הכינו את עצמכם לגילטי פלז'ר של שלוש דקות, באחריות. נתחיל בהסבר: רשת קסטרו השיקה אתמול את קולקציית הלנז'רי (ההלבשה התחתונה), החדשה והראשונה שלה. בקסטרו הגיעו למסקנה שלא מספיק שהוציאו ליינים של בושם או מוצרי ספא, צריך גם לדאוג למה שיש מתחת לבגדים. עד כה סבבה. אנחנו אפילו בעד.

 

למי שמתעניינת, בקולקצייה יש 24 דגמים שמגיעים בסטים של חזייה ותחתונים בגזרות רגילות וגם פוש אפ, סטרפלס וכו. לפי הבנתי, יש ממידה  75A, ועד ל DD75. המחירים נעים בין 80 לבין 149 שקלים.

 

סרטון הפרסומת לקולקציית הלנז'רי בכיכובה של לירז דרור:

 

 

עכשיו מה? צריך להתחיל לעשות באזזז, נכון? אז פרט לסרטון הפרסומת העיקרי, שהושק אתמול ומציג את הפרזנטורית הצעירה, לירז דרור, בחזייה ותחתונים מהקו החדש, התחיל לרוץ ברשת במקביל גם סרטון "ויראלי", ובו אנחנו מקבלים את הפרזנטורית העיקרית, גל גדות, שלכאורה צילמה את עצמה בחדר הלבשה במצלמה חובבנית, עושה ליפ דאב לפני הצילומים. בחזייה כמובן. מהליין החדש.

 

עכשיו, אנחנו לא באמת סתומים, העיתוי המקביל של שני הסרטונים ששוחרר לרשת חשוד מדי, אבל האמת, למי אכפת? גל גדות יפהפיה, חמודה וכובשת, וכל הכבוד לקסטרו שיודעים טוב טוב איך לעשות את העבודה. 

 

גל גדות עושה ליפדאב עם חזייה:

 

מה שכן, זה הזכיר לי עוד ליפדאבים מפורסמים נוספים, זוכרים את בר רפאלי ונועם טור עושים ליפ דאב לשיר forever young?

 

וגם את הליפדאב החמוד (ומעט חובבני) שצילמו מלכות הילדים רוני סופרסטאר דואני ודון לני גבאי לאחד השירים הכי מושמעים היום בארה"ב call me baby:

 

 

אבל אין ספק שהאמריקאים הם אלה שעושים את זה טוב מכולם, ובפרסומת אחת מאוד מודעת לעצמה, הצליחו להביא את כל העזרים האפשריים כדי ליצור את "הפרסומת המושלמת". קסטרו, אתם בהחלט בדרך הנכונה, אבל שימו לב איך באמת עושים את זה:

 

ג'ניפר אניסטון בפרסומת למים חכמים: