עם חברים כאלה מי צריך פפראצי?

 

"חברתה הטובה" של הדוכסית קייט מידלטון, ג'סיקה היי, צוטטה לעיתון האוסטרלי "The New Idea" באומרה שלחברתה ללימודים, יש בשורות מאושרות לחלוק עם העולם - היא בהריון.

 

כמו כן, היי הוסיפה שהנסיך וויליאם וקייט יהיו חייבים לשחרר את הידיעה על ההריון עד דצמבר, כי לאחריו הבטן הקטנטנה של הדוכסית תתחיל לבלוט והם לא יוכלו להכחיש את הידיעה יותר.

 

קייט מידלטון והנסיך וויליאם - עוד מעט לא יוכלו להסתיר את הבטן?

 

עם זאת ועם כל הכבוד ל"חברות הטובה" בין היי ובין מידלטון, לא מדובר במידע מהימן במיוחד ואין צורך להתחיל לתכנן את הברית. היי היא אותה "חברה טובה" שצוטטה כמי שאמרה בעבר שלמידלטון יש פוסטרים של הנסיך וויליאם על קירות החדר שלה במעונות (טענה שהופרכה כמובן על ידי הדוכסית). בנוסף, מקור אנונימי מבית המלוכה מוסר שהיי היא לא חברה טובה כמו שהיא מתיימרת להציג, ואין להאמין לכל דבר שהיא אומרת.

 

 

לאנה וינטור יש קראש, ולא תאמינו על מי

 

גרייס קאדינגטון, דוגמנית עבר והמנהלת הקריאטיביית של מגזין ווג האמריקאי, כותבת בימים אלו את ספרה האוטוביוגרפי, ומשחררת פרטים עסיסיים לרשת. בין האנקדוטות שהיא מפזרת, המעניינים והמסקרנים ביותר, נוגעים בעבודה שלה לצד עורכת המגזין המיתולוגית, אנה וינטור, עליה נכתב הספר "השטן לובשת פראדה" ושנוהגת לשמור על פרטיותה באופן קנאי.

 

אחד הסודות שנחשפים בספר, אחד המפתיעים בהם ש לציין, הוא הקראש ההוליוודי שהיה לאנה וינטור על אחד מכוכבי הוליווד הידועים ביותר. ולא, אנחנו לא מתכוונים לקלאסיים כמו פול ניומן או אפילו ג'ורג' קלוני. בספר החדש, קאדינגטון חושפת שתמונה שצילמה אנני לייבוביץ של השחקן בן סטילר, עשתה את דרכה למגזין בגלל שהיה לעורכת קראש על בן. קאדיגטון אגב, לא חוסכת אינפורמציה על אנה וינטור, ואומרת ש"יש לה מדי פעם קראשים כאלה, על פאף דאדי, על רוג'ר פדראר ועל בן". ואנחנו אומרים, על הטעם הזה אנחנו אמורים לסמוך?

 

אנה וינטור נראית חייכנית באופן חשוד

 

גורמים סביבתיים גורמים לאוטיזם?

 לראשונה מאז מותו הטראגי של בנה, ג'ט טרבולטה, מדברת קלי פרסטון, אשתו של ג'ון טרבולטה על מותו הטראגי בתאונה באמבטיה שנגרמה בעקבות התקף אפילפטי.

 

בראיון לתכנית The Doctors מאשימה קלי פרסטון את הכימיקלים בסביבה שלנו, שהיו הגורמים לאוטיזם ממנו סבל ג'ט. כמו כן, היא מאשימה את הלידה "המהירה והקשה" שלה ואת האנטיביוטיקה שלקחה בזמן ההנקה, כאחראים להפרעה הנוירולוגית.

 

ג'ון טרבולטה, קלי פרסטון, ובתם אלה

 

בלי כל קשר כמובן, באותה תכנית קידמו ליין של מוצרים אורגניים, שיכולים למנוע את הכימיקלים המסוכנים באוכל שלנו.