1.  שיק או שוק (הכרמל)?

 

שוק הכרמל הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר בישראל ומגיעים אליו מדי יום אלפי תיירים מכל העולם. מה הפלא אם כן שגם אנחנו שבויים בקסמו של השוק, שסודו כנראה טמון בצבעים, בריחות ובאנרגיות המיוחדות שגורמות לנו להתאהב בו בכל פעם מחדש.

 

 

 

קחו לדוגמא את באסטת התכשיטים הזו, שהיא השראה בפני עצמה. במבט ראשון, נראה כי מדובר בערמה של תכשיטים חסרי טעם וסגנון, אך אם תקדישו כמה דקות של תשומת לב, תגלי שמסתתרים שם כמה פריטים מלאי שיק שיקפיצו לכל אחת את המלתחה, והכי חשוב, הכל החל מעשרה שקלים. מי אמר צדק חברתי ולא קיבל?

 

 

 

2. פרחים שמשמחים לב אנוש

 

אין כמו שמלה פרחונית לרענן את ימי הקיץ החמים. אבל לפעמים למצוא אחת מספיק מוצלחת, זו לא משימה קלה (בוודאי אם עברת את גיל 25). רשתות האופנה אמנם מציעות מבחר עצום של וריאציות לשמלה קיצית קלילה, אך בדרך כלל האורך קצר מדי או שהכתפיות דקות מדי ובסוף תמיד חוזרים לג'ינס וחולצת טי-שירט רגילה.

 

ברשת ג'אמפ מצאנו השבוע שמלה מקסימה בגזרה מנצחת שמחמיאה מאוד למבנה נשי ובשל (מדגישה את המותן, מלווה את הגוף ובעלת מפתח וי עמוק שמאריך את הצוואר ומחמיאה לחזה), פריט כזה לא מוצאים בכל יום ובמחיר של 100 שקלים - נותר לנו רק להוריד את הכובע ולפתוח את הארנק. 

 

 

 

3.  קצת צבע לא הזיק לאף אחת

 

לפעמים זריקת צבע בפנים יכול לשדרג הופעה שלמה. לנשים שמעדיפות לישון עוד 10 דקות בבוקר מאשר להתאפר, או לאלו שפשוט לא אוהבות את כל ההתעסקות, חברת "איל מקיאג'", סוגרת את הפינה. 

 

במבצע שווה ביותר, חברת האיפור והקוסמטיקה נותנת לנו ליהנות ממגוון של שפתונים במחיר של 30 שקל בלבד (במקום 97). המבצע תקף עד יום חמישי (31.05.12) אז אל תגידו שלא אמרנו. 

 

 

 

 

4. לצעוד בנעליים של הכוכבות הגדולות

 

לפעמים הנעליים עושות את כל העבודה. קחו לדוגמא הזוג המקסים הזה שמצאנו בחנות קטנה ומדליקה בשם "אימלדה" ברחוב דיזנגוף 213. נעליים שטוחות ונוחות שבעיצוב החכם שלהן ובבחירת החומרים והצבעוניות המדויקת, יעניקו לכל אחת מראה מלא סטייל ותחכום. 

 

ציפור קטנה לחשה לנו , שבמהלך ביקורה האחרון של השחקנית קלייר דיינס (הומלנד) בארץ (לצורך צילומים), היא רכשה לעצמה זוג צהוב/ מנומר אחד. אין, עיצוב ישראלי זה הכי.

 

נעליים של אימלדה. 350 שקלים

 
 

5. עיצובים רכים לקטנטנים

 

בכל פעם שמישהי סביבנו יולדת, הביקור הראשון הוא לסניף שילב הקרוב לביתנו לקנות מתנה, שקרוב לוודאי תהפוך לעוד זיכוי אחד מני רבים. הפעם החלטנו לחפש מתנה מקורית ומיוחדת ששווה את ההשקעה הכספית.

 

שרון לנגליב היא מעצבת תעשייתית שבסמוך ללידת בתה דניאל, נולד גם המותג החדש שלה "פיקולינה" – מותג שמתמחה בעיצוב מוצרי תינוקות וילדים. מוצר הדגל של המותג הוא מארז אריכי בד רכים שמשמשים לעיצוב פנים חדר תינוקות בוריאציות רבות לבחירת ההורים הטריים. כל סוגי האריחים מיוצרים בעבודת יד וניתן להזמין אותם כמארזים מרהיבים שיבטיחו לך מתנה מקורית ומרשימה.

 

 

 

 

מארזים מהודרים החל מ 100 שקלים ומעלה.

 

לפרטים נוספים אפשר לכתוב לשרון לכתובת המייל sharonlewin4@gmail.com, להתקשר: 052-3364686 ואפשר גם לבקר בעמוד הפייסבוק של המותג.