1. זריקת צבע הכרחית במלתחה הקייצית

 

אנחנו עדיין לא מצליחות להבין למה הנשים הישראליות כל כך מפחדות מצבעים? מרבית הרחוב הישראלי לובש שחור, לבן ואפור על כל גווניו אפילו בימי הקיץ העליזים. 

 

השבוע מצאנו פתרון מושלם לכל הנשים שמפחדות להעיז וללבוש צבע ובכל זאת רוצות ליהנות מיתרונותיו - קבלו את הקולקציה הצבעונית והמרעננת של מותג התכשיטים roni uziel accessories .

 

בקולקציית הקיץ השמחה תמצאו מגוון שרשראות בשילובי פלסטיק בצבעים עזים, עגילים צמודים שיזרקו נקודה של אור וצבע לאזור הפנים, ובעיקר המון שמחה וכיף. אנחנו אהבנו במיוחד את סדרת השרשרות הצבעונית שישדרגו בקלות כל גופיה משעממת וחלקה ויעזרו לך לעבור בשלום את המשימה.

 

 שרשראות של המעצבת רוני עוזיאל, 180 שקל

 

לפרטים:

עמוד הפייסבוק של רוני

 

ניתן להגיע לסטודיו המעצבת (הדס 4, נס ציונה) בתיאום מראש בטל. 054-2030242 או במייל: ronau77@gmail.com

ניתן גם למצוא את הפריטים של רוני במספר חנויות, ביניהן: 

 

"שיינושקה"- אוסטרובסקי 36 רעננה, סטודיו קרן ברקוביץ' לשמלות כלה וערב- רוטשילד 23 נס ציונה, "שייני"- הרצל 185 רחובות,
"ליליום"- דוד רזיאל 12 יפו

 

 

2. איך לא לצאת קורבן אופנה

 

טרנד ה"פרינט על פרינט" שמדבר על שילובי הדפסים בלתי קונבנציונליים הוא טרנד מרענן וסופר שיקי, אך גם מעט "מסוכן" מאחר וקל מאוד ליפול ממנו למקום של חוסר טעם.

 

בדיוק בגלל זה בחרנו השבוע בפריט מוצלח של המעצבת גרטרוד שהוא גם יפה בפני עצמו (ויכול להשתלב עם חלק עליון נטרלי וחלק), והוא גם משתלב יחסית בקלות עם הדפסים נוספים ויוצר איתם את הלוק המשולב המוצלח ביותר. 

 

החצאית של גרטרוד. מתאימה גם עם הדפסים

 

רשימת חנויות "גרטרוד":

דיזנגוף 225 תל אביב, 03-5467747, אוסישקין 44א' רמת השרון, 03-5473648, מתחם בית חרות, 09-86657160 , גרטרוד הקטנה (חנות עודפים), פרישמן 77 תל אביב, 03-5239902

 

 3. סנדל הקיץ ה(כמעט) מושלם

 

כולם מכירים את המשפט "את הכי יפה כשנוח לך", אבל אנחנו גם חיות לפיו. אישה לעולם לא תראה באמת יפה ושלמה עם עצמה אם לא נוח לה וזו הסיבה שהשבוע בחרנו בסנדלים הקיציות של המותג "קאפל אוף" של זוג המעצבים: שלי סתת ואלון קומבור.

 

הצבע הקיצי והנועז פשוט גרם לנו לחייך לעבר הנעליים, אבל מהרגע שהכנסנו את כף הרגל ועשינו את הצד הראשון, זה כבר היה ברור. אם רק אפשר היה לקבל אותן במחיר מעט יותר נמוך זה כבר היה ממש מושלם, אבל גם בכמעט מושלם הסכמנו להסתפק הפעם.

 נעלים של המותג Couple of

490 שקל

 

להשיג: דיזינגוף 207, ת"א, הלל 4, ירושלים, קניון  כפר סבא.

 

4. מה תקחי איתך לאי בודד?

 

המעצבת שלי לימור למותג O-shan השיקה החודש חנות חדשה ובה היא מציגה את קולקציית קיץ 2012:Polynesian Sun . הקולקציה נוצרה בהשראת האוקיינוס הפסיפי והתרבות הפולינזית, בעקבות מסע אישי של המעצבת שכלל שהות בת חודשיים ימים על אי מבודד במרכז האוקיינוס השקט.

 

התכשיטים מאופיינים בניחוח קייצי ובסקאלת צבעים עשירה, המתכתבת עם המנעד הצבעוני העצום המצוי בעולם הקסום של האוקיינוס. מעבר למבחר התכשיטים המהפנט שמצאנו בחנות החדשה, העניין שכבש את ליבינו היה דווקא פינת העבודה הקטנה בה ניתן לראות כיצד כל התכשיטים נעשים בעבודת יד ולחזות ביצירה המופלאה. 

 

 

טווחי מחיריםשרשראות: 1950 - 245 שקל, עגילים: 795 - 245 שקל, צמידים: 695 - 245 שקל 

מרכז בעלי המלאכה 17, ת"א

 

5. פריז ברמת השרון

 

זה תמיד נחמד לגלות הפתעות אופנתיות מחוץ "למדינת תל אביב". השבוע ביקרנו בבוטיק Dress code ברחוב אוסישקין ברמת השרון ומצאנו שם המון פריטים מעניינים ובעיקר, את הטוניקה המוצלחת הזו, שבשילוב האקססוריז הנכונים, נתנה לנו הרגשה שנחתנו לרגע ברחובות פריז.

 

 

טוניקה סגולה מהבוטיק dress code

 

בעלת הבוטיק מייבאת שני מותגים אירופאיםהמותג הבלגי ESSENTIEL ומותג נוסף מדנמרק BY MALENE BIRGER ובאופן כללי האוסף המרשים והקניינות המשובחת ללא ספק מצדיקה ביקור. תזכרו שאנחנו המלצנו ראשונים.

 

פרטים בעמוד הפייסבוק

דרס קוד: אושיסקין 54 רמת השרון