השחקנית גווינת' פאלטרו היא אצולה הוליוודית, בתו של הבמאי ברוס פאלטרו ושל השחקנית בליית' דיינר, שגדלה לתוך התעשייה ההוליוודית עם גב איתן בדמות סנדק בשם סטיבן שפילברג.

 

עוד ב-Onlife:

 

השחקנית היפה, שכמו רבות לפניה, היתה צריכה להוכיח את כישוריה ולא רק בגלל הייחוס המשפחתי, הצליחה להתברג בין השחקניות הטובות ביותר בהוליווד בין השנים 1990-2000 עם תפקידי מפתח בסרטים כמו "שבעה חטאים", "אמה", "דלתות מסתובבות" וכמובן "שייקספיר מאוהב" שגם הביא לה את הפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר, והיא בת 28 בלבד.

 

בשנים האחרונות, הבחירות הקולנועיות של פאלטרו הן פחות משובחות, אבל אין זה אומר שהשחקנית נעלמה מהרדאר שלנו, להפך, היא פשוט מתרחבת לתחומים אחרים.

 

גווינת' פאלטרו הפכה בשנים האחרונות לאם (אפל ומוזס) עם בן זוגה, הזמר המוביל של להקת קולדפליי, כריס מרטין, והיא מתחזקת פרסונה חדשה כגורו בריאות ולייף סטייל באתר האינטרנט שלה, בו היא מפזרת את הידע שלה והמלצות שבועיות. 

 

גווינת' פאלטרו מרביצה הופעות מוקפדות

 

 

יחד עם התבגרותה של פאלטרו, והפיכתה מהנערה שיצאה עם שחקנים כמו בראד פיט וגם בן אפלק, לאישה חזקה, כך גם התגבשה בה הצהרה אופנתית ברורה, והיא לא מפספסת. הסטייל של פאלטרו בשנים האחרונות הוא נקי, חלק, מינימליסטי ועוצר נשימה (בעיקר בגלל שאף אחד לא מבין איך היא מתחזקת גוף כזה בגיל 40).

 

רק בטקס האוסקר האחרון, כיכבה פאלטרו ושמלת הגלימה שעיצב עבורה טום פורד בכל רשימות המתלבשות הטובות ביותר. אז איך אפשר להשיג אפילו שבב מהמראה הקלאסי, אצילי ושיקי של גווינת' פאלטרו?

 

 

 

בחרנו בלוק שהציגה פאלטרו בפסטיבל הסרטים ה-68 של ונציה. היא לבושה בשמלת קוקטייל קצרה, שמתאימה מאוד לאקלים הישראלי, ובצבע כתום שהולך להיות "חם" מאוד הקיץ. האקססורי בהם בחרה, כמו תמיד, מינימליסטים ולא גונבים את ההצגה ממנה או מהשמלה - חגורה שחורה עבה ונעליים כסופות.

 

אז איך ואיפה אפשר למצוא בארץ פריטים דומים שיעניקו ללובשת אותם את המראה הקליל מחד אך מרשים מנגד?

 

אופציה מס' 1:

שמלה של לוצ'י, 240 ששקל

נעלי מרקו, 250 שקל

חגורה קסטרו, 90 שקל

 

 

אופציה מס' 2:

 

שמלה של קסטרו, 359 שקל

נעליים של MYKA, מחיר: 500 שקל

חגורה אייל לסטר 90 שקל

 

 

אופציה מס' 3:

 

שמלה של רנואר, 300 שקל 

נעלי מרקו, 500 שקל

חגורה של מאיה נגרי, 450 שקל