המושג הלבשה תחתונה נתפס תמיד כקשקוש לא שימושי מסאטן שגברים נאלצים לקנות לבנות זוגן ביום האהבה / ולנטיינס דיי / כשעשו משהו לא בסדר והם לא יודעים מה / סתם כי עברו בקניון וצריכים להראות לה שהם חושבים עליה. סמנו את הנכון. אבל האמת היא שזה ממש לא המצב.

 

פרט לניסיון כושל עם גופיית סאטן מבריקה, שגרם לי להתעורר בזעקות חום באמצע הלילה בעודי מחליקה על שלולית זיעה לכיוון הרצפה - הכוונה בהלבשה תחתונה, מבחינתי, היא לחזיה ותחתונים שגם יחמיאו לי, גם יהיו לי נוחים, גם יגרמו לי להרגיש סקסית וגם אוכל ללבוש ביום יום.

 

גברים תמיד תוהים למה צריך להשקיע הרבה כסף בהלבשה תחתונה איכותית, מבחינתם מדובר בלבוש שהוא "מתחת לבגדים" ולא רואים אותו ממש. הם לא מבינים שמדובר בלבוש שיש לו חשיבות עליונה בעיצוב הגזרה של כל אישה. 

 

בר רפאלי היא דוגמנית קלאסית של הלבשה תחתונה. והבוקר, כשהחלטתי לפנק את עצמי בחזייה/תחתונים/מחטב חדש (עוד לא החלטתי), גלשתי להנאתי בקטלוג החדש של ויקטוריה'ס סיקרט, ואח"כ נתקלתי בתמונות החדשות של בר רפאלי לקמפיין של חברת פסיונטה שעלו ממש בימים האחרונים לרשת ובהם היא מדגמנת את אופנת חורף 2012 (האמת שאפילו אני לא ידעתי שיש עונות להלבשה תחתונה).

 

אז נכון שאני לא ארוץ לקנות דווקא את זה, אבל זה עושה חשק. קבלו הצצה - כהקדמה לדבר הבא שמצאתי על בר רפאלי.

 

בר רפאלי מתוך קמפיין החורף של פסיונטה

 

בר רפאלי מתוך קמפיין החורף של פסיונטה

 

בר רפאלי מתוך קמפיין החורף של פסיונטה

 

בר רפאלי מתוך קמפיין החורף של פסיונטה

 

בר רפאלי מתוך קמפיין החורף של פסיונטה

 

בר רפאלי מתוך קמפיין החורף של פסיונטה

 

ואז מה קרה? בדרכי להחלטה מה לקנות לעצמי, נתקלתי בקליפ החדש של הבמאי וניה היימן על אפליקצייה שמאפשרת לשלם בטלפון הסלולרי במקום בכרטיס אשראי. בכיכובה של לא אחרת מאשר בר רפאלי בכבודה ובעצמה, שהיא גם משקיעה-שותפה באפליקצייה ומפגינה חוש הומור בריא לגמרי. תהנו!