רשת האופנה של המעצבת דפנה לוינסון, HDL, זכתה בעבר ליחסי ציבור מצויינים. לקראת סוף אוקטובר 2007 פורסם כי הדוגמנית והמנחה הילה נחשון הוחתמה לעונה שלישית כפרזנטורית של המעצבת ומבחינת דפנה לוינסון זו הייתה הצהרות כוונות: נחשון היתה באותה תקופה אחת הנשים הידועות בארץ. היא הגישה תוכנית בידור ("Y בעשר"), הנחתה לצידו של אבי קושניר את "רוקדים עם כוכבים" והייתה בהריון ראשון מבן זוגה דאז יונתן כהן.

 

עוד ב-Onlife:

 

בהיותה "על הגל", פתחה דפנה לוינסון חנויות ברחבי הארץ בקצב רצחני ואפילו השיקה חנות אחת מעבר לגבולות הארץ, בבודפשט. זו הייתה שיא החשיפה התקשורתית של HDL שאותה ליוותה קולקציה שהיתה במילה אחת - סתמית. בשנים שחלפו מאז אותו קמפיין השתנה לחלוטין שוק האופנה הישראלי: יותר ויותר רשתות אופנה גדולות מחו"ל פתחו סניפים בארץ והציעו אופנה נגישה, טרנדית, למגוון רחב של מידות וכמובן - זולה. מעצבי האופנה המקומיים נפגעו ראשונים מהמיתון ולא תמיד עמדו בתחרות, מה גם שהקהל הישראלי גילה (באיחור של כמה שנים) את חדוות השופינג האלטרנטיבי - קניות באינטרנט.

 

מקטלוג הקיץ של דפנה לוינסון. צילום: גורן ליובונציץ

 

גם ברשת דפנה לוינסון התמודדו עם המצב החדש: פרזנטוריות הוחלפו על בסיס עונתי (ג'ני צראווני, קרי לי, שירלי גליק וכיום – מרים רות'), נפתחה חנות און ליין מוצלחת מאוד שמאפשרת גישה מהירה ונוחה לפריטים והנחות נהדרות על קניות באינטרנט ובדרום תל אביב הוקם סטודיו רחב ידיים שבו גם ניתן לקבל שירותי סטיילינג.

 

הסטודיו של דפנה לוינסון

 

קהל נאמן שווה משקלו בזהב

הקהל של לוינסון הוא קהל נאמן ולאורך שנים. בתחרות הגבוהה שקיימת היום ובמצב הרוח הצרכני ההפכפך, קהל כזה שווה זהב. ודווקא בגלל שהוא שווה כל כך הרבה, לוינסון מחוייבת לתת לו את הטוב ביותר שהיא יכולה ואת הטוב ביותר שמגיע לו ולא רק להתפשר על מה שהוא רוצה.

 

לאורך כל שנות קיומה של הרשת היא הוכיחה ידע טכני ויכולת מרשימים בהתאמת גזרות שהולמות ומחמיאות גם לגוף של נשים בוגרות. למעט מספר פריטים, רובם הצטיינו בתפירה איכותית, הנעשית בישראל, במיוחד מול המתחרות מהמזרח הרחוק.

 

דפנה לוינסון מעולם לא הייתה רשת של צעירות מעודכנות וגם לא התיימרה להיות כזו. הבעיה הגדולה שלה הייתה שבמקום להוביל את הלקוחות שלה למחוזות סטייל מאתגרים יותר, היא נכנעה לגחמות שלהן והלכה על בטוח. במשך שנים הופיעו בחנויות הרשת אותם דגמים קבועים (שאכן, כל אחת צריכה בארון) בשינויים קטנים ובגרסאות משעממות.

 

מה השתנה הקיץ הזה?

קולקציית קיץ 2012 היא בהחלט צעד בכיוון הנכון, אם כי היא עדיין לא לגמרי שם. השימוש הנרחב בבדים כבדים וצבעים כהים התפוגג ופינה את מקומו לפריטים קלילים וצבעוניים שעדיין שומרים על הקווים הידועים של הרשת – פריטי בייסיק איכותיים שמתאימים ללקוחה הישראלית: זו עם האגן הים תיכוני והחזה הגדול מהממוצע.

 

בהתאם לטרנד הצבעוני של העונה, קולקציית קיץ 2012 של דפנה לוינסון מציגה מראה רענן יותר מתמיד, המשלב בדים קלילים ו"נושמים" עם צבעים קייציים במיוחד, הנעים על הסקאלה שבין פסטלים עדינים (טרנד צבעי הגלידה) ועד השחור לבן הקלאסיים, שלעולם לא יוצאים מהאופנה. השראות הטרנדים החמים בעולם באים לידי ביטוי בקטלוג קיץ 2012 שצולם באווירת "עולם הממתקים", ועל סט הצילומים שולבו אלמנטים מתקתקים כגון: קאפ קייקס, מרשמלו ,עוגות צבעוניות, סוכריות על מקל, בשילוב רקעים בצבעים עכשוויים. 

 

 

השילוב בין ההשראות מן העולם וכתב ידה הסולידי של המעצבת, המקפידה על גזרות מדויקות, יוצר פרשנות נכונה ונאמנה לקהל הלקוחות ואפילו פוזל למחוזות חדשים של צעירות מעודכנות.

 

הפריטים שאסור להחמיץ הקיץ:

 

שמלה ורודה עם מפתח צוואר עגול שנראית פשוטה לגמרי אבל היא מונחת על הגוף בצורה נונשלנטית ומחמיאה והקפלים במרכזה מסייעים ליצירת מראה דק יותר.

 

מחיר: 349 שקל

צילום: גורן ליובונציץ

 

 

שמלת חולצה ממשי אפור שנחתכת בעדינות מתחת לחזה ומאפשר גם לבעלות חזה גדול להדגיש מותניים צרים.

 

מחיר: 349 שקל

צילום: גורן ליובונציץ

 

 

אפילו מכנסי הפיג'מה עם ההדפסים הצבעוניים, אותו ז'אנר מאוס הנראה הולם אך ורק לנערות דקיקות וגבוהות, מצליח לקבל פרשנות לא רעה בכלל בבית HDL ולהוסיף את זריקת הצבע המתבקשת.

 

צילום: גורן ליובונציץ

 
 

מכנסים מחוייטים עוברים כחוט השני בין כל הקולקציות של דפנה לוינסון ולעניות דעתי נחשבים לפריט הדגל של המותג – ובצדק. הם תמיד תפורים טוב, תמיד מחמיאים ומחזיקים שנים ארוכות. אם הגעתם לפתחה של אחת מעשרות החנויות הפזורות ברחבי הארץ ולא מצאתן את עצמכן בין הבייסיק השגרתי לטרנדי המעיז – נסו את המכנסיים. בטוח שתצאו עם זוג אחד לפחות.

 

 

היינו משאירים בחנות:

 

את מכנסי הברמודה הכחולים (229 ?) שנראים קצת לא קשורים לקולקציה וחצאיות הבד (299 ?). למרות תפירתן הנאה, אפשר למצוא באלפי מקומות אחרים ובעיצוב הרבה יותר מחמיא ומעניין. 

 

ועוד מילה אחת על דפנה לוינסון:

המעצבת השכילה להבין את הצורך של נשים בשמלות כלה במחירים שפויים, בגזרות קלילות בעיצוב עדכני וללא הקצפות הרגילות. מאז שנת 2010 מתחזקת דפנה לוינסון ליין כלות אטרקטיבי ביותר, ששם דגש על מבנה הגוף הישראלי, מחטב אותו ומתאפיין באלמנטים רומנטים: שמלות נשפכות, שמלות מחוך, שמלות מעטפת ושמלות בגזרת אמפייר. 

 

קולקציית הכלות של דפנה לוינסון מצטיינת בבדים איכותיים, ושילובים של אפליקציות הנתפרות בעבודת יד, וכל אלו, במחיר המושלם של 1000-1999 שקל בלבד. מבחינתנו, ככה צריכה להיראות ולעלות שמלת כלה. 

 

 

צילום: רונן פדידה

 

ביקור בחנות המקוונת או אפילו בסטודיו הראשי, מומלץ בחום. אנחנו התחדשנו. 

 

הסטודיו של דפנה לוינסטון HDL Life Style נמצא ברחוב אלפסי 1, קומת הכניסה, תל אביב. טל.: 03-5185439