מי מאיתנו לא מכירה את מצב החירום הבא: יצאת מהבית, לא באמת הסתכלת במראה, בין אם כי יש לך רק עוד 5 דקות לפני שמתחילים הפקקים או שפשוט צריך לשים את הילדים בגן, לא הענקת מספיק תשומת לב להופעה שלך. ועכשיו, הגעת למשרד וגילית ש (סמני את הנכון): יש לך פגישה חשובה עם הבוס / את צריכה להחליף מישהו אחר בפרנזטציה מול קהל / הראיון עבודה שהיה אמור להיות מחר הוקדם להיום אחרי הצהריים.

 

עוד ב-Onlife:

 

אז מה עושים במצב כזה ואיזה תקלות בלתי ידועות מראש אפשר לנסות בכל זאת למנוע? מצאנו את הגאדג'טים הכי שווים, שכל אחת צריכה שיהיו לה תמיד בתיק. מדובר בחמישה פריטים שיכולים להציל את המצב בכל רגע נתון ולשפר את המראה שלך, ובהתאמה את ההרגשה שלך מ-0 ל-10 תוך דקות ספורות.

 

אז איך הופכים ממוזנחת למוצלחת? בדיוק כך:

 

1. הסליק - להסרת שיער סורר

מדובר במכשיר שנראה קצת כמו מספריים ונח לו בשלווה בקלמר אטום היטב, שלא מרמז במיל על תוכנו. הסליק, כשמו כן הוא, נועד להפוך אותך לחלקה בן רגע. לא מספיק ברור? מדובר בשערות השפם שמבצבצות להן בהתרסה. לא לכולנו יש זמן לתחזק ביקורים שוטפים אצל הקוסמטיקאית, ולפעמים פשוט לא שמים לב אם לא בוחנים מקרוב במראה, ואז, רגע לפני פגישה, כשאת שוטפת ידיים בשירותים, ומתבוננת בעצמך במראה, את קולטת את השערות הקטנות והשחורות, שממש לא הולכות טוב עם הליפסטיק.

בשביל הרגעים האלו בדיוק יש את הסליק, אפשר לשלוף אותו בכל רגע נתון, ותוך דקה בדיוק, השערות הסוררות נעלמות. 

 

איך עובד?

מצמידים אותו לאזור הבעייתי, וממש כמו שמחזיקים מספריים, כך עושים עם הסליק. החוטים שעוברים בין הצדדים, מסירים את השערות הסוררות, ותוך פחות מדקה, את ראויה לצאת לפגישה.

 

מחיר: 139 ש"ח כולל דמי טיפול ומשלוח. ניתן לרכוש באתר החברה www.slique.co.il

 

2. מד לריח פה

כל אחת מאיתנו נתקלת בבעיה הזו לפחות פעם ביום, בין אם אחרי ארוחת צהריים שכללה סלט עם בצל ובין אם פשוט עברו כמה שעות מאז שאכלת, וריח הפה שלך מעיד על הנעשה בבטן. כולנו מכירים את השיטה של לנשוף אויר לתוך כף היד ולהריח אותה, אבל האם זה באמת יעיל? בשביל זה בדיוק המציאו את המד, שנקרא Kiss me meter.

 

 

איך עובד?

כמו בינשוף של השוטרים שבודק כמה אדי אלכוהול יש לנו בנשיפה, כך ה"קיס מי מטר" בודק כמה ריח רע יש לנו בנשיפה, ומודיע לנו בנמדות באמצעות לבבות. בין ירוק, שמסמל שהמצב תקין, ועד אדום, שמזהיר שצריך למצוא מסטיק, ומהר.

 

להשיג כאן.

מחיר: 41 דולר.

 

3. מגבונים להסרת כתמים

נכון, לא בכל ארוחת צהריים אנחנו מסתכנות באכילת פסטה ברוטב עגבניות, אבל מניסיון עבר למדנו שגם פרוסת לחם עם ממרח או אפילו רוטב לסלט, יכולים לעשות שמות בחולצה היפה שלבשנו היום לראשונה. והאינסטינקט הזה של לסגור רגליים כשמשהו נופל על הרצפה? הוא הפרדוקס והאויב הכי גדול של המכנסיים החדשים שלנו. 

 

אז מה עושים אם מיד אחרי ארוחת הצהריים יש פגישה חשובה במשרד, ראיון עבודה קריטי, או אפילו דייט מרגש? בשביל אותן נשים, שלא יכולות לעבור ארוחת צהריים בלי להתלכלך אפילו פעם אחת, אבל לא רוצות לשבת כמו ילדות עם עשרות מפיות נייר מפוזרות בחיקן, בשבילך בדיוק המציאו את המגבונים להסרת כתמים.

