מנות גדולות

לימדו אותנו לא להשאיר צלחת ריקה, "הרגלנו" את המוח שלנו לאכול לפי מנות, וככל שהן גדולות  יותר, כך נאכל יותר.

 

אכילה מנות וארוחות גדולות גורמת לנו להשמין, בלי להרגיש, גם בגלל הגדלה של כמות הקלוריות וגם משום שארוחה גדולה מעלה את רמת האינסולין, מה שמונע ירידה במשקל למשך שעות ארוכות!

 

הפתרון: לאכול ארוחות קטנות כל 3-4 שעות. ולזכור שלא חייבים לגמור מהצלחת, שכדאי לשים מנה קטנה יותר, הרי תמיד אפשר להוסיף, אם רעבים.

 

כדאי ללמוד לבשל פחות, להשתמש בסירים קטנים יותר ולהכין כמות שמותאמת לגודל המשפחה ולא לגדוד. אם הולכים למסעדה והמנות המוגשות גדולות, אפשר לחלוק עם בן/ת הזוג או לקחת הביתה.