אדל, הזמרת המצליחה בת ה-23 שהצליחה לגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם ונחשבת לאחת ההפתעות הגדולות ביותר בשנים האחרונות - כבשה עוד פסגה. קולה העוצמתי ושיריה המרגשים הובילו אותה לא רק לראש טבלאות המצעדים - אלא אף לשער גיליון אוקטובר של מגזין ווג הבריטי.

 

עוד ב-Onlife:

 

אדל, על שער הווג הבריטי

במסגרת הראיון והשער נשאלה הזמרת בנושא שמסקרן רבים, משקלה. לשאלה האם תיכנע לתכתיבים של עולם הזוהר ותצמצם את גזרתה הגיבה הזמרת באופן שלא מותיר ספק לגבי דעותיה בנושא: "ראיתי אנשים שנשלטו על ידי הדברים הללו בחייהם. מי בכלל רוצה גזרה רזה יותר או ציצי גדול יותר, ואיך שזה נופל או עומד. אני לא רוצה את זה בחיים שלי."

 

אדל מתוך הכתבה בווג ברטניה. יפה כמו שהיא (vogue uk)

 

בכתבה מסופר שאדל הקיפה את עצמה באנשים שעוזרים לה לשמור על השפיות שלה ועל הדימוי העצמי שלה. "זה (נושא המשקל) מעולם לא היה סיפור.לפחות אני מעולם לא הסתובבתי עם אנשים נוראיים שהופכים זאת לסיפור. ברור שיש לי רגעים של חוסר ביטחון, אבל אני לא מקיפה את עצמי באנשים שרק ידגישו אותם מולי".

 

 

באשר לשאלה האם תסכים להשתתף או לדגמן לאיזו חברה שתציע לה הרבה כסף בתנאי שתרד במשקל היא עונה בזעם: "אני לא רוצה לראות את עצמי בכל מקום, וגם אם יציעו לי 10 מיליון פאונד אני אומר להם ללכת להז.... חוץ מזה אם אני אהיה פנים של איזה שהוא מותג, זה יהיה לקוקה קולה שמנה ומלאה בסוכר".

 

הכוכבת נמצאת כעת במסע הופעות של אלבומה "21" שכבר מכר מעל ל-3 מיליון עותקים. אך בשבוע האחרון נאלצה לבטל 3 מהופעותיה בברטניה בגלל התקררות. כעת בממלכה ממתינים שהיא תתאושש ותחזור להופיע.

 

אנחנו מצדנו מחכים לה פה בארץ.