אם נעבור במרכז תל אביב ונשאל 10 אנשים לכמה מהם יש קעקוע, סביר להניח שלפחות חמישה מהם יענו תשובה חיובית. מתוך אותם חמישה, לכמה לדעתכם יש קעקוע שגם יודע לזוז?

 

 

 

עכשיו קחו מותג וויסקי בן 174 וחברו אותו עם מקעקע אמיץ, מקועקע אמיץ יותר, טכנולוגיה אינטראקטיבית ומדיה חברתית,( תוכן שיווקי ברשתות חברתיות, פעילות ברשתות חברתיות) לא משנה מה יצא מזה ? זה בטוח ישאיר רושם וזה בדיוק מה שבלנטיינז מחפשים כאן. לא לבעלי לב חלש!

 

לקריאת המשך הפוסט - קמפיין פרסום באינטרנט