 

 

4. צמיג לשיער

יש ימים שהשיער פשוט לא נראה טוב. bad hair day, לכולנו יש את זה, לחלקנו זה אמנם קורה לעיתים קרובות יותר משהיינו רוצות, אבל אין מי שלא נתקלה ביום בו השיער פשוט לא מוכן להסתדר. בין אם זו הלחות, הזיעה, או הוא פשוט קם על צד שמאל היום. אז מה קורה כשאת מגלה שדווקא היום את צריכה לעמוד מול 10 אנשים ולהעביר מצגת או אפילו לצאת לפגישה חשובה במיוחד? בדיוק בשביל המצבים האלה קיים הגאדג'ט הבא. אין לו ממש שם מסודר בעברית, באנגלית הוא נקרא hair bun donut, כלומר, הדונאט לשיער, אני קוראת לו הגלגל.

 

מדובר באביזר לשיער שנראה כמו צמיג לרכב ויכול בשניה להפוך כל קוקו פשוט לתסרוקת מעוצבת היטב, שמשלמים עליה מאות שקלים לפני אירוע חשוב.

 

איך עובד?

אוספים את השיער לקוקו, גבוה או נמוך, כל אחת ובחירתה (אני תמיד מעדיפה גבוה, זה נראה יותר מלכותי), אפשר גם להשאיר את הפוני מקדימה, או פשוט לאסוף הכל, מה שאת רגילה. אחרי שעשית את הקוקו, משחילים את הצמיג עד הראש, ואז מפזרים את השיער, כך שיכסה את כל הצמיג. משחילים גומיה נוספת שמקבעת את השיער העוטף על הצמיג, ומסדרים את הקצוות הסוררות לכדי עיצוב יפה (אפשר להשתמש בסיכה).

 

למי שעדיין לא הצליחה להבין מצורף הוידאו שמסביר איך עושים את זה. מאחר ולנו יש פחות זמן להתעסק עם זה כמו לבחורה בוידאו, פשוט קחו איתכן בתיק תמיד סיכת ראש.

היא תציל את היום.

 

 

ניתן להשיג בכל רשתות הטיפוח או ב-ebay, בקישור הזה.

מחיר: בסביבות ה-15 שקל.

 

5. מגבונים להסרת לק

אין דבר יותר מכוער מאשר לק שמתחיל להתקלף בקצוות. זה לא יפה על ילדה בת 17 וזה ממש בלתי נסבל על אישה בת 30. אז מה עושים אם לא שמת לב והגעת לעבודה עם ציפורניים מקולפות, או גרוע מכך, הגעת לראיון עבודה, בו כל היבט שלך נמדד באותו רגע, החל מהדברים שאת אומרת ועד תשומת הלב שאת מקדישה לפרטים קטנים?

 

בשביל זה בדיוק יש את המגבונים להסרת הלק. מדובר בחבילה קטנה שנכנסת לתיק, ואפשר להסיר איתה את הלק תוך שניות, בלי הריח המאוד בולט של האצטון ובלי להשאיר סימנים. עדיף ציפורניים חפות מלק ונקיות למראה, מאשר ציפורניים שנראות אכולות ולא מסודרות. מה שנקרא Less is More.

 

מחיר: 10 שקלים לחבילה של 10 מגבונים.

ניתן להשיג בסופר-פארם.

 

6. מכשיר להורדת מים

נכון, זה לא בהכרח קשור לאסתטיקה שלנו, אבל אין ספק שזה ישפר את מצב הרוח: כולנו מכירות את זה, השירותים במשרד צמודים לחדר וכולם יכולים לשמוע בדיוק מה את עושה שם. אז זה אולי לא סוד שגם נשים הולכות לשירותים, אבל אין ספק שזה יכול להיות מביך אם כל מי שבקומה יכול לשמוע בדיוק למה כואבת לך הבטן מהבוקר.

 

בשביל המצבים האלה בדיוק המציאו את ה-Eco-Otome Toilet Sound Blocker  מדובר במכשיר שמדמה רעש של הורדת מים ויכול להסוות כל רעש אחר שמתרחש באותו זמן

 

 

איך עובד?

הכי פשוט שאפשר, פשוט לוחצים על הכפתור והמכשיר מוציא רעש שנשמע כמו הורדת מים.

 

להשיג כאן.

מחיר: 19 דולר.

 

צפו בסרטון: