מחאת חדשה מתעוררת בפייסבוק בעקבות הטור של עינת ירום שפורסם אתמול ב-Onlife. יוזמות המחאה דורשות להחליף את קים בוסי, הפרזנטורית של אמלי - הקו הצעיר של מותג ML למידות גדולות - בפרזנטורית שהולמת יותר את רוח הבגדים ומידות הלקוחות.

 

לדעת מקימת הקבוצה, גאלה רחמילביץ',  קים בוסי, שלובשת מידה 38, איננה משקפת את הערכים המתאימים לקהל הלקוחות של המותג. 

 

לדבריה של גאלה רחמילביץ': "אין ספק שML הגדילה לעשות ולהקשיב לקהל שלה וליצור את אמילי - הליין הצעיר והאופנתי שלהם, הם גם השכילו לספח אליהם את אחת מהפאשניסטות הטובות שיש לנו בארץ - והכוונה היא ליעל רגב, אבל עולם כמנהגו נוהג, ובדיוק כמו שהם בחרו את נועה תשבי לפרזנטורית של ML  - שבחירתה לוותה בשלל טענות מצד הלקוחות, שהיא אינה מייצגת במידתה ובגודלה את הקהל שהם פונים אליו - כך גם הבחירה בקים בוסי, קוממה לא מעט נשים. הרי מדובר בליין צעיר ואופנתי למידות גדולות, ובוסי לא מייצגת מידה גדולה. 

 

רחמילביץ' מוסיפה: "הייתי שמחה לראות אותם עושים עוד מהלך נועז ובוחרים כפרזנטורית ראשית או פרזנטורית משנה באישה תוססת, צעירה ועגלגלה. בעיני החיבור הטבעי זה יעל רגב. היא גם ככה יוצרת את הליין ועובדת שם - אז למה לא לנצל את זה לטובתם?. הייתי שמחה מאוד לראות אותה מדגמנת לצידה של בוסי. אנשים אוכלים עם העיניים - וכשאתה מוכר להם במודעה אישה במידה 48 שנראת מהמם עם הבגד, אז גם אישה במידה 40 תרצה אותו." 

 

לגבי הקבוצה בפייסבוק, אומרת רחמילביץ' ש"חשוב לשמוע ולהרגיש מה העם רוצה וזו פלטפורמה נהדרת ולכן יצרתי את הקבוצה. הקבוצה הוקמה מקולות העם - מטוקבקיסטים, ממיילים שקיבלתי, מלקוחות וחברות שדיברו. אז חשבתי לעצמי- למה לא בעצם? מה גם שאם ניזכר איך יעל קיבלה את התפקיד שלה בחברה לפני שנה, זה היה דרך קבוצה בפייסבוק."

גאלה רחמילביץ' - הקימה את הקבוצה בפייסבוק

תגובת דוברת חברת ML דניאלה רייבנבך:

 

"יעל רגב משמשת כמנהלת הקריאטיבית של המותג MLLY מקבוצת ml ועל כן לא תשמש גם כדוגמנית הבית של המותג. קים בוסי נבחרה לאחר בדיקות מקיפות  כפרזנטורית המתאימה לאופי המותג: רעננות, חדשנות, ג'וסיות, אופנתיות וחיוניות – ערכים בולטים של MLLY ובוסי. 

לצד קים בוסי יערכו בשנת 2012 הפקות אופנה ופעילויות רבות בהן השתלבות צעירות נוספות במידות שונות התואמות למותג."