ג'ניפר אניסטון מתראיינת לתוכניתו של ג'יימס ליפטון ומספרת ה-כ-ל; על הפרידה מבעלה לשעבר בראד פיט לאחר חמש שנים, ועל כך שהסרט בו כיכבה לאחר מכן, שגם לו קראו "הפרידה" עזר לה להתמודד עמה. עוד היא אומרת שהתהליך שעברה עם פיט דווקא סייע לה בתפקיד שניתן לה.

 

"זה היה סיפור נפלא על בני זוג שחווים משהו. הייתי מאוד מחוברת לנושא, חשבתי שזו דרך נפלאה להתמודד ולעכל את הפרידה", אמרה. בן זוגה הנוכחי ג'סטין ת'רו ישב בקהל בזמן שאניסטון הסבירה על תהליך הפרידה, "הגיע הזמן להעביר דף ולהמשיך הלאה והצלחתי לעשות זאת בצילומי הסרט, אפילו המפיקים חשבו לפעמים שזה לא לעניין לתת לי תפקיד כזה, אבל זה רק עזר לי להתגבר", אומרת ג'ניפר.

 

עוד ב-Onlife:

עוד בראיון היא מספרת על הסדרה חברים "בזכות חברים למעשה התחילה לי כל הקריירה וכל הדלתות נפתחו לפני, זו היתה עבודה מדהימה", אומרת אניסטון, "סיום הסדרה היה רגע קשה ועצוב, כולנו בכינו על הסט כמו תינוקות". כאשר המראיין אומר לה שהיא שחקנית עסוקה ומצליחה מתכופפת אניסטון ונוקשת על שולחן העץ, והוא שואל אותה האם היא מפחדת שהמזל ייגמר, "כלל לא, אני רק רוצה להאמין ולקוות שזה ימשיך, ואני חושבת שעלי להודות על כמה שאני מבורכת".