הצהובון נשיונל אינקווירר טוען השבוע שהשחקן והרווק הנצחי, ג'ורג' קלוני, לא רוצה להתחתן עם חברתו בשנה האחרונה, סטייסי קיבלר (33), והוא משתמש בתירוץ הכי שחוק בעולם – "אני עומד למות".

 

למעשה, אם פעם, חיילים היו משתמשים בתירוץ הזה כדי להשכיב את חברותיהן הבתוליות "רגע לפני שאני יוצא לקרב ועלול שלא לשוב", קלוני לוקח את זה לכיוון השני ומפציר בקיבלר שתתרחק ממנו, לטובתה.

 

עוד ב-Onlife:

 

 

"אני לא יכול להתחתן, סבתא שלי מתה"

 

לפי הדיווחים, ג'ורג' קלוני אמר לחברתו שלא כדאי לה להתחתן איתו ולעשות איתו ילדים כי "הגוף שלו מתפרק" בעקבות השילוב בין גילו המופלג (50), התאונות שעבר ומחלת המלריה ממנה סבל לפני כמה שנים. מאחר והם הותירו בו את חותמם הפיזי, הוא ממליץ לה למצוא לעצמה בחור צעיר וחזק יותר להיות בעלה ואבי ילדיה העתידיים.

 

מה אני אגיד לכם, ממש כמו "הכלב אכל לי את שיעורי הבית" ו"סבתא שלי נפטרה אתמול", כך התירוץ של קלוני נע בין קלוש לסתם מעליב, שלא לומר, מרוב גלגולי עיניים, האישונים שלי עוד שניה מגיעים למצח.

 

ג'ורג' קלוני, שגם בגיל 50 נראה טוב לפחות כמו שנראה בגיל 35, אם לא יותר (חלק מאיתנו מעדיפות גברים בוגרים), שעליו כמעט נכתב "זה לא הגיל, זה התרגיל", שעדיין מתרוצץ ועוסק בעשרות פרויקטים, משתמש בתירוצים של ילדים בני שמונה?

 

ג'ורג' קלוני וסטייסי קיבלר בימים מאושרים יותר

 

ברור שהגיל והמצב הבריאותי של קלוני אינם הסיבה האמיתית לכך שהוא לא מוכן להתחתן עם סטייסי קיבלר, אלא רק לחלוק איתה את יצועו. ג'ורג' קלוני לא רוצה להתחייב. הוא אמר זאת אלפי פעמים. מעל כל במה אפשרית. לכל אישה שהוא אי פעם יצא איתה, וגם לכמה שעוד לא הספיק.

 

יכול להיות שזו הדרך של קלוני להגיד לה שתרד ממנו, ולנפנף אותה בלי שהיא תרגיש. אולי "אני עומד למות, כדאי לך לבחור מישהו צעיר יותר ובריא יותר" זו פשוט הדרך שלו לסגת מהמערכה, בלי שקיבלר תרגיש שבעצם הוא זה שעושה את הפרידה.

 

מה שכן, חבל מאוד שקלוני לא טורח לגבות את התירוץ העלוב שלו בקצת הוכחות, אחרי הכל הוא שחקן לא רע, יש לו גישה למחלקות איפור ושיער, ואחרי שנים כרופא באי.אר, הוא יודע כמה מונחים מסובכים והיה יכול להמציא לעצמו מחלה קצת יותר אקזוטית. יותר מזה, לא יכולת להשקיע קצת? לזייף איזה התקף? להתחיל להיראות פחות טוב, לגדל כרס? אחרי קצת יותר משנה עם סטייסי קיבלר, אתה חייב לה את המינימום הזה.

 

ג'ורג' קלוני וחברתו לשעבר אליזבטה קנאליס, גם איתה הוא לא הסכים להתחתן

 

נשים שחושבות שהן ישנו את הגבר שלהן

 

אבל, וזה חתיכת אבל, ג'ורג' קלוני הוא ממש לא האשם היחידי בסיטואציה העלובה הזו. סטייסי קיבלר (ונשים רבות נוספות כמוה, אגב) נושאות באשם לא פחות מבן הזוג, אותו הן דוחפות להמצאת תירוצים עלובים בסגנון "הגוף שלי מתפרק".

 

כאילו, יש לך את הגבר הכי שווה בעולם. באמת. הוא מושא הפנטזיות של בערך 90 אחוז מהאוכלוסיה, הוא יפה, מצחיק, חכם, ואפילו חילטר כרופא. טוב נו, לפחות הוא שיחק אחד כזה. אבל באמת שמדובר בכל הקופה.

 

עכשיו, סטייסי קיבלר, יכול להיות שאת הבחורה הכי מדהימה בעולם, באמת, אני לא מכירה אותך, אבל לפני שהיית עם קלוני, בעיקר לא היית. מי שמע עלייך לפני זה? אז תסמני לעצמך וי ענק על הכיבוש המוצלח הזה, ובאמת שאפו. אבל למה להיות גרידי? למה לנסות להפוך אותו למשהו שהוא פשוט לא?

 

כי העובדה הכי ידועה בהוליווד היא שג'ורג' קלוני לא רוצה להתחתן. הוא לא שינה את דעתו ב-20 השנים האחרונות, הוא די עקבי. אין אישה בעולם שלא יודעת את זה. אבל ממש כמו עשרות נשים אחרות, שחושבות שהן יוכלו לשנות את הגבר שלהן, גם סטייסי קיבלר חשבה שהיא תצליח "לאלף את החיה" ולגרום לו להבין, שהיא היא, האישה שהוא רוצה להציע לה נישואין.

 

אני פשוט לא מצליחה להבין את זה. באמת. נותנים לך אצבע, את רוצה את כל היד - או במקרה הזה רק את הטבעת. בשביל מה את חייבת להתחתן איתו? בשביל טקס שיעלה 5 מיליון דולר, שמלה ורודה (ראה ערך החתונה של ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל) וגירושין מתוקשרים אח"כ? למה את לא יכולה פשוט להסתפק בזוגיות המאושרת (אני מקווה) שיש ביניכם כרגע?

 

ג'ורג' קלוני והאישה הנצחית היחידה בחייו - אמו

 

נשים שנכנסות למערכת יחסים בה יודעים מראש כי הציפיות של בני הזוג לא תואמות, פשוט מכניסות ראש בריא למיטה חולה. סטייסי, איזה תרחיש דמיינת במוחך? שאת תהיי האישה שתוכל לשנות את הרווק הנצחי? קראת יותר מדי ספרים כמו 50 גוונים של אפור או חשופה לעיניך? חשבת שתצליחי לאלף את הגבר החזק, הכרימזטי, החייתי, ועכשיו, כשהוא לא מסכים להשתנות בשבילך, את מאיימת לעזוב?

 

מיהן הנשים שחושבות שהסכם על נייר או טקס קבל עם ועדה, יגרום לאהבה שלהן להימשך לנצח או ישמש ערובה לכך שבן זוגן לא יבגוד בהן? או שאם הוא כבר בוגד, שלפחות יהיה סעיף כזה בהסכם טרום נישואין?

 

ויותר מכך, אם את רוצה ילדים, ויודעת שבן זוגך לא רוצה, האם את באמת רוצה לגדל אותם עם מישהו שלא רוצה להיות אב? את חושבת שזה יעזור לחווית ההורות שלך? לילדים העתידיים? כל אישה צריכה להחליט בינה לבין עצמה האם שווה לאבד אהבה בשביל היכולת להתרבות. לפעמים, ובניגוד למה שהיהדות מחנכת אותנו, התשובה תהיה לא. אבל זה בכלל לא העניין. העניין הוא לכבד את הרצון של בן הזוג שלך כמו שהיית רוצה שהוא יכבד אותך. ולגרום לו לעשות משהו שהוא לא רוצה? מה השלב הבא – להיכנס להריון בכוונה ולהכריח אותו להתמסד?

 

אני רוצה להאמין שאם קלוני וקיבלר יישארו ביחד, זה יהיה כי שניהם מבינים את הסטטוס של היחסים ביניהם ולא ישתמשו בתירוצים או איומים בניסיון לשנות אותו, או אחד את השני. ואם זה לא יצליח, מה אני אגיד לכם, קלוני, אני מבטיחה לא לנסות לשנות אותך לעולם, תתקשר אלי.