נהנות ממה שאנחנו עושות, נמשיך לעשות את זה.

אומנם התחלנו באנגליה, אבל כבר כמה שנים שאנחנו נוסעות בכל העולם. בשבוע הבא אנחנו נהיה בהולנד ואחר כך בבלגיה, ובכל מקום אנחנו נתקלות בדיוק באותן בקשות ובעיות של נשים. אנחנו מרגישות שהנשים שבאות לתוכניות שלנו, עוברות שינוי פיזיולוגי ופסיכולוגי כאחד, אי אפשר להפריד בין השניים.

 

עם מי הייתן שותות קפה?

האחת עם השנייה.

 

טריני וודול (46) וסוזנה קונסטנטין (49) הן אורחות "ביוטי סיטי" של סופר פארם.