שניה לפני שהחורף משתלט לנו על ארון הבגדים (שמישהו רק יעדכן את מזג האוויר בבקשה), ורגע לפני שמפנים את בגדי הקיץ מהחנויות, פצחנו במבצע מיוחד לליקוט הפריטים הכי שווים במחיר שלא יחזור. והפעם - שמלות:

 

1. שמלה של twentyfourseven. מחיר: 70 שקל במקום 250

 

השמלה של רשת האופנה twentyfourseven מצוינת לנשים במבנה אגסי (פלג גוף תחתון רחב יותר מהעליון), כיון שהגזרה שלה מטשטשת את אזור האגן והירכיים ובמקביל מוסיפה מעט נפח בחלק העליון של הגוף ובאזור החזה.

 

החיסרון היחסי היחיד של השמלה - היא מצריכה לוותר על החזיה, כך שהיא לא ממש תתאים למי שמידת החזיה שלה עברה את קאפ C. אבל במחיר האטרקטיבי בו היא נמכרת - כל הנשים עם החזה הקטן מוזמנות ליהנות. אנחנו מוכנות להעלים עין.

 

שמלה של twentyfourseven. מחיר: 70 במקום 250 שקל 

 

 

2. שמלה של אמה. מחיר: 280 שקל במקום 400

 

בקטגורית השמלה המושלמת לימי הסתיו הקרבים זוכה השמלה המתוקה של אמה. הדפס הפרחים בגוון החמים והפרח הצהוב בדש יראו מושלם בשילוב של תיק קש, סנדלי פלטפורמה בגוון קאמל ומשקפי שמש עגולים (כן, אנחנו כבר התחלנו להשתעשע במחשבות על סטיילינג אופציונאלי לאחרי הרכישה).

 

שמלה של אמה. מחיר: 280 במקום 400 שקל

 

 

3. שמלה של Forever 21. מחיר: 95 שקל

 

אף פעם לא יהיו לנו מספיק "שמלות שחורות קטנות" בארון. אז בשביל שהמבחר שלנו בארון יישאר מרשים ומעודכן, בחרנו את ה LBD (שמלה שחורה קטנה) של Forever 21. מדובר באחת מוצלחת במיוחד - כזו שתוכל לשמש ליום עבודה במשרד וגם לאירוע בערב. החיתוך המחמיא במותן, האורך המספק שהולם כמעט כל גיל, משחק השקיפויות שהוסיף עניין וטרנדיות, כל אלו היו בהחלט פרמטרים לבחירתה. אבל אם לומר את האמת, אפקט ה"עודף ממאה" הוא זה שאישר לנו סופית שאנחנו חייבות לקחת אותה הביתה.

 

שמלה שחורה קטנה של forever 21. מחיר: 95 שקל

 

 

4. שמלה של הוניגמן. מחיר: 250 שקל

 

אולי לא רואים זאת בצילום, אבל מדובר בגזרה מנצחת. ניסינו את השמלה של הוניגמן על כמה נשים (במידות שונות) ועל כולן היא נראתה מצוין. נצמדת במקומות הנכונים ומתרחקת במקומות "הפחות נכונים". למעשה, זה כמעט כל מה שאנחנו מבקשות מהשמלות שלנו.

 

צבע השמלה, ירוק בקבוק, הוא אחד הנכונים לחורף הקרוב, אז כל אחת מוזמנת להקדים את זמנה ולהפגין טרנדיות על-פי הספר. טיפ קטן מאיתנו – אפשר בכיף לוותר על החגורה ולהחליף אותה באחרת, קצת יותר משוחררת.

 

שמלה של הוניגמן. מחיר: 250 שקל

 

 

5. שמלה של המעצבת קרן ברקוביץ. מחיר: 330 במקום 1,100 שקל

 

עוד שמלה מדהימה שתישאר רלוונטית גם בעונת הסתיו/חורף הקרובה היא של המעצבת קרן ברקוביץ' שמתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב.

 

בתאריכים 5,6,7 בספטמבר (רגע לפני צאת הקולקציה החדשה שלה) מקיימת ברקוביץ מכירה מיוחדת בה כל שמלות הערב ימכרו בהנחה של עד 70% - ממש כמו השמלה שבחרנו.

 

שמלה של קרן ברקוביץ'. מחיר: 330 במקום 1100 שקל

 

אז לטובת כל מי שלא אוהבת להיכנס לת"א ולשבור את הראש בחיפושי חניה אבל כן אוהבת פריטי מעצבים מיוחדים - אתן מוזמנות להגיע למכירה שתתקיים בסטודיו המעצבת בנס ציונה (רחוב רוטשילד 23). שלא תגידו שאנחנו לא מספרות לכן על האירועים הכי שווים באופנה.

 

לפרטים על המכירה בדף הפייסבוק של המעצבת.