המתלבשות הרעות של השבוע

 

בריטני ספירס, מסיבה של "האקס פקטור" בלוס אנג'לס

נראה ששום דבר כבר לא יעזור לבריטני ספירס, שהולכת ומדרדרת אופנתית מרגע לרגע. השבוע היא מציינת את סוף העונה של האקס פקטור בשמלה כל כך סתמית, שכואב לראות. כבר הרבה זמן שהיא נראית הרבה יותר מבת 30, ומתלבשת כשיא הווייט טראש האפשרי. השמלה הזו לא מחמיאה לגוף שלה, אין לה שום צורה, ואין שום פרט במראה כולו שיכפר על השחור המשעמם. והגיע הזמן שתרענני את הבלונד – הגוון הזה כבר מזמן לא עובד.

 

עוד ב-Onlife:

 

בריטני ספירס. ווייט טראש (רויטרס)

 

דמי לובאטו, מסיבה של "האקס פקטור" בלוס אנג'לס

קשה לתאר כמה נורא לובאטו נראית. אבל נתאמץ בכל זאת, כי בשביל זה אנחנו כאן. אבל באמת, היא נראית כמו ילד שמנמן עם קוקו על הראש. לא, באמת, לא קצת הגזמנו עם הגוון הבהיר של המייק אפ? וכשאנחנו מורידות את המבט, ומסתכלות על כל התלבושת שהיו מגבבת על עצמה, זה אפילו כואב עוד יותר. השמלה הזו באורך לא נכון – היא חותכת את דמי בדיוק בירכיים, ויוצרת מראה של בטן ענקית, והז'קט עור הוא פשוט קלישאה.

 

דמי לובאטו. ילד שמנמן (שאטרסטוק)

 

קריסטן סטיוארט, בכורה של "בדרכים" בהוליווד

כן עם רוב, לא עם רוב – צריך לדבר על מה קריסטן סטיוארט לובשת. נדמה שהיא צריכה לקחת צעד אחד אחורה מהבגדים הלא יפים, ורק אז היא תוכל להתקדם לליגה של המתלבשות מתוחכם אבל יפה ע"ש ג'נוארי ג'ונס. עד אז היא צריכה לאפסן רחוק את הניסיונות הנואשים – כמו זה, שבו היא חושפת בטן וחוש אופנה מפוקפק.

 

 

איימי אדמס, בכורה של "בדרכים" בהוליווד

וואו איימי, את כנראה ממש חיה בסרט, אם את חושבת שהשמלה הזו מתאימה לאירוע הזה – או לך בכלל. היא נראית כמו סינדרלה שאיבדה שליטה. הרבה יותר מדי מנופח. בחיים לא תצליחי לקחת ככה מונית הביתה.

 

איימי אדמס. הכרכרה בדרך (שאטרסטוק)

 

המתלבשות הטובות של השבוע

 

מריון קוטיאר, בכורה של "Rust And Bones" בהוליווד

מריון קוטיאר היא אישה הורסת עם סטייל מושלם – והיא בהחלט המתלבשת הטובה ביותר של השבוע.קוטיאר פשוט מתאימה כמו כפפה ליד בשמלת הדיור הזו, בעלת הגזרה הגבוהה והחיתוכים המעניינים, כשהגזרה הזו היא מין פיתוח לגזרת הפפלום הפופולרית. במקום מה שנראה כמו חצאית קצרה על שמלה – זה נראה כאילו היא לובשת ממש חצאית מקסי על שמלת מיני, וזה נראה מעולה. הסנדל המושלם לא גונב את ההצגה, ומשלים את המראה הזורם. בשכל עשה קוטיאר עם התסרוקת הזו שנותנת דגש מאוד יפה לכל החלק העליון של השמלה.

 

מריון קוטיאר. המתלבשת הטובה של השבוע (רויטרס)

 

ג'סיקה אלבה, אירוע התרמה לתינוקות בקליפורניה

הבעיה היחידה בשמלת השיפון המעוטרת פרחים היפהפייה הזו, היא שהיא טיפהל'ה יותר מדי חגיגית בשביל האירוע הזה. היא על הגבול של להיות שמלת טקסים גדולים, ורק האיפור והשיער עוצרים מבעדה להיות חגיגית מדי. מה שכן, לא רק ולנטינו, שאחראי על השמלה היפהפייה הזו, לקח שיפון והפך אותו לבד הלוהט לעונה הקרובה – מעצבים רבים חזרו לשקיפות של הבד הזה, וכמו בשמלה הזו, עיטרו אותו במוטיבים מגוונים. והיי, ורוד וירוק זה שילוב כל כך מדליק, צריך להשתמש בו יותר.

 

ג'סיקה אלבה. שיפון: הבד של העונה (שאטרסטוק)

 

אווה מנדז, בכורה של Holy Motors בקליפורניה

לאן נעלמת לנו, אווה מנדז? הכוכבת הסופר-סקסית שטפה את השטיחים האדומים בשמלות מרהיבות, וסגנון מאוד ייחודי, ואז קצת נעלמה. והנה היא חוזרת, ואנחנו ממש מודות לאלוהי האופנה על כך. השבוע היא הלכה על שמלה שחורה וקטנה, אבל באווירה שמחזירה אותנו שני עשורים אחורה, לניינטיז העליזות. השיער השופע והשביל בצד, הדמיון לסינדי קרופורד והתחרה בשרוולים, כולם מדברים באותה שפה. האקססוריז הפשוטים – התיק הזהוב, הצמיד הגדול והנעליים יוצרים אנסמבל מעולה.

 

אווה מנדז. מריחה כמו רוח נעורים (שאטרסטוק)

 

האלי ברי, בכורה של "אטלס של עננים" בגרמניה

היש בעולם אישה עסוקה כמו האלי ברי, ששורפת את השטיחים האדומים במשרה מלאה בחודש האחרון? השחקנית משיקה את סרטה החדש בכל יבשת, ובעוד שאי אפשר להכתיר את מסע היח"צ כהצלחה אופנתית טוטאלית, לפעמים היא מוציאה איזו שמלה פשוטה אבל יפה – כמו השבוע. על הצבע הזה היא כבר חרשה הרבה פעמים, והיא לוקחת אותו בגזרה שמאוד מחמיאה לה. לא שזו חוכמה גדולה, יש לה גוף מושלם, ובכל זאת, נדמה שזה בהחלט בגד סולידי שאפשר לאמץ לאירועים קלים.

 

רוצים להתלבש כמו האלי ברי?

 

ימין: דפנה לוינסון, 300 ש"ח. צילום: דגנית פרץ

שמאל: אפרת קליג,7,000 ש"ח. צילום: אלכס שפרנסקי

 

ימין: רנואר, 400 ש"ח. צילום: קית גלסמן

שמאל: יוסף. צילום: עמיר צוק

 

 

השבוע גם ריירנו על הפקת אופנה מרהיבה במיוחד, שבה האלי ברי חוזרת לשנות

ה-70, עם אפרו ענק. רוצים לראות? היכנסו לאלבום התמונות המלא בפייסבוק

שלנו.