שנת 2012 היתה שנה מרובה בסיפורים מסמרי אוזן, סנסציות מפתיעות וסקנדלים מרתקים, שהצליחו להסב את תשומת ליבנו מחדשות היומיום, אל עבר עולמם הנוצץ של העשירים והמפורסמים. בין אם זה בטלוויזיה, ברשת או אפילו בעיתונים, אלה הסיפורים שהסעירו את העולם בשנה החולפת:

 

עוד ב-Onlife:

 

1. ביונסה יולדת בת בשם בלו אייבי קרטר

ב-7 בינואר 2012 ילדה ביונסה את בתה הבכורה, בלו אייבי קרטר, לאחר חודשים של ספקולציות באשר לבטנה התופחת. קונספירציות רבות הציפו את הרשת בחודשים שקדמו ללידה על ההריון של ביונסה, תחת השאלה האם היא באמת בהריון או משתמשת בשירותיה של אם פונדקאית.

 

ביונסה חשפה לעולם את היותה בהריון בטקס פרסי המוסיקה של MTV באוגוסט 2011, אך לאורך החודשים הבאים, לא נצפתה כמעט גדילה בבטן שלה ותקרית אחת מביכה בראיון לרשת אוסטרלית הציף את השמועות על כרית במקום בטן הריונית.

 

ביונסה מדגישה את הבטן בטקס ה-MTV

 

בינואר השנה הגיעה ביונסה לבית החולים מאונט סיני בניו יורק ושם, בניתוח קיסרי, ילדה את בתה המשותפת עם ג'יי זי. מאז ועד היום, בלו אייבי קרטר מככבת בטוויטר של אמה ואנו מקווים שהיא תגדל להיות נורמלית ככל האפשר ונגד כל הסיכויים.

 

 

5. וויטני יוסטון נפטרה

בפברואר האחרון נמצאה גופתה של הזמרת וויטני יוסטון במלון הילטון המפורסם בבברלי הילס, לוס אנג'לס, ללא רוח חיים באמבטיה. וויטני יוסטון, שהיתה אחת הזמרות המפורסמות והאהובות ביותר באמריקה בשנות ה-90, התדרדרה לאורך השנים לסמים בעקבות בעלה בובי בראון ולמרות כל הניסיונות, לא באמת הצליחה להשתקם מעולם. בגופתה של יוסטון, שמתה בטביעה נמצאו שאריות של קוקאין, קזנקס, בנדריל ומריחואנה. מותה הוגדר כתאונה והעולם כולו הפסיד זמרת מחוננת.

 

 

 

3. קייטי הולמס מתגרשת מטום קרוז.

ביוני השנה, הפילה קייטי הולמס פצצה בהוליווד שנחתה על ראשו של בעלה דאז, טום קרוז: הולמס הגישה בקשה לגט ללא ידיעתו של בעלה, והוציאה הודעה רשמית על ידי היחצ"ן שלה בלי ליידע את קרוז בנושא לפני כן. הוא גילה יחד עם שאר העולם. כמו כן, ביקשה קייטי הולמס משמורת בלעדית על בתם, סורי קרוז, וכי המשפט יתנהל בניו יורק.

 

למרות שיש שיגידו שהפרידה הזו היתה רשומה על הקיר כבר הרבה זמן, ובין עשרות ההשערות יש כמה שחוזרות על עצמן, ביניהן: שקייטי הולמס היתה בסה"כ נערה תמימה שנשבתה בקסמי הכוכב ההוליוודי, שטום קרוז הוא הומוסקסואל בארון וקייטי הולמס היא הכיסוי שלו, שהיא בעצם נמלטת על חייה מכת הסיינטולוגיה בה מאמין קרוז ולפיה הוא חי, ועוד רבות.

 

 

הסנסציה הגדולה בפרידה נובעת מכך שקייטי הולמס לא טרחה ליידע את קרוז בהחלטה שלה להיפרד וניצלה את גורם ההפתעה כדי להרוויח כמה נקודות במשחק הגירושין המכוער. ככל הנראה, היא ידעה בדיוק מה היא עושה, כי טום קרוז חתם במהירות הבזק על הסכם הגירושין, והולמס בעלת משמורת ראשית על סורי.

 

4. הבגידה של קריסטן סטיוארט ברוברט פטינסון

הבגידה שהותירה מאות אלפי ילדות ונערות ברחבי העולם עם לב שבור ותכנוני נקמה בשחקנית קריסטן סטיוארט אירעה ביולי השנה. זוג הערפדים הכי חיוור על המסך הגדול, הפך לזוג גם בחיים האישיים והצהובונים חגגו על השידוך המבטיח בין רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט.

 

אולם, קריסטן (בת 22), ניפצה לאמריקאים את פנטזיית ה"והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה" ונתפסה בעדשת המצלמה של צלם פפראצי מאושר, בעודה מתגפפת עם במאי סרטה "שלגיה והצייד" רופרט סנדרס.

