המעצבת אפרת כהן - זיתן למותג אפרתה היא אחת המעצבות הישראליות האהובות על נשים בארץ והיא מתהדרת בקהל לקוחות קבוע ונאמן. אפרתה הוא מסוג המותגים שצמחו מלמטה, כלומר, אלו לא יחסי הציבור והפרסום המסיבי שקידמו את המותג והביאו אותו לתודעה הציבורית, אלא קהל הלקוחות המפרגן והנאמן שלו.

 

עוד ב-Onlife:

 

"הצורך האישי שלי בבגדים מעוצבים ונוחים שמחמיאים לגוף האישה הוא מה שמניע אותי. בדיוק כמו רוב הנשים, אני, כאמא, אישה עובדת, ואישה מודרנית, מבינה את הצורך שלנו – הנשים להבליט את מה שטוב ולטשטש את מה שצריך, ועדיין להיות עדכנית, קלאסית והכי חשוב - נינוחה. הנוסחה הזו בצירוף בדים נעימים וטבעיים הם בעיני מה שצריך בשביל ליצור מראה שיקי שמתאים לאורך כל היום - מהבוקר במשרד ועד ליציאה בלילה". מספרת אפרת על עיצוביה.

 

יצאנו לגלות מהו סוד קסמה של המעצבת וכיצד היא מצליחה לגעת בליבן של נשים רבות כל כך: האם מדובר בגזרות הנקיות של המותג? האם הבדים הבסיסיים הם אלו שמושכים את ליבן של הישראליות, שלא אוהבות להיראות "מוגזמות" כשהן יוצאות, או שאולי מדובר במיעוט ההדפסים שמקל על שילובים אפשריים בין פריטים - איך שלא מסתכלים על זה, נקי ובסיסי זה המוטו.

 

דגמים מתוך קולקציית קיץ 2012 של אפרתה

 

בקולקציית קיץ 2012 של אפרתה מצאנו מספר דגמים מומלצים, בעיקר שמלות, שהצלחתן טמונה בגזרות מחמיאות, שניכר כי אישה אמיתית, שמבינה נשים, עומדת מאחוריהן. עם זאת, הפשטות וסגנון הבייסיק שכל כך מזוהה עם אפרתה, עומד גם בעוכריה ומשאיר את המותג במקום, ואת הקולקצייה בסיסית מדי ולא מספיק מתוחכמת ועדכנית. 

 

כאמור, הפוטנציאל קיים, אך בכדי לבנות לוק שיקי ואופנתי, הלקוחה העתידית תיאלץ להיעזר בשדרוג המלתחה באמצעות אקססוריז ואביזרים משלימים רבים. מה שכן, הרבה יותר קשה למצוא פריטי בייסיק נוחים ומחמיאים כמו הפריטים של אפרתה שישמשו בסיס איכותי לכל מלתחה, מאשר אקססוריז מגניבים, אז קדימה להסתער.

 

חמשת המומלצים שלנו מתוך הקולקציה:

 

1. שמלת האשליות

שמלה שבזכות חיתוך הצבע בצדדים יוצרת אשליה אופטית של גוף צר וארוך יותר שמתאפיין במותן דקיקה. החיתוך הגאומטרי מסוג זה, הפך לסוג של טרנד לוהט בפני עצמו והוא מפורסם בעיקר בזכות הגירסה המקורית של המעצבת הבריטית סטלה מקרטני שנלבשה ע"י קייט וינסלט על השטיח האדום.

 

 

2. שמלת פסים

נהוג לחשוב שפסים זה משמין, אך בשמלת הפסים הזו, בגזרה בסיסית, נקודת הכוח טמונה דווקא בהדפס הפסים האלכסוניים שמצליחים בקלות לטשטש כל צמיג מיותר באזור הבטן ומשדרת מראה קליל ונינוח.

 

 

3. שמלת שרוך קשירה

מדובר בגזרה מדויקת ומחמיאה. החיתוך במותן יחמיא לסוגים שונים של מבני הגוף הנשי ובעזרת שימוש חכם באביזרים משלימים, ניתן לבנות איתה מראה שיקי ומנצח.

 

 

4. שמלת כיווצים אפרסק

גם השמלה הזו נכנסה לקטגורית המומלצים בזכות הגזרה המוצלחת. מדובר בשמלה צמודה לגוף, מסוג השמלות שבדרך כלל נוטות להחמיא רק לבעלות גזרה דקיקה וחטובה, אך בזכות הכיווצים באזור הבטן שמטשטשים את האזור, היא מצליחה להחמיא לנשים בכל המידות והסוגים. 

 

 

5. חולצת מעטפת 

רוב הנשים בעלות חזה גדול למדו כבר על בשרן כי אין גזרה מחמיאה יותר, מאשר גזרת המעטפת הקלאסית. המפתח העמוק עוזר להאריך את הצוואר והחיתוך מתחת לחזה מאפשר הדגשה של הטליה והשילוב שנוצר מחמיא ומעודן.

 

לא תמיד קל למצוא את גזרת המעטפת בתוך קולקציות רשתות האופנה שמוכתבות בעיקר מטרנדים עולמיים, ולכן, שמחנו מאוד למצוא אותה בקולקציה של אפרתה והיא מוצעת במגוון צבעים מרעננים וטרנדיים.

 

מחירים:

חולצות 200-230 שקל

שמלות 300-350 שקל

 

מידות: 36-44.

 

להשיג:

אבן גבירול 175 תל אביב, דיזנגוף 179 תל אביב (חנות חדשה החל משבוע הבא)