אחרי שחיכינו ומחקנו ימים בטבלת היאוש - היום הגדול הגיע.  חגיגת Onlife All NIght בנמל יפו, חגיגת יום הולדת שנה אמיתית. 

 

 

 

19:00

ככה נראה המתחם שלנו לפני שעה.

 

עכשיו הוא הולך ומתמלא מול השמש שהולכת ושוקעת בים של יפו. הבריזה באוויר, דורין אטיאס מתכוננת לעלות לבמה, ובינתיים מסתובבת בקהל ונהנית איתנו לפגוש את כל החברים שבאו. אווירה מקסימה ואנרגיות טובות!

 

19:15 "להישאר נאמנה לעצמך גם באופנה"

דורין אטיאס על במה מגלה כמה סודות מקצועיים. הוידוי הראשון - למה בעצם היא עושה פן (ציטוט לא מדויק: "מאז ההריון הלכו התלתלים ולא נשארה לי ברירה").  דורין ממשיכה לשפוך טיפים לגבי סוד הלבוש הטבעי.

 

הטיפ שהכי אהבנו ואנחנו מתכוונים ליישם: אם את מתכוונת לצאת מהבית ומשהו מרגיש לך לא טוב במראה, אל תתעלמי מההרגשה הזו. משהו לא מסתדר לך ולא נוח לך ולא מתאים לך - הולכת ומחליפה. רק כשנוח תוכלי באמת להרגיש מיליון דולר" (ציטוט לא מדויק, דורין מדברת מהר).

 

הטיפ שלדעתנו הקהל הכי אהב: לא צריך להיראות כמו נברשת, עם שמונים תכשיטים ושרשראות וגם צמיד וגם טבעות וגם עגילים והכל. הכל בטעם, הכל במגע קטן, בלי להגזים.

 

19:50 השמש ירדה מאחורי שובר הגלים, ועל הבמה דורין אטיאס מרצה לקהל על טרנדים, בחירות של בגדים (קלאסי - כן, וולנים ופאייטים - לא), איך להתמודד עם מוכרות בגדים מלחיצות ולמה השיער שלה חלק היום ולא מתולתל.

 

איך גורמים לבגדים לשרת אתכן ולא ההפך, מה אתן רוצות שהבגדים שלכם יגידו עליכן, ואיך היא בעצמה משנה במשך השנים את טעמה באופנה בהתאם לגיל ולמצב הרוח.

 

השורה התחתונה בהרצאה: "אל תפחדו להיות נשיות!".

 

השורה התחתונה מבחינתנו: יעל אלואה, עורכת האופנה של אונלייף, קיבלה חמישה דרקונים מדורין אטיאס. יש!

20:30 ד"ר אולגה רז ירדה עכשיו מהבמה אחרי הרצאה מסודרת להפליא שנגעה לנושא שקרוב לכל אחד ואחד מאיתנו - תזונה נכונה.

בעיות העיכול שרבים מאיתנו סובלים מהן ומתביישים לטפל בהן או לא יודעים איך, המאפיינים של הנשים בימינו שמתקשות לשלב חיים עסוקים עם תזונה נכונה, והכי חשוב - הפתרונות לבעיות שלרוב אנחנו נבוכים מכדי לתת עלין את הדעת.

בעזרת מצגת מסודרת וכמה כללים פשוטים שבתה ד"ר אולגה רז את הקהל. איך לא - זה נושא שרלוונטי לכולנו.