 

 

כל אחד מהבוגדים פרסם הודעת התנצלות בפני אהוביו, והגדילה לעשות סטיוארט כשביקשה מחילה מאהובה. בחודשים שחלפו מאז סטיוארט ופטינסון חזרו זה לזרועות זו, והסרט האחרון בסדרת דמדומים יצא למסך בקול תרועה רם, אבל את כל הקשור לעתיד הזוגיות ביניהם, ממש אין לדעת. להזכירכם, הם רק ילדים.

 

5. הנסיך הארי מצולם בעירום

באוגוסט הודלפו תמונות של הנסיך הארי, בעירום מלא, כשהוא מכסה את מבושיו, במלון בלאס וגאס. הנסיך הארי, הכבשה השחורה של בית המלוכה הבריטי, נתפס בעדשת המצלמה של חבריו, כשהוא שמח (ושיכור) עם בחורה צעירה. בית המלוכה גזר על עצמו שתיקה ודן את הארי לסיבוב נוסף באפגניסטן ביחידה הצבאית שלו.

 

הנסיך הוא עירום! מתוך אתר TMZ.com

 

באותו הקשר אפשר לדבר על תמונות הטופלס של הדוכסית קייט מילדטון שהתפרסמו במגזין צרפתי וחשפו את דדיה המלכותיים לכל מי שרצה לראות. דווקא במקרה של מידלטון, בית המלוכה מיהר להגן על הנסיכה היקרה שלו ולאיים בתביעה על המגזין, בגלל החדירה הנוראית לפרטיותה. אבל, בכנות, בהתחשב בעובדה שמידלטון הפכה להיות סלבריטי בעצמה, היא היתה צריכה להיות הרבה יותר זהירה בנוגע לשיזוף בעירום.

 

6. ג'ניפר אניסטון מתארסת

קולולו: אמריקה'ס סוויטהרט, ג'ניפר אניסטון, שברה את קללת הרווקות והתארסה לתסריטאי ג'סטין ת'רו. ג'ניפר אניסטון, לנצח רייצ'ל מ"חברים", נחשבה לאחת הרווקות המבוקשות ביותר של הוליווד ול"נעזבת סדרתית" לאחר הפרידה מבעלה, בראד פיט, בעקבות הבגידה עם אנג'לינה ג'ולי.

 

ג'ניפר אניסטון סוף סוף קיבלה טבעת. עם ג'סטין ת'רו

 

שנים יצאה אניסטון עם המי ומי של הוליווד, מוינס ווהן עד ג'ון מאייר, עד שמצאה את האושר עם ת'רו. באוגוסט השנה קיבלה אניסטון הצעת נישואין מרגשת וטבעת מכובדת שיכולות להעיד על כוונותיו של ת'רו. אנחנו מאחים לה אושר ועושר.

 

7. ריהאנה חוזרת לכריס בראון

ריהאנה נפרדה מכריס בראון בשנת 2009 לאחר שברשת פורסמו תמונות של פניה הנפוחים, לאחר שבראון חבט בה וחנק אותה. כל ארגוני הנשים, והמלכה האם, אופרה ווינפרי, קראו לריהאנה לא לסלוח לגבר שמכה נשים, ולשמש דוגמא למיליוני הצעירות ברחבי העולם שנושאות אליה את עיניהן.

 

ואכן, ריהאנה הצליחה להתאפק כמעט שלוש שנים, אולם, השנה, היא נכנעה. עשרות תמונות פפראצי ואפילו ציוצים מהטוויטר האישי שלה, אומרים רק דבר אחד - ריהאנה קיבלה בחזרה את כריס בראון לחייה, והיא ממש לא מתנצלת על כך.

 

הפנים של ריהאנה לאחר ה"מפגש" עם האגרופים של כריס בראון

מתוך אתר TMZ.com

 

למעשה, היא אפילו שיחררה אלבום חדש שנקרא  "unapologetic", כלומר, לא מתנצלת, ברמיזה ברורה מאוד ליחסיה העדכניים עם בן זוגה האלים ולרצונה שאנשים פשוט ירדו ממנה. ואנחנו אומרים – מה לך ילדה?

 

8. הכוכב הצעיר של שני גברים וחצי מטנף על הסדרה

בחודש שעבר עלה סרטון לרשת ובו אנגוס טי. ג'ונס, הכוכב הצעיר של הסיטקום "שני גברים וחצי", מטנף על הסדרה שהפכה אותו לכוכב ולנער עשיר מאוד. בסרטון, ג'ונס יושב עם חבר ומבקש מהצופים להפסיק לראות את הסדרה "כי היא  תועבה". הוא אומר שלמרות שהוא משחק בה, הוא מבקש מהם להפסיק לראות אותה וכי הוא מתבייש בה.

 

צפו בסרטון:

 

 

בהמשך הסתבר כי אנגוס טי. ג'ונס נמצא בתהליכים של התקרבות לדת והאיש שישב לידו הוא סוג של מנחה עבורו, והוא כמובן התנצל בפני המפיקים על ההתבטאות. נכון לכרגע, דמותו בסדרה, ג'ק הרפר, נמצאת בצבא ולא תשוב עד אמצע שנת 2013. לאחר ההתבטאות האומללה הזו, יש סיכוי שהיא לא תשוב בכלל.

