עונת הנסיעות מתקרבת לשיאה החם, וסביר להניח שהטלפון החכם שלכם מתעתד לטייל איתכם לחו"ל. מאות אפליקציות מחכות לכם, על מנת להקל עליכם טרום הנסיעה, תוך כדי וגם אחרי, ומציעות חסכון בזמן, בכסף וגם בעצבים.

 

עוד בOnlife:

 

 

הנה כמה מהאפליקציות השמישות והחכמות ביותר לנוסעים לחו"ל:

lonely planet - כדי להתחיל ברגל ימין

 

החלטתם לנסוע לחו"ל? החלטה מצויינת! עכשיו נשאר רק לבחור את היעד. האפליקציה הזו, שמתבססת על מדריך הנסיעות הותיק והידוע, כוללת סקירות מקיפות על הערים המרכזיות בעולם ותוכלו להיעזר בה כדי להחליט איזה יעד יתאים לכם ביותר: מתי מזג האויר המתאים, איפה מומלץ לישון, מה כדאי לאכול,היכן יש פעילויות מתאימות לילדים ומה אסור בשום אופן לפספס.

 

 

אחרי שתורידו את המדריך לעיר שמעניינת אתכם, תוכלו לעיין בו בכל מקום ובכל זמן שתרצו. כך, אם אתם נמצאים ברחובות פריז ומחפשים מסעדה קרובה שמתאימה גם לילדים - תוכלו לקבל את התשובה מייד.

 

KAYAK - העוזר האולטימטיבי

 

אחרי שנקבע יעד הנסיעה צריך להזמין טיסות, בתי מלון ולפעמים גם לשכור רכב. כאן באה לעזרה האפליקציה השימושית הזו, שזכתה במספר פרסים ומומלצת ע"י אתרים שונים. ניתן באמצעותה לחפש, להשוות ולהזמין טיסות, מלונות ורכב על פי מיקום ומחיר.

 

מלבד שלוש הפונקציות העיקריות שאותן הוא ממלא, מאפשר היישום גם לראות שערי מטבע שונים, לקבל התראות על שינויים, ללמוד על מבנה שדה התעופה ולעקוב אחרי כל פרטי הנסיעה באמצעות לוח זמנים מסודר. מומלץ ביותר לכל מי שאוהב לרכז הכל במקום אחד.

TripIt  - סוף סוף אפשר להיפטר מהניירת

 

עוד אפליקציה שזכתה לשבחים רבים ומאפשרת לרכז את כל הפרטים הקשורים בנסיעה לחו"ל בצורה מאורגנת: כל האימיילים הקשורים בפרטי הטיסות, ההזמנות לבתי מלון, הרכב השכור, יעדי הטיול השונים, הפגישות שנקבעו וכל מה שתוכנן לקראת הנסיעה, נשלחים לתוך האפליקציה ומרוכזים לתוך לוח זמנים אחד.

 

לא צריך עוד לחטט במעמקי התיק כדי למצוא את הVoucher של המלון או את כרטיסי הטיסה,  ואפשר גם לשתף אנשים נוספים בלוח הזמנים וכך אפשר לתאם עם חברים שגם מתכננים לנסוע או להשאיר את פרטי הטיסות אצל מי שנשאר בבית.

Packing Pro - כדי לא לשכוח שום דבר

 

שיקום מי שלא שכח אף פעם לארוז משהו חשוב ומצא את עצמו מחפש אחרי חנויות פתוחות בשעות מאוחרות בארץ זרה. בדיוק לצורך זה הומצא היישום הזה, שכולל רשימות מוכנות מראש עם מאות פריטים שצריך לארוז לקראת הנסיעה. אפשר להוסיף רשימות ופריטים משלכם ואפשר גם להכין מספר רשימות במקביל, לכל הנוסעים.

 

יתרון בולט נוסף הוא שגם כאשר תארזו לקראת הנסיעה חזרה, תוכלו להשתמש באותן רשימות כדי לוודא ששום דבר לא נשכח במלון. מובן שאפשר לשמור את הרשימות גם לקראת הנסיעות הבאות וכך לחסוך זמן גם בעתיד.

Live Flight Tracker - למי ששונא לבזבז זמן

 

עומדים לצאת לשדה התעופה? רק רגע: כדאי להתעדכן קודם לכן. כאן אפשר לקבל עדכונים בזמן אמת על כל מה שקשור בטיסה שלכם: האם צפויים עיכובים בהמראה, מאיזה שער תצא הטיסה, האם יש בעיות בשדה התעופה ועוד.

 

מעל ל-1,200 חברות תעופה  ו-4,200 שדות תעופה נכללים באפליקציה ויש בה עוד יתרון חשוב: אפשר לקבל התראה ישירות למייל בכל פעם שמתקבל מידע חדש לגבי הטיסה.

GateGuru - כדי לא לפספס אף חנות

 

הטיסה מתעכבת ואתם נאלצים לשהות כמה שעות בשדה תעופה לא מוכר, ממהרים לטיסת המשך ולא בטוחים באיזה כיוון נמצא שער העליה למטוס?

רוצים להיות בטוחים שגם אחרי ביקורת הדרכונים יהיה אפשר לשתות?

 

בעזרת האפליקציה הזו תוכלו להתמצא בקלות בשדה התעופה, לדעת איפה הכי כדאי לאכול, מהן החנויות הכי שוות, איפה אפשר לקבל מסאז' לפני שעולים לטיסה והיכן אפשר למשוך כסף מזומן.

Google Translate - למי שאוהב לשלוט במצב

אתם מטיילים במדינה אקזוטית. שמעתם המון על נפלאות האוכל המקומי ומתחשק לכם לנסות אותו, אבל לא במסעדה לתיירים אלא באחד המקומות האותנטים. אם אתם לא שולטים בשפה - סביר להניח שלא תתמצאו ברזי התפריט המקומי.

 

האפליקציה הזו מאפשרת להדפיס מילים ומשפטים בלמעלה מ-50 שפות ולקבל תרגום מיידי שלהם. מעכשיו - כל מה שאתם מזמינים הוא על אחריותכם בלבד.

Xe Currency -ושלא יעבדו עליכם
 

נתקלתם בטלויזיה מרשימה ואתם מתלבטים האם כדאי לסחוב אותה לארץ או שאתם עומדים מול חנות עם מגוון מסחרר של בגדים ורוצים לדעת את רמת המחירים שלו, יחסית למחירים בארץ?

 

 

עם אפליקציה שמאפשרת המרה בין יותר מ-180 מטבעות שונים, עדכונים שוטפים ואפילו תצוגה של מחירי מתכות- תדעו בדיוק האם הקנייה כדאית או לא.

 

 

 

והכי חשוב: ביטוח נסיעות לחו"ל כבר עשיתם?