לא סתם שואלת ביונסה בלהיט שלה "?who run the world" וגם עונה לעצמה "girls". היא יודעת טוב מאוד על מה היא מדברת.

 

הזמרת המצליחה, שבגיל 31 יכולה לנוח על זרי דפנה, עם 16 פרסי גראמי באמתחתה והון עצמי מוערך בשווי של 350 מילין דולר, עוקפת את כל הכוכבות של הרגע בסיבוב, וחותמת על עסקת ענק בשווי 50 מיליון דולר עם המותג פפסי.

 

עוד ב-Onlife:

 

טכנית, ביונסה היתה הפנים של פפסי כבר משנת 2002, עם פרסומות וקמפיינים לאורך השנים, אבל המותג שכר פרזנטורים נוספים, ביניהם דיוויד בקהאם וסופיה ורגרה, כדי להישאר רלוונטי ומעודכן כל הזמן.

 

אחת המודעות מהקמפיין של ביונסה לפפסי ששוחררה לרשת

מתוך האתר של פפסי

 

עכשיו מסתבר, שביונסה היא לא רק השם הכי חם בתעשיית המוסיקה, היא גם אשת עסקים בעלת מעוף, ולראייה, עסקת השנה שחתמה עם פפסי, שיוצרת סטנדרט חדש במיזוג הידוע בין כוכבים ומותגי הפרסום.

 

העסקה שנחתמה בשווי 50 מיליון דולר, כוללת קמפיינים בטלוויזיה, שלטי חוצות ואפילו מהדורה מיוחדת בהן יוטבע פרצופה של ביונסה על פחיות פפסי.

 

פרט לעסקה המדוברת, פפסי גם פתחה קרן על שם ביונסה בשווי מיליון דולר (האמת, כסף קטן בשלב הזה), לשימושה האומנותי של הזמרת ואמורה למתג את פפסי לא רק כמותג, אלא כפטרונית האומנוית. בנוסף, פפסי יממנו את סיבוב ההופעות של הזמרת בשנת 2013.

 

מהדורה מיוחדת של פחיות פפסי עם פרצופה של ביונסה

מתוך האתר של פפסי

 

ביונסה מצידה, מרוצה מאוד (איך אפשר שלא) ומודה לפפסי מעל כל מיקרופון פתוח. "פפסי מאמצים את נושא היצירתיות לליבם ומבינים את החשיבות של התפתחות האמן. כאשת עסקים, זה מאפשר לי לעבוד עם מותג לייף סטייל שלא מבקש ממני להתפשר על היצירתיות שלי".

 

הקמפיין אמור לצאת לפועל בתחילת 2013, ותמונות בודדות ממנו כבר שוחררו לעיתונות.

 

אגב, למי שלא יודע, ביונסה הולכת להיות המופע המרכזי במחצית שידור הסופרבול, ב-3 בפברואר 2013, אחד האירועים הכי נצפים בשנה בטלוויזיה. הסופרבול כמובן, בחסות פפסי. עכשיו שמישהו ינסה להגיד לנו שנשים לא שולטות בעולם.