הן עובדות קשה, מקדמות את עצמן ללא שום גוף יחסי ציבור גדול שעומד מאחוריהן ובעיקר מלאות כישרון ואמביציה. מהמעצבת שהפכה לחביבת הסלבס הצעירות, דרך זו שמתמקדת בפתרונות לנשים במידות גדולות, ועד עיצוב לנשות קריירה מעונבות. קבלו את ארבעת השמות הכי חמים שאתם עוד לא מכירים בעיצוב אופנה בישראל:

 

עוד ב-Onlife:

 

1. קרן מור יוסף למותג KMJ

קרן מור יוסף אומנם מעולם לא למדה עיצוב אופנה באופן פורמלי אך הגיעה לתחום מתוך המון אהבה ותשוקה והיא ההוכחה החיה שלפעמים, זה כל מה שצריך.

 

קרן מור יוסף בסטודיו

העיצובים של KMJ נעים בין קז'ואל למראה ערב מאופק, בין פשטנות לתחכום, וזה כנראה מה שגרם לה לכבוש את לבבות הסלבס הצעירות. השמלות של קרן מור יוסף כבר נצפו על דנה פרידר, יוליה פלוטקין, ימית סול ואחרות.

 

המותגKMJ  הושק לפני פחות משנה ובתקופה קצרה זו עיצוביה של קרן מור יוסף הספיקו להופיע בשער "לאישה", במגזין "פנאי פלוס" ומופיעים תדירות בסדרה  "סברי מרנן" וב"שישי עד הגג". נכון, עוזר לפעמים להיות אחותה של ימית סול, אבל הבגדים מדברים בעד עצמם.

 

 

את הקולקציה של KMJ ניתן להשיג במכירות מיוחדות שהיא עורכת ועליהן ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלה, או לחילופין בתאום מראש (טל. 050-3140877) בסטודיו המעצבת ברמת גן. 

 

 

 

2. ענבל מירמן למותג Honey B

Honey B הוא מותג צעיר שמציע עיצובים במידות 36 עד 48 שזהו ללא ספק חידוש מרענן ומבורך בתעשיית בגדי מעצבים המוכרת והצפויה בישראל.

 

נכון, מדובר ב"מידות גדולות" אבל, שאף אחת לא תעיז לחשוב לרגע על האוהלים השחורים שאנחנו רגילות לקבל בקטגוריה הזו. בין העיצובים של honey B אפשר למצוא שמלות צבעוניות ומחמיאות, הדפסים מדליקים וטרנדיים והרבה אפשרויות של בגדים, שעוצבו בהתחשבות מלאה בקימורי הנשים ונולדו כדי להחמיא להן.

 

 

אנחנו התאהבנו במיוחד בקולקציית החצאיות המודפסות, שנעשתה בהרבה אהבה, כוונות טובות והמון כשרון, ולדעתנו ישדרגו ויזריקו שמחה וחיוניות בכל מלתחה ובכל מידה.

 

 

 

את העיצובים שלHoney B  ניתן למצוא במכירות וירידי אופנה (ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של המותג. ולאחרונה נפתח סטודיו בדרום תל אביב (אליו ניתן להגיע בתאום מראש) ברחוב אברבנל 49 (טל. לתאום הגעה: 0522-426356). אז שלא תגידו שלא ידעתן. 

 

3. יעל שילר למותג SCHILLER

יעל שילר, בוגרת לימודי תקשורת חזותית, עסקה במשך 18 שנה בעיצוב גרפי בעיקר עבור החברות הד ארצי והליקון ואף זכתה בפרסים על עבודותיה. כיום, היא מעצבת אופנה מבטיחה, שבאקט אמיץ (במיוחד בהתחשב במצב הנוכחי של תעשיית האופנה בארץ) פתחה חנות מעוצבת ומושקעת ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב.

 

העיצובים של יעל שילר מאופיינים בסגנון סמארט קז'ואל, כזה שיספק את הפתרונות המושלמים לאשת קריירה שמשלבת עסקים וחיי חברה ביום יום. הבגדים מיוצרים בסדרות קטנות ומאופיינים בגימורים ובאיכויות גבוהות.

 

יעל שילר מדגמנת בגדים בעיצובה

 

בנוסף, שילר יצרה בלוג אישי בו היא מאפשרת הצצה אינטימית לתהליך לידת הדגמים שבעיצובה. בבלוג, שילר לוקחת את הקוראות למסע גילוי משותף של חווית היצירה והסיפור שמאחורי הבגד. החל במקורות ההשראה, יצירת הסקיצות, החיפוש אחר הגזרה המדויקת, שילובי טקסטורות וצבעים, ועד למוצר המוגמר אותו היא מציגה על רקע נופי תל אביב השונים.
 

 

 

 

ניתן להשיג בטשרניחובסקי 15 ת"א או דרך עמוד הפייסבוק של יעל.

 

4. תמר פיס למותג FISS

תמר פיס היא ללא ספק המעצבת הכי "רגועה" בסצנת המעצבות המקומית. העיצובים שלה שומרים על קו נקי ומאופק, מה שנהוג לכנות מתוחכם אך לא מתחכם. בעינינו זו הגישה הכי נכונה לפנות לליבה של הלקוחה הישראלית, שמתחברת בקלות לאופנת הבייסיק החלקה.

 

 

אולם, יש להבדיל בין בייסיק למשעמם, ותמר פיס אינה מתפשרת על עיצובים ובקולקציה שלה היא מגישה לנו עיצובים נקיים שבכל אחד מהם תוכלי למצוא טוויסט קטן ש"יקפיץ" וישדרג גם את השמלה הפשוטה ביותר. החל מצווארונים מיוחדים ועד גימורים מעניינים. 

במותג FISS האמת נמצאת בפרטים הקטנים.

 

 

גם את הפריטים של FISS ניתן להשיג במכירות מיוחדות עליהן ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של המעצבת.

 

* עוד עיצובים של המעצבות ניתן לראות בדף הפייסבוק של Onlife