תכנית הבוקר האמריקאית The Talk של רשת CBS חזרה שלשום למרקע לעונה שלישית עם תכנית מפתיעה וחושפנית במיוחד.

 

עוד ב-Onlife:

 

את תכנית האירוח מנחות חמש נשים מפורסמות: שרון אוסבורן, שרה גילברט, עיישה טיילור (החברה הפליאונתולגית של רוס מ"חברים"), שריל אנדרווד וג'ולי צ'ן, ומדי יום הן מציגות נושאים רלוונטים שעלו לסדר היום, ומדברות עליהם מנקודת מבטן, כהורים, כנשים וכדומה. הפרמיירה של העונה השלישית, ששודרה ביום שני עוררה רעש גדול באמריקה: לראשונה, כל המנחות הופיעו לאורך התכנית כשהן ללא בגדים, איפור או עיצוב שיער.

 

 

לאורך דקות ארוכות, המצלמות התמקדו בפניהן החשופות של המנחות, ואז, כדי להעצים את האפקט, המצלמה עברה על כל אחת מהמנחות, עם מסך מפוצל, כשבחלק אחד תמונת "לפני" שלהן - באיפור מלא, שיער מעוצב, בגדי מעצבים ואקססוריז , ובשני, איך הן נראות בתכנית כרגע. התוצאות – קשות ומשעשעות כאחד.

 

בהתחלה המנחות היו מאוד נבוכות מהסיטואציה, ולא התביישו לומר זאת. שריל אנדרווד פחדה שהיא מפחידה את הילדים שצופים בטלוויזיה, שרון אוסבורן הודתה כי העור המתוח שלה הוא עבודה של מיטב הפלסטיקאים ואפילו הנשים שהעידו על עצמן שהן לא מהמתאפרות הקבועות, שרה גילברט ועיישה טיילור, סיפרו שגילו כמה הן בעצם יהירות ולא בטוחות בעצמן כפי שחשבו.

 

גילברט הודתה שהיא הלעיטה את עצמה אתמול בקרמים נגד חצ'קונים וצבטה את הלחיים כדי שיראו ורודות ככל האפשר ועיישה טיילור אמרה כי היא אפילו שקלה לרמות. הגדילה לעשות ג'ולי צ'ן, המנחה הסינית, שסיפרה כי כשעמדה ללא איפור במכון יופי, אחת הלקוחות שאלה אותה "לינג, מתי כבר יגיע הזמן לפדי-מני שלי?"

 

מלמעלה למטה: שרון אוסבורן, שרה גילברט, עיישה טיילר, שריל אנדרווד וג'ולי צ'ן - לפני ואחרי

 

בהמשך, הגיעו כוכבות מפורסמות של אופרות סבון להתארח באולפן - גם הן ללא איפור ועם חלוקי רחצה, ודיברו אף הן על איך זה להופיע לראשונה ללא מייק אפ בטלוויזיה. 

 

אין ספק, שבעידן בו סוגדים לנעורים ולפוטושופ, לראות חמש מגישות – לא הכי צעירות ולא הכי יפות - מורידות את כל המסיכות וחושפות את עצמן לעיני המצלמה ומיליוני צופים, עושה את האפקט שלו.