אמא מה את עושה? הבכורה כמעט בת חמש נעמדת מאחורי בעודי נאבקת ביד אחת בחבילת טיטולים ובשנייה לרתק את אחיה כמעט בן השנתיים למיטה.

מנסה להוציא חיתול, צריך להחליף לאח שלך אני עונה לה .

איזה יופי, חיתולי כוכבים מאיפה לנו? ממשיכה הבכורה כאלו אין חצי מלחמת ממש לידה

מפמפרס, הם שלחו לאמא לנסות את החיתולים החדשים, את יכולה לתפוס פה?

הבכורה עושה פרצוף של אני יכולה הכול , תופסת צד , והופ יש לנו חיתול נקי ביד.

 

לפני כמעט  חמש שנים , בשלהיי ההריון  של הבכורה הטרידו אותי הרבה דברים שקשורים לטיפול בתינוקת שעוד רגע תיוולד, דיברו איתי על הנקה, על גזים, על לבוש (ילדת חורף) על המון דברים , אבל אפחד לא העלה בדעתו לספר לי את חשיבות ההחתלה ביד אחת.

זו מיומנות סודית ונרכשת.

 

חברות הטיטולים משקיעות הון עתק בפיתוח טכנולוגי של כושר ספיגה, כושר "נשימה", אי גירוי בעור  רק מה? אני עוד לא נתקלתי בחברה אחת שפיצחה את סוד היד האחת.

 

היחידה שפנויה לך בדיוק שאת באה להחליף חיתול ומגלה שהערמה נגמרה וזה הזמן לפתוח חבילה חדשה, רק שכמובן יש לך עולל ביד. מה שמשאיר לך ? נכון יד אחת

היחידה שפנויה לך לסדר את החיתול ואת פסי ההדבקה , כי העולל הטרי החליט לפתוח בשעורי זחילה או לחליפין כבר מתרגל הימלטות נוסח הודיני בכל החתלה.

היחידה שפנויה לך שאת מנסה לחתל במיקום בלתי אפשרי, בדיוק בזמן הכי נוראי ושאת כמובן בסופר לחץ

היחידה שפנויה לך שאת מתמרנת בין חיתול מלוכלך, חיתול נקי ו.. שפריץ כי התחיל להיות קר .

 

שהקטציק נולד הייתי בטוחה שהיי אני אסתדר, הרי יש לי ברזומה כבר ילדה אחת, ואז למדתי על בשרי (בגדי וחפצי) שאין דבר כזה, מיומנות היד האחת, טובה ככל שתהייה עדיין משאירה אותך עם יד אחת.

הראשונה שמפצחת את הסוד- אני הלקוחה שלה.

 

ולפמפרס, הם אולי עוד לא פיצחו את סוד היד האחת אבל המוצר החדש שלהם עמד בכושר ובכבוד רב במשימה  שגם לפמפרס אקטיב לפעמים קצת קשה, כמו תמיד אצלי הכול יהיה תלוי במחיר.