 

9. קייט מידלטון בהריון, המתיחה וההתאבדות

לפני כמה שבועות התבשר העולם על הריונה של הדוכסית קייט מידלטון תחת הנסיבות לא הכי משמחות - הדוכסית סובלת מהקאות יתר בהריון, ואף אושפזה בבית החולים בעקבות מצבה.

 

בית המלוכה הבריטי אישר את הידיעה על ההריון (שקרוב לוודאי היו מחכים עם זה עוד קצת זמן, אבל האשפוז מנע את דחיית ההודעה) וויליאם התייצב לצידה של אשתו בבית החולים ובישר לאומה שהכול בסדר.

 

 

עד כאן, הכל בסדר, אולם, זוג שדרני רדיו אוסטרלים החליטו למתוח את צוות בית החולים בו שהתה קייט, והשדרנית התחזתה למלכת אנגליה וביקשה לדבר עם האחות הפרטית של מידלטון ולקבל עידכונים על מצבה. האחות שענתה לטלפון מהשדרנים, ג'קיטה סלדנה, לא הבינה כי מדובר במתיחה, והעבירה את השיחה לאחות הפרטית של קייט, שמסרה פרטים על מצבה.

 

כשהשיחה שודרה ברחבי העולם, והתגלה כי "מלכת אנגליה" היא לא אחרת מאשר שדרנית הרדיו האוסטרלית, האחות סלדנה, שהעבירה את השיחה המדוברת, שמה קץ לחייה.

 

כמובן ששדרני הרדיו אינם אחראים להתאבדות של האחות, מדובר באישה שככל הנראה הייתה במצוקה וזה היה הטריגר שלה, אך היא השאירה אחריה שתי בנות והשדרנים התראיינו לטלוויזיה בבכי ואמרו כי לעולם לא יסלחו לעצמם.

 

האחות ששמה קץ לחייה, ג'קיטה סלדנה

 

 

10. ועוד כמה שלא שווים יותר מפיסקה:

 

בן הזוג של האלי ברי מרביץ לאבי בתה - אוליביה מרטינז, בן זוגה הנוכחי של השחקנית, וגבריאל אוברי, בן זוגה הקודם ואבי בתה נהאלה, הלכו מכות לפני כמה שבועות בביתה של ברי, בעקבות הגעה לא מתוכננת של אוברי לבקר את בתו. שניהם הגישו תלונה במשטרה אחד נגד השני, אבל רק לאוברי היה פנס כחול בעין.

 

ניקי מינאז' נגד מריה קארי - שתי הדיוות שמכהנות כשופטות בעונה הנוכחית של אמריקן איידול התכסחו אחת עם השניה לפני ומאחורי המצלמה, בין הדברים שנאמרו היו איומים, קללות וכמובן חסור הערכה כללית. מסתבר שגם זה לא עזר לרייטינג המדשדש.

 

היידי קלום בוגדת בסיל עם שומר הראש - היידי קלום ובעלה לשעבר, סיל, נפרדו בקול תרועה לפני כמה חודשים, ותוך פחות משבוע נצפתה קלום עם שומר הראש שלה, ביחסים קרובים מתמיד. סיל הפגוע, אף התראיין למצלמת הפפראצי ואמר שהוא היה מצפה מהיידי להראות לו קצת יותר כבוד ולא "להתרועע עם המשרתים ( with the help) כל-כך מהר לאחר הפרידה.

 

דמי מור מתחרפנת - לאחר הבגידה והפרידה מבעלה הצעיר אשטון קוצ'ר, דמי מור הלכה והתכנסה בעצמה, רזתה בטירוף ואושפזה במכון לגמילה כדי לחזור לעצמה. קוצ'ר בתגובה, התחיל לצאת עם השחקנית מילה קוניס הצעירה ודחף את מור עוד קצת אל הקצה. פירסומים אחרונים אומרים שדמי מור איבדה את זה, שבנותיה לא מדברות איתה ושהיא מונעת מקוצ'ר את הגט כדי להתנקם.

 

לינדזי לוהן במסלול המהיר להרס עצמי - השחקנית הצעירה לא באמת הצליחה לאסוף את עצמה ולשנות את דרכיה, למרות ששנת 2012 היתה אמורה להיות שנת המהפך עבורה. היא הצטלמה לפלייבוי במחווה למרילין מונרו, היא שיחקה בסרט "ליז ודיק" על חייה של אליזבת טיילור והופיעה בסטרדיי נייט לייב באחד הפרקים הנצפים ביותר בכל הזמנים. ובכל זאת, היא עדיין נעצרת על ידי המשטרה חדשות לבקרים, שותה אלכוהול ועושה סמים ובאופן כללי נראית כמו צל חיוור ומבוטקס של עצמה. חבל.