1. אם זה זול - זה קצת יותר יפה

 

הקצב המסחרר בו קולקציות אופנה מתחלפות בחיינו, גורם לנו לעתים לבלבול קל. עם זאת, אחת מתופעות הלוואי המשמחות של התרבות הזו, היא חנויות העודפים שצצות לאחרונה כמו פטריות אחרי הגשם. 

 

עוד ב-Onlife:

 

הפעם בחרנו לבקר באחת מחנויות העודפים הותיקות בתל אביב וחזרנו עם הפתעות לא רעות בכלל. "קסטרו עודפים" ששוכנת בלב רחוב אלנבי הרועש, טומנת בחובה מספר מציאות שעד לפני כמה שבועות עדיין כיכבו בשלטי החוצות של איילון, רק שבחנות העודפים הן מוגשות לנו במחירים הרבה יותר אטרקטיביים.

 

 

גופיות סאטן ב-79 שקל במקום 129 שקל (בחלק מהסניפים של הרשת עדיין אפשר למצוא אותן במחיר מלא), שמלות קיץ קלילות ב-80 שקל, נעליים ועוד הפתעות. בקיצור, שווה ביקור כי האופנה אולי מתחלפת אבל יש פריטים (בייסיק בעיקר) שתמיד יישארו רלוונטיים במלתחה של אישה. אגב, גם לגברים, יש פריטים שווים וזולים.

 

שווה ביקור. קסטרו עודפים

 

 

2. "זה לא כל כך נעים לראות גן סגור" 

 

כך הרגשנו כשהחנות המקסימה של המותג "פלסטיק דול" ברחוב בעלי המלאכה בתל אביב נסגרה לפני מספר חודשים. אז איזה כיף שאנחנו יכולים לבשר לכם כי מעצבת המותג, שושי ברבי המוכשרת, חוזרת לחיינו והפעם היא משיקה מותג חדש בשם "ג'וס".

 

הסגנון המיוחד שלה נשמר אך שודרג והמבחר פשוט משכר: חולצות הטי המזוהות עם המותג מתחילת דרכו, ג'ינסים, הלבשה תחתונה, שפתונים ואקססוריז משלימים. 

 

הפריט המנצח שלנו, הוא חולצת טי עם הדפס מיוחד שנראה כמו שלייקס, שבשילוב עם ג'ינס יוצר לוק של מגניבות שיא. לא פלא שסלבריטאי ישראל (ביניהם אנה אהרונוב, עברי לידר, יונית לוי, עידו רוזנבלום, שלישיית מה קשור, נינט טייב וגיא פינס) כרוכים אחריה כבר כל כך הרבה שנים. 

חולצה של JUS, מחיר: 286 שקל

 

את החנות החדשה שלה תמצאו ברחוב שינקין 30 פינת יוחנן הסנדלר 14 תל אביב.

 

3. שרשר על כל צוואר

תכשיט גדול עם נוכחות חזקה יכול להקפיץ כל טי שרט לבנה ופשוטה ובכלל לשדרג כל פריט בסיס שתשלפי מהארון. זו הסיבה שתכשיטים ואביזרים משלימים הם מצרך מבורך במלתחה הנשית ובעיקר ל"אישה הישראלית" שכל כך אוהבת פרטי לבוש בייסיק (או בגרסה המדויקת יותר: אוהבת להתלבש פשוט מדי).

 

הפעם בחרנו שרשרת מרשימה אך מספיק נטרלית בכדי לא לסבך אותך עם התאמות ושילובים, והחלק הכי  נחמד בה הוא המחיר הידידותי שבהחלט יוכל להתאים כמעט לכל כיס ממוצע.

 

שרשרת של TOP TEN, מחיר: 90 שקל

צילום: טל טרי

 

 

 

4. טוויסט אנד שאוט

 

"מאוזנר" הוא מותג ישראלי בבעלות משפחתית שעושה כבוד למולדת כבר קרוב לחמישים שנה. הלקוחה שלהם, כפי שהם מגדירים אותה, היא אישה מצליחה שאוהבת להתלבש בהתאם, כשהצלחה מבחינתם יכולה להתפרש לכל כיוון אפשרי וזהו קונספט שהיה לנו מאוד קל להתחבר אליו.

 

בקולקציה החדשה שלהם שמחנו לגלות שהצבעוניות לוקחת חלק משמעותי וזה לא דבר מובן מאליו במותג שמכוון לנשים שכבר עברו את גיל העשרה. הנה לדוגמא פריט קלאסי למלתחה של אשת עסקים: ז'קט מחויט ומחמיא לגוף, רק שהפעם הוא קיבל טוויסט צעיר בבחירת הצבע הכתום-תפוז, שמצד אחד יאיר את המלתחה ויוסיף לה טרנדיות מרעננת, אך במקביל ישמור על מראה מכובד וראוי לעסקים.

 

ז'קט של מאוזנר 1490 שקל

 

 

החסרון היחיד הוא המחיר הגבוה, אבל הדיוק של הגימורים, הפרטים הקטנים וההקפדה על חומרי גלם איכותיים, גרם אפילו לנו להצדיק אותו ולקבל אותו בהבנה. אז אם "ההצלחה" שלך כבר תורגמה  גם לחשבון הבנק שלך, את בהחלט מוזמנת ליהנות מפריט מנצח. ואגב, הוא מגיע עד מידה 48.

 
 
 

5. מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

אחת התמכרויות השכיחות ביותר בעולם המערבי היא ההתמכרות לקפאין, שכבר הפך להיות חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו. הצמיחה המשגשגת של ענף הקפה גררה בעקבותיה תעשייה נלווית של מוצרים משלימים, ומתוך מבחר הגאדג'טים העצום המוצע בחנויות, דווקא מוצר חדש הצליח לכבוש את ליבנו, בעיקר כיוון שהוא מסתמן כמתנה אידיאלית לכל אוהבי הקפה (שזה בערך כל אדם באשר הוא).

 

 

 

 

מדובר בשבלונות  שמניחים על קצף הקפה ועליהן מרססים תמצית קקאו, מה שיוצר מעין גרפיטי מדליק שהופך את שתיית הקפה לחוויה ויזואלית עם מסר וחיוך. מחיר של ערכה בת חמש שבלונות ושפריצר עם תצמית קקאו (30 מיל שמספיק ל-300 שפריצים, שמספיקים לבין 100-150 כוסות קפה) נמכרת ב-149 שקל לא כולל שילוח ומע"מ. את הערכה ניתן להשיג בדף הפייסבוק או באתר.