כל כך רציתי להתאפק, לשתוק, להתעלם ולא ליפול למלכודות שלהם. אבל אני לא מסוגלת. מאתמול בערב אני חורקת שיניים ועכשיו די. הגזענות שלהם כל כך מגעילה אותי ואני חייבת להגיב.  כזאת אני, אישה, דעתנית, לא סותמת, שחייבת להביע דיעה.

 

ואני גם שיקסע! זורם בי דם לא יהודי. חצי ממני שייך לעמים אחרים. טפו. מגעיל. אמנם אמא שלי וגם סבתא שלי טרחו להתגייר, אבל זה לא נחשב. כי כאן במולדת העם היהודי, דם זה דם. הדם שלי אחר. אני התוצאה ההרסנית של כוכבית גיור.

 

הקמפיין החדש של ש"ס דוחה. הוא כנראה מלהיב וסוחף את ציבור בוחריו, וגם זה דוחה. קמפיין אפקטיבי מאוד, כי הנה עובדה שאני כותבת עליו. לא להאמין שיש באמת אנשים שזה יעודד אותם להצביע לש"ס.  בואו מצביעים בהמוניכם והצטרפו למפלגת החושך. אנחנו צריכים בשם הדמוקרטיה לסלוח לפושע אריה דרעי שישב בכלא על מרמה, לקיחת שוחד והפרת אמונים. האיש שבגד באמון הציבורי, עבריין חד וחלק וזה בסדר, זה נסבל ונסלח. אבל מישהו שהתגייר זה טומאה, זה בלתי נסלח. בואו נשנא אותו. בעיקר אם זאת אישה.

 

עוד ב-Onlife:

 

כי אין זה מקרי שהמתגיירת בקמפיין היא דווקא הכלה ולא החתן. נשים גם ככה הן לא משהו. בש"ס הרי אין נשים.

 

אני כוכבית גיור

נולדתי כאן, בארץ הקודש, שרתתי בצבא, שירות מלא, עבדתי כל חיי (מגיל 15) והטבתי לשלם מיסים. אבל עזבו את כל זה, כי בשורה התחתונה אני הרי  - כוכבית גיור.

 

אמא שלי היתה קצינה בצבא, טכנאית רנטגן שעבדה בבית חולים העמק, ואחר כך בבילינסון, "חרשה" את הבלטות כמו שהיא תמיד אומרת. אבל יש לה כשהיא מדברת מן ר' מתגלגלת כזאת שמסגירה שהיא לא מפה. זאת לא הפולנייה המוכרת. העיניים הכחולות והדיבור השונה ישר העלו רצף תהיות מאיפה את. והתשובה היא שהיא באה מרוסטוב שעל הדון. רוסיה, כל מי שמעט מתמצא יודע שברוסטוב אין כמעט יהודים. ואז זה מגיע. "אה אז את שיקסע" ואז היא בוכה. אלוהים יודע למה.

 

סבתא פחדה להיקבר מחוץ לגדר

סבתא שלי עבדה כל חייה במחלבה הקטנה של כפר ברוך בעמק יזרעאל. נדייז'דה קראו לה וזה "עוברת" לנדיה. סביב גיל 80 היא פתאום רצתה שנקרא לה שרה. אף אחד לא הבין למה. בסוף היא הסבירה שהיא מפחדת שייקברו אותה מחוץ לגדר. וסבא שלי, ניצול שואה, קבור בתוך בית העלמין. היא רוצה ליד סבא, אז שנקרא לה שרה. כל זה היה מזמן. מאז זאת ארץ אחרת. גזענית יותר, ערה יותר לצבעים, אין ערכים משותפים, סקטוריאלית ולאומנית.

 

הדבר הציני ביותר בסיפור הזה הוא שהמפלגה הזאת שמדירה נשים, שלא נותנת להן להיבחר, שקיימת כולה על טהרת הגבריות, השתמשה לאורך כל הסרטון שלה אתמול בערב בנשים מצולמות שמספרות שש"ס דואגת להן. נו באמת!

 

בלי בושה מעלה ש"ס קמפיין שכולו מבוסס על שנאת האחר, על בוז והשפלה. אחר כך אתם בוכים שלא אוהבים אתכם כי אתם מזרחיים.

 

אולי אתם כל כך רוצים ללכד את הבוחרים שלכם סביב שנאת האחר כדי שהם ישכחו את כל הפשעים שלכם, את רשימת החברים שישבו בכלא, את המרמה ואת שיתוף הפעולה עם הממשלה הקפיטליסטית של ביבי שבעצם קורעת את הבוחרים שלכם יום יום.

 

 ש"סניקים יקרים אני, כוכבית גיור, לא אהבת אתכם כי אתם חשוכים. ואתם רוצים להתחזק ע"י עידוד השנאה אליי. אישית.