המתלבשות הגרועות של השבוע

 

עוד ב-Onlife:

 

אוליביה וויילד, הקרנה של "ג'נגו ללא מעצורים" בניו יורק

אם את אחת הכוכבות הכי לוהטות ויפות בהוליווד, כדאי שתתלבשי בהתאם, אבל וויילד, השחקנית בת ה-28 הלכה עם מה שנראה כמו ווסט ששכחו את החולצה שאמורה להילבש מתחתיו. וכן, הדרך היחידה ללבוש מין דבר שכזה הוא להדביק מדבקות על הפטמות שלך, כדי להבטיח שלא תספקי איזה ניפ-סליפ למצלמה. עם איך שזה נראה, כבר היינו מעדיפות איזה ניפ סליפ, לפחות היה איזה עניין בלבוש.

 

 

נעמי ווטס, בכורה של "The Impossible" בלוס אנג'לס

נעמי ווטס קצת איבדה את זה בשנים האחרונות. פעם הבטנו אליה כאל מוזה, ועכשיו היא כבר נראית די מיושנת, ולא מעוררת בנו השראה. השמלה הזו לא רעה, אבל היא גם לא טובה. בעוד שהגזרה כן מחמיאה לווטס, הדוגמה עליה מאוד לא. אולי זה משהו בגוון הזה של הסגול, ובשילוב עם הלבן – שגורמים לנעמי ווטס להיראות פתאום מבוגרת. אולי היא מנסה להתאבזר בהתאם, לקראת התפקיד שלה כנסיכה דיאנה האצילית, אבל כך או כך, היא נראית מיושנת.

 

 

קייט וינסלט מבקרת בהונג קונג

בסדר, קייטי, אנחנו זוכרים שאת בריטית, את לא צריכה להטיח את זה בנו עם קישוטי ראש משונים, וזה לא משנה שאת מרחיקה עד הונג קונג. השמלה אולי מוצלחת, אבל האלמנט הקישוטי בשיער ממש מיותר, ונראה כאילו היא הסתובבה מתחת לשיח ומשהו נתפס לה בשיער. מי בכלל שם לב שמתחת לקשקוש הזה מסתתרת שמלה לא רעה? וככה למדנו, ילדים, שהאבזור הוא חלק בלתי נפרד מהתלבושת – הוא לא תוספת, כי אם חלק אינטגרלי מההופעה.

 

 

פרידה פינטו, פסטיבל הסרטים בדובאי

השבוע הזדמן לי לחטט בארון המפות של אמא, ואני מוכנה להישבע שראיתי את הבד ממנו נוצרה השמלה הנוראה של השחקנית הזו. עכשיו, אנחנו לא רוצות לצאת גזעניות – אבל נדמה לנו שפרידה פינטו בחרה בשמלה כזו מסיבה גיאוגרפית בלבד. אבל נניח לקונספירציות – ופשוט נציין שלא הצבע, ולא הבד עושים חסד עם פינטו, שגופה נעלם בתוך הגזרה המשונה. ולצרף לכל זה גם קלאץ' בצבע זהב? זהו פשוט חוסר מעוף ויצירתיות קלאסי. נחשו מה חסר כדי להשלים את השעמום? נכון, הנעליים הזהובות. שעמום.

 

 

המתלבשות הטובות של השבוע

 

ויקטוריה בקהאם, ערב הבכורה של "ויוה פורבר" בלונדון

כשהיינו צעירות, והספייס גירלז היו מתנגנות ללא הרף במערכת הסטריאו הקטנה, חשבנו שויקטוריה בקהאם סתם סנובית. היום אנחנו כבר מבינות שהיא האישה היחידה שנותנת השראה אופנתית מבין כל הספייסיות.

 

ויקטוריה בקהאם. לא סתם סנובית

 

אמנדה סייפריד, בכורה של "עלובי החיים" בניו יורק

אם תרשו לנו להשתמש ב"דרמה קווין" כמחמאה, נשמח לעשות בה שימוש על הלוק המרהיב הזה של אמנדה סייפריד. זה כל מה שצריך ללבוש בבכורה של מיוזיקל כל כך דרמטי. האיפור בעיניים היה יכול להיראות מגוחך בכל אירוע אחר, אבל הוא מתאים בדיוק מושלם לשטיח האדום הזה. השחור והזהב בדוגמת המחוך הזו מתכתבים עם עולה הבמה והתיאטרון. האם היא סוף-סוף תצליח להשתחרר מקללת הסרטים הגרועים סטייל "מאמא מיה?" נקווה שכאן מתחיל השינוי.

 

 

ג'סיקה צ'סטיין, בכורה של Zero Dark Thirty בלוס אנג'לס

אני לא רוצה להרוס את הכיף לכולן, אבל אני מודה – אני לא מתלהבת מג'ינג'יות כמו רובכם. אבל היתרון הגדול של ג'ינג'יות, הוא שיש צבעים שפשוט נראים עליהן הרבה יותר טוב. הגוון הכחול הזה פשוט מושלם על השחקנית הצעירה, שנראית בוגרת ואופנתית בבכורה של הסרט המסקרן הזה. המחשוף הזה עושה פלאים לחזה שלה, וחצי הפפלום על השמלה הוא הברקה. הסנדלים הזהובים מתכתבים עם צבע השיער, ויוצרים לוק ג'ינג'י אולטימטיבי.

 

 

ג'סיקה אלבה, טקס פרסי משחקי הוידאו בלוס אנג'לס

ג'סיקה אלבה הלכה ממש רחוק מדי עם הרזון, אבל נתעלם מהזעזוע על המראה הגרום ונעבור לסקירה אופנתית בלבד. מי שנפלה בגדול השבוע עם מראה רוקרי כושל, דופקת הופעה מושלמת על השטיח האדום – עם שפתון כתום, הסטייה הקטנה שלי.  השמלה השחורה הקטנה לגמרי עושה את העבודה, והסנדלים פשוט נפלאים וגורמים לנו להתגעגע לקיץ. כבר תקופה שאלבה קצת מאמצת את לוק הניינטיז – העשור שהכי פחות נטחן אופנתית בינתיים.