אלו ימים כאלו שנראה ששום דבר לא מסתדר לנו כעם. כולם, נדמה, מתלוננים יותר מתמיד על מזג האוויר ופקקים ומיסים וכל מה שזז. דווקא בזמנים כאלה אני חושבת שכדאי שכולנו נזכור את מי שעושים לילות כימים על מנת להפוך את הגיהנום הזה למעט יותר נסבל: חברי הכנסת הכל כך נפלאים שלנו והצעות הייעול ההו-כה מדהימות שלהם. קחו לדוגמה את חבר הכנסת מש"ס, נסים זאב.

 

עוד ב Onlife:

מהאיש שהביא לכם את הלהיטים "הומואים הם אנשים חולים", "זונות מפתות גברים ולכן הן אשמות, חוקית והלכתית", "בואו נדפיס שטרות כסף עם הכיתוב 'אנו מאמינים בבורא עולם'" ועוד כמה פנינים שלא יובאו כאן מפאת חוסר מקום, מגיעה כעת ההברקה החדשה של "הייתי אוסר קיום יחסי מין מחוץ לנישואים כי יש פה הפקרות של הנוער שהשם ירחם".

 

החלום הרטוב של ח"כ נסים זאב

לזכותו של חבר הכנסת זאב ייאמר שאפילו המוח שלו לא צר עד כדי תקווה שחוק כזה באמת יעבור אי פעם, אבל המחשבה עצמה קיימת ונאמרת בריש גלי: החלום הרטוב של נסים זאב הוא שכולנו (כל מי שטרם הספיק לאבד את בתוליו לפחות) נשמור על תומתנו עד החתונה, ואז נעשה את זה בקדושה ובטהרה על מצעי סאטן, עם עלי ורד מפוזרים מסביב למיטה, נרות דולקים ודיסק זמירות של הקינדרלעך ברקע.

 

 

ואני חלילה לא מזלזלת באנשים אמביציוזיים עם חלומות גדולים - החלום הכי גדול שלי כרגע זה שיהיה לי פה קרואסון על שולחן העבודה וגם בקשר אליו אני לא מתכוונת לעשות הרבה-  אבל נסים יקר, יש מה-זה מלא חורים בחזון שלך. קודם כל זה לא עבד אפילו בבוורלי הילס 90210. כולנו זוכרים איך דונה ייבשה לדיוויד את הצורה והיו צריכים להחזיק אותנו ככה עשר עונות עד שהיא עשתה לו טובה. רע מאוד.

 

סקס הוא הפתרון לשעמום המסוכן

דבר שני, מה נעשה עם כל הנוער האלים הזה שמסתובב פה ושותה לנו וודקה בלילות מתחת לבית? תבין, סקס חופשי זה הדבר היחידי שאנחנו יכולים לאפשר כדי להעסיק את היצורים האלה לפני שהם מתפרעים ברחובות ושורפים לנו את המדינה עד היסוד. וגם לאנשים הבוגרים יותר משעמם, נסים. מאכילים אותם בהרים של בולשיט בטלוויזיה. הם נרקבים בעבודה משמונה עד שמונה כדי שיהיה להם כסף לקוטג' במקרר ולהמשיך לשלם על מגורים בדירות שבחיים לא יהיה להם כסף לקנות.

 

במצב של היום הם אפילו מתבאסים ללכת לפאב ולשתות בירה, וגם אם כבר יצאת ומישהו מוציא סכין ופותח לך את המעיים בפאב אז באסה לחכות עד שמשטרה מגיעה וכל זה, אז מה כבר נשאר חוץ מלנסות להשיג קצת סקס לא מחייב בשביל לשכוח קצת את הקיום הכללי המדכא שמסביב.

ועוד לא דיברנו בכלל על אנשים ממש מכוערים ולוזרים שיכולים נגיד להשיג איזה סקס רחמים ביום טוב אבל אין סיכוי שאף אחד יתחתן איתם. איפה אהבת ישראל שלך כשזה מגיע אליהם? ומה עם בחורות נחמדות כמוני שלא כזה בוער להן להתחתן ולהתחיל בהשרצת ילדים מתמשכת? מה נעשה עם כל האנשים הבעייתיים האלה, נסים? האם נצייד אותם באישור מיוחד מטעם הרבנות שמותר להם לפחות מין אוראלי/ אנאלי/ חריגים, כמו סוג של גראס רפואי?

וכל זה עצוב, ילדים, כי נסים זאב לא באמת חולם להציל את התום ואת הרומנטיקה האבודה. נסים חולם על עולם שבו יהיה סדר קפדני, שבו אישה טובה תדע את מקומה (תתחתן בהקדם כדי שתוכל להתחיל לבשל/ לנקות/ לכבס לבעלה), שתקיים יחסים רק במסגרת תא משפחתי מסודר שיש לו מטרה להתרחב ולא למטרות הנאה נטו חלילה וחס.

לסיכום, חבר הכנסת נסים זאב, אתה אדם כבד, לא הגיוני ולא כיפי בעליל, ואני באופן אישי לא מתכוונת להצביע לך ולא למפלגה הכבדה, הלא הגיונית והלא-כיפית בעליל שמאחוריך. כן, זה בוודאי כבר יעצור אתכם מלקבל 17 מנדטים! ואם אנחנו כבר פה, ימי הביניים התקשרו באמצעות שליח על סוס ושאלו אם בא לך לשרוף מכשפות אחרי העבודה. אבל תחזיר תשובה כשיבוא לך, לא בלחץ.