בחיפוש אקראי בגוגל, אמריקאית בשם מרי-אן סאורי (MaryAnn Sahoury) מניו ג'רזי, ארה"ב, נחרדה לגלות שהיא ובתה התינוקת "מככבות" באתרי פורנו ללא ידיעתה.

 

עוד ב-Onlife:

 

מרי-אן סאורי הסכימה להצטלם, בשנת 2010,  לסרטון שנועד להדריך נשים ולספק להן טכניקות הנקה שונות. סאורי צולמה כשהיא מניקה את בתה התינוקת בת החודש, לסרטון ההדרכה שנוצר על-ידי חברה שנקראת "מרדית' הפקות".

 

בימים אלו, תובעת סאורי את "מרדית' הפקות", מאחר ולדבריה, הובטח לה כי השימוש בוידאו יהיה למטרות הדרכה בלבד, אולם הסרטון מצא את דרכו ליוטיוב, ומשם לאתרי פורנוגרפיה שונים, כאשר צד ג' עשה בו מניפולציות עריכה כאלו ואחרות על מנת להפוך אותו לפורנו.

 

סאורי התראיינה לחברת החדשות של NBC וסיפרה כי הרגישה "בחילה של ממש", ולא ידעה מה לעשות למראה הסרטון הפורנוגרפי. "הרגשתי משותקת" אמרה למראיינת.

 

 

מרי-אן סאורי בראיון לרשת NBC

צילום מסך מתוך הראיון

 

מריאן סאורי הוסיפה שחברת ההפקות הבטיחה לה שתשתמש אך ורק בשמה הפרטי בסרטון, אך כפי שהתסבר, גם שמה המלא וגם שם בתה התינוקת, הופיע והופץ לעיני כל. למעשה, סאורי גילתה על קיומו של סרטון הפורנו כשעשתה גוגל על השם שלה ושל בתה התינוקת, ונחרדה לגלות כי הם מופיעים בשלל קישורים לאתרי פורנוגרפיה.

 

"כאמא, מאוד קשה לראות את זה, את לא רוצה לחשוף את הילדה שלך לעולם כזה" אמרה סאורי הבוכיה. 

 

מחברת ההפקה מרדית' נמסר: "מרדית' היתה מזועזעת לגלות שמישהו עשה שימוש לא נאות בוידאו שנועד לעזור לאמהות צעירות. נקטנו מיד בצעדים משפטיים ומינינו חברת עורכי דין מובילה שמתמחה במקרים מסוג זה".

 

"נקטנו בצעדים הללו למרות שמרי-אן סאורי חתמה על טופס שחרור, שמאפשר שימוש בוידאו, בכל הפלטפורמות ומשחרר את מרדית' הפקות מאחריות של שימוש של צד שלישי".

 

עם זאת, השבוע פסק שופט פדרלי, שלמרות שלכאורה מרדית' הפקות משוחררת מאחריות, למרי-אן סאורי יש עילה מספקת לתביעה.

 

הראיון עם מרי-אן סאורי לרשת NBC:

 